Én egyetlen dízel autót sem néztem meg ezelőtt. De ezt nem lehetett ott hagyni. ( Bár egyébként így utólag azt mondom szépen ki volt glancolva,polírozva mert jöttek elő olyan karcok amiket nem én tettem rá ).
De azért dízel sem egy olyan,hát aki tök süki az autóhoz,az valóban annyit lát esetleg,hogy folyik e az olaj. De pl hidegen is gázadásra füstmentes a motor, remegés nélkül jár,jól egyenletesen veszi a fordulatot, nem látszódnak olajszivárgások a motorban, alá kell nézni,bontatlanok a csavarok a turbo körül a leömlő körül, nem hangos csattanással áll le a motor (lendkerék halála) akkor azért olyan nagy romhalmaz nem lehet az a kocsi,amiben ezek meg vannak. Meg hát meg kell nézni,aminek szét van kuplongolva a motorja ,jó kopott gumik,lehet cserélni,kopott kuplung pedál,nah azon is a lendkerék bajos lehet már. Szétkopott kormány,lámpakapcsoló,ajtóbehúzó. Jól meg kell nézni. Ennek ellenére én is azt mondom felépítéséből adódóan a dízel a nagyobb lutri!