Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4397904 alkalommal)

0 Felhasználó és 26 vendég van a témában

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13860 Dátum: 2013.06.17 08:48:31 »
Na, most akkor tényleg előlről akarod kezdeni a múlkori vitát, hogy a Toyota nem elég innovatív? Palaczk is sorok tucatján keresztül bebizonyított ennek a butaságnak az ellenkezőjét.  :nono:

Egyszerűen nem gondoltad át, amit írtál. Abban igazad van valószínűleg, hogy a Toyota földrajzi fekvéséből adódó többlet költségét igyekszik valahol visszavenni, hogy a termékeinek ára versenyképes maradjon az EU-i autókéval. DE! Ezt koránt sem minden áron teszi, mint ahogy arra Te célzol már többedjére.
Továbbá, nem is értelmezed helyesen azt, amit írtam. Ugyanis, nem írtam olyat, hogy az EU-i beszállítók szarok. Csak azt írtam, és írom most is, hogy ami eredeti Japán alkatrész, az még ma is sokkal tartósabb, mint a nem japán alkatrész (legalábbis egy Toyotában). (amúgy azt nem értem, hogy neked is volt Toyotád és a Xenon-on kívül, ami pl. nem japán gyártmány, mással kvázi nem volt bajod, akkor miért kérdőjelezed meg időről időre a Toyota stratégiáját? Egyszerűen nincs erre okod, csak német autó "bűvöletben" élsz, és elvakít a látszat...)

Hogy a japánok nem fejlesztenek tovább a típus gyártása alatt??!! Ezt is honnan vetted?! Akkora badarság, hogy mindjárt lefordulok a székről. Vagy nem olvasol utána a dolgoknak, vagy ...passz...  :nonono: Csak egyetlen példák hozzak fel ez ellen: Az AveI facelift 2000.10. hótól 2003.tavaszig volt gyártásban. A fékrendszeren 2001/07. hónapban módosítottak. Na, jó, még egyet mondok. Olajfogyasztás/garanciális motorcsere a vvt-i motorcsaládban... rémlik? Vagy E12 Corolla C150 váltójának gyártási helyét 2006-ban átrakták Lengyelországba (ezekkel van csapágy gond). Ezek példaként szolgálnak jó és rossz döntésre is a Toyota részéről, de a lényeg, igenis, fejleszt gyártás közben, pláne, ha valami típushiba derül ki időközben. Ha ezt nem fogadod el, mint
Tényt, akkor ezért nem a Toyota a hibás.  :flowers:

Ha arra gondoltál, hogy a csillió összegekbe kerülő éberségörző, sávelhagyásra figyelmeztető, pre-safe, és egyéb vezetéstámogató rendszerek tekintetében "kullog" az EU-i modellek mögött a Toyota, akkor igazad van, de ez sem lehet véletlen. Egy-egy modell fejlesztésekor komoly piackutatást végez a gyártó és ha a potenciális vásárlók ezeket a szarokat nem igénylik (nem hajlandók megfizetni), akkor minek is drágítanák velük a modellek árát?  :szemez:
Csak megjegyzem amúgy, hogy mindezen felsorolt rendszereket (meg még párat!) a Lexus LS-ben mutatták be 2006-ban a világon először tömeggyártásban!!! Méghogy nem elég innovatív a Toyota...
Gondolj már a változó szelepvezérlésre! Nem, nem a vvt-i motorokban mutatták be 2000-ben, hanem még a legendás 4A-GE motorokban a 90-es évek elején, szinte a Hondával egyidőben!  :whistling: Igaz, az akkor még T-VIS nevezetű volt, és 2 állású vezérlés, de dupla vezérműtengelyes, 16V-s 1,6-os motorok, amik alapból 150-160LE-t teljesítettek 1994-ben!!! Ekkoriban az "opelsosemkopel" autóknak még csak a 2,0-ás motoraik voltak 16V-sek az Astra GSI-ben. A VW konkrétan sehol sem volt. Megjegyzem, az 1,6-os 100LE-s benzinmotorják csak nemrég szüntették meg a VW csoporton belül EU-ban. Na, itt hol van az a híres EU-i innováció??? A downsizing turbós benzinesekben, amiknek már újkorában is olajos a kipufogója és eszik az olajat? Hagyjuk már...  :nonono:

A Carinára visszatérve, olvad el vd1234 írását isaz enyém előtt. Leírta, hogy a japán Carinák olajfogyasztási gondjai is csak 200.000km felett jöttek elő jellemzően. Nem 0km-esen...  :ph34r:

Tényleg örülnék, ha jobban átgondolnád, amiket írsz, mert ezeknek a vitáknak így semmi értelme, ha csak hajtogatod a félinformációkat, amik jellemzően NEM igazak. Érvelj olyannal, ami igaz, pl. hogy jobb állású autókat gyártanak a németek. Mert ez bár szubjektív, de általánosságban alá tudom írni, persze szigorúan néhány nagyon ütős kivétellel (Supra, GT-86, Lexus mind, NSX, RX-7, RX-8).

