Félreértés ne essék, nem akarlak lebeszélni. Csak egy példa.
Az enyémben 308.000 volt, amikor megvettem.
Szerelővel néztük meg. Csendes, nem csapágyas, nem füstöl, erős, fékek jók, nem rohad. Órában a 308.000, ki tekeri ennyire vissza? Legalább valós, tökjó.
Olaj alig fogyott. Olajcseréig. Füstölésgátló volt a régiben. Ennyi. Utólag kiderült, hogy ez az évjárat beleesik egy hibás gyári gyűrűsorozatba.
Elég lett volna szerintem kivenni a gyertyát, és belenézni, de szerelő szerint akkor sem láttunk volna semmit. Ki tudja. Szerintem legalább egy fekete gyertyát láthattam volna, de mást is.
Egy száloptikás vizslatóval azért be lehetne nézni a hengerbe, meg a szelepekhez, legalább a szívórésznél.
Na nem karom kivetíteni az esetedre az enyémet, de hozzáértők majd elmondják, melyik VVT-i motor olajevős, lehet, hogy pont ez is beleesik