Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4398940 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15075 Dátum: 2013.08.25 11:01:17 »
feleség is van,meg pár gyerek.
az avénak tán 8tulaja van.
meg van egy telek,aminek van olyan tulajdonrésze a tul.lap szerint,h egy kiscsaj 1/128ad részben tulaj.


megérné az a kocsi,csak kérdés,h kié a tulajdonjog? azt nemtudták elmondani.
a törzskönyvben a papa neve szerepel,de ő már sajna jópár hete a földalatt van.
évekig le se xarták az öreg párocskát a rokonok,most meg elöjöttek a dögevő féreg hiénák,az öröklés szagára.
halomra löném mindet,szemétláda mocskok.
huh,de felhúztam magam.>:(>:(>:(>:(

amugy az ave pöpec.
2007.júliusi,kombi,2.0d, 36.000!!!!!!! km.
emlitettem már korábban.
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.25 11:03:46 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15076 Dátum: 2013.08.25 11:08:14 »
hááááááát...a 2.4-es szerintem  kábé pariban van a 177 lovassal. nézd meg a gyorsulási meg végsebességi adatokat. a 150 lovas automata dízelt meg simán lenyomja

Nekem nem volt szerencsém kipróbálni egyiket sem (DCAT 177, és 2.4), de a 400Nm szemben a 230-cal nagyon sok.
Normális használatban, rugalmasság terén el kell, hogy lépjen a dízel a benzinestől.

Jó lenne látni adatokat 60-100 4-ben, illetve 80-120 5-ben, illetve 5-ben és 6-ban a dízelnél.

A korábban általad linkelt oldalon nézve a 0-100 adatokat (bár ki az aki így használja az autóját), ott is jobb a dízel 0,6 másodperccel és azért 9 sec alatt egyre nehezebben lehet nyerni a tizedmásodperceket is.
Sőt ha továbbnézem az adatokat, az oldal szerint még a 2.0 kézi váltós is ott van a 2.4 mellett, sőt picit még jobb is.
2.4
http://autokatalog.autoscout24.de/toyota/avensis-2003-2009/2.4-vvt-i-120-kw-163-ps/

2.2 (177)
http://autokatalog.autoscout24.de/toyota/avensis-2003-2009/2.2-d-cat-130-kw-177-ps/

2.0
http://autokatalog.autoscout24.de/toyota/avensis-2003-2009/2.0-vvt-i-108-kw-147-ps/

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15077 Dátum: 2013.08.25 11:11:00 »
van ennek magyar megfelelöje is.
én ott nézelödtem reggel.
katalogus.hasznaltauto.hu
« Utoljára szerkesztve: 2013.08.25 11:13:06 írta akibor000 (Robi) »
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15078 Dátum: 2013.08.25 11:12:33 »
Persze, hogy van.

De direkt ezt küldtem, mert ő is erre hivatkozott korábban.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15079 Dátum: 2013.08.25 11:14:31 »
jaja. értem.
hasonlitgattam az ave 1.8benyását meg a dizeleket.
meg a mazda dízeljeit. 110,136,143 lóerős dízelt.
áh,nemtudok dönteni;((
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15080 Dátum: 2013.08.25 11:15:19 »
hááááááát...a 2.4-es szerintem  kábé pariban van a 177 lovassal. nézd meg a gyorsulási meg végsebességi adatokat. a 150 lovas automata dízelt meg simán lenyomja

Pontosan. A teljesítmény számít, nem a nyomaték. Ez tökéletesen látszik a két 110LE-s autómon is.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15081 Dátum: 2013.08.25 11:17:15 »
milyen 2 autó az?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15082 Dátum: 2013.08.25 11:22:10 »
Sok helyen pl az autó bejáratására is azt mondják, hogy ezek a mai autók már nem Zsigulik, nem kell. Én ennek ellenére követtem a gépkönyvben leírtakat a zelső 1000 km-en (persze ettől még egy angliai munkás új korában nyomhatta neki üveghangon, amíg felállt a hajóra/trélerre vele  :whistling: - volt is egy ilyen youtube-os video egyszer valahol linkelve).

Voltam anno nyári gyakorlaton az Audi gyárban. A saját szememmel láttam, hogy minden egyes motort feltesznek a próbapadra, illetve ha jól emlékszem minden 10-et pedig még komolyabban tesztelik. Akkora terhelést kapnak a motorok (fékezik a főtengelyt), hogy rendesen rázkódnak a próbapadon. Szóval már a motorgyárban kapnak kicsit az arcukba. Ettől függetlenül én is próbálnám bejáratni a motort, ha új autót vennék, de simán el tudom képzelni azt is, hogy nem sok értelme lenne.