 :flowers: :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re: Re: Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13861 Dátum: 2013.06.17 10:07:53 »
túrót. nem szamurájkardokat kell kovácsolni egy autóba, hanem alkatrészeket, sokmilliós szériákban, igazi tömeggyártásban. A beszállítók olyan minőségű (és persze árú) terméket szállítanak a megrendelőnek, AMILYET KÉR. ha a carina bosch injektorai nem jók, akkor abból nem az következik, hogy a német ipar gyenge, pláne nem az, hogy a japánok jobbak, hanem csak annyi, hogy a toyota olcsón akarta legyártani a motort. egyébként a toyota ki is javíttathatta volna a hibát, amit nyilván már az első éves gyártás után észleltek is. csak éppen nem tartotta annyira lényegesnek, hogy pénzt invesztáljon a fejlesztésbe menet közben. Na EZ például egy különbség a japán és európai gyártási kultúrában: az európaiaknál a fejlesztés akkor is tart, amikor már folyik a gyártás - ez az oka annak, hogy sok modell műszakilag jobb lesz a modellciklus végére. a japánok ezzel ellentétben kevésbé nyúlnak hozzá ahhoz, ami már egyszer elkészült, viszont nagyobb figyelmet fordítanak arra, hogy ne is kelljen. ez a megközelítés egyébként szimpatikus, csak éppen azzal is együtt jár, amit sokan a japánok hibájának tartanak, hogy ti. nemigen vannak saját fejlesztéseik, hogy úgy mondjam, műszakilag általában csak követik és nem pedig diktálják a tempót. tisztelet a kivételnek.

Hülyeség! Olvass utána kicsit a dolgoknak! Toyota olcsón akart legyártani egy motort :D LOL Lexus LS400-nál 1000 millió USA dollár volt a fejlesztési költség. Gondolod nincs pénzük? :)
Mivel már több gyáruk is (sajnos) európában van így gondolom különböző logisztikai és egyéb erőforrás, stb. problémák miatt kénytelenek európai beszállítókkal is gyártatni (sajnos). Nem hiszem, hogy a japán beszállítók gyárai képesek volnának ennyi európai gyárat kiszolgálni és még akkor ott van a szállítás is. Szerintem azzal, hogy ezen a kontinensen gyártanak autókat rákényszerülnek az itteni beszállítókra és akkora nyomást már nem tudnak gyakorolni rájuk mint otthon, ahol megvan a kellő kúltúra is hozzá.
Saját fejlesztéseik meg nem igaz hogy nem nagyon vannak, rengeteg dologban előrébb jártak mindig is mint az európaiak. Bepi írt is pár példát.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13862 Dátum: 2013.06.17 12:23:21 »
Válasz csufárnak a már kitörölt hsz-ére:

Az Avédban a fűtésvezérlő is Denso (made in Spain!). A Corollámban a gyújtáskapcsoló betét is ugyanez a made in Spain Denso. Sőt, az Avémban lévő klímavezérlő is ugyanez! És EZ képes idő előtt tönkre menni.

Nem adtam a szádba olyat, amit ne írtál volna le Te magad is.

"hogy egy japán alkatrész tartósabb egy nem japánnál, az szerintem konkrétan egy baromság...nagyjából egy kategória a "minden c*gány bűnöző" megállapítással. egy alkatrész olyan tartós, amilyenre gyártják. ha kevésbé tartósra gyártják, kevésbé az. minden csak pénz kérdése."
- Na, ez így önmagában egy tévedés. Legalább írnád oda, hogy "minden pénz ÉS hozzáállás kérdése... Egy francia, spanyol, vagy olasz elektronikai alkatrész a büdös életben nem lesz megbízhatóságra egy szinten egy Japán elektronikai alkatrésszel.
hogy én a német autók bűvöletében élnék?  :eek: megszámoltad már esetleg, egészen véletlenül, hány német és hány