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15083 Dátum: 2013.08.25 11:22:40 »
Pontosan. A teljesítmény számít, nem a nyomaték. Ez tökéletesen látszik a két 110LE-s autómon is.


Ezzel én nem értek egyet.
Szerintem fontosabb a f.nyomaték, kellemesebb vezetés tud biztosítani. Rugalmasabb tőle az autó és nem kell a végletekig pörgetni.

Egy 126 lovas dízel Ave II biztos rugalmasabb, mint a saját 147 lovas benzines Avém. A benzinesnél vissza kell váltani, hogy ugorjon.

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15084 Dátum: 2013.08.25 11:26:56 »
milyen 2 autó az?

PII és T22 2.0 D-4D. A Prius pont annyival kellemesebb és gyorsul jobban, amennyivel "fokozatmentesebb a váltója". Mivel folyamatosan a maximális vonóerőt fejti ki padlógáznál, ezért nincs hullámzás a gyorsulásban.

Ha lehetne, akkor a T22 kombi karosszériába kérném a hibrid hajtásláncot. Na az úgy gyakorlatilag tökéletes gép lenne...

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15085 Dátum: 2013.08.25 11:28:31 »
;))))))
az mégaz elsö gen.toyi d4d moci,ugye?
mazda 626 mintára.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15086 Dátum: 2013.08.25 11:33:37 »
Egy 126 lovas dízel Ave II biztos rugalmasabb, mint a saját 147 lovas benzines Avém. A benzinesnél vissza kell váltani, hogy ugorjon.

Igen. De nem azért, mert nagyobb a nyomatéka, hanem mert az adott sebességnél nagyobb a maximálisan leadott teljesítménye. Ez azért van így, mivel a nyomatékot az éppen adott fokozat áttétele módosítja, a teljesítményt meg nem (pontosabban a hatásfokkal csökkenti, de az fogaskerekes átvitelnél majdnem 100%). Levezethető, hogy adott sebességnél a pillanatnyi maximális gyorsulás csak és kizárólag a rendelkezésre álló teljesítménytől függ.

Mellesleg a Priusban csak a villanymotor nyomatéka 400Nm és ott van még a benzines erőforrás is. Szóval akkor a rugalmasabb a 177LE-s dízelnél?! Hát nem...

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #15087 Dátum: 2013.08.25 11:35:02 »
az mégaz elsö gen.toyi d4d moci,ugye?

Igen.

András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2274
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15088 Dátum: 2013.08.25 11:38:50 »
Mellesleg a Priusban csak a villanymotor nyomatéka 400Nm és ott van még a benzines erőforrás is. Szóval akkor a rugalmasabb a 177LE-s dízelnél?! Hát nem...

Hasonló teljesítményű (kb. 10% eltérésű) autókat hasonlítsuk össze.
Egy x00Nm nyomatékkal rendelkező Ikarus sem rugalmasabb, mint egy kis Yaris.

De ha egy 163 Le és 230 NM mellé a 177Le és 400Nm kerül, akkor melyik rugalmasabb? És csak a 14Le miatt? Na ne.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10723
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #15089 Dátum: 2013.08.25 12:11:33 »
Nekem nem volt szerencsém kipróbálni egyiket sem (DCAT 177, és 2.4), de a 400Nm szemben a 230-cal nagyon sok.
Normális használatban, rugalmasság terén el kell, hogy lépjen a dízel a benzinestől.Sőt ha továbbnézem az adatokat, az oldal szerint még a 2.0 kézi váltós is ott van a 2.4 mellett, sőt picit még jobb is.

Az biztos, hogy már az indulásnál előnye van a dízelnek, hiszen a kuplungot fel tudod engedni felpörgetett motor mellett is, Aut váltó esetében meg teljesen 0-ról indulsz és a fékpedált taposod.

A 2.4-es motor esetében nincsen kéziváltós alternatíva, csak egy 5 sebességes Aut.
Ezeket a videókat találtam gyorsulásról:

Elvileg a 177 lovas, de nem tűnik annyira fickósnak.  :hmmmm:


Ez meg a 2.4-es, látszik a baromi hosszú áttétel a 4./5.-ik fokozatnál, 200-nál csak 4400-at forog a motor és innen már kínszenvedés további gyprsításra bírni az autót.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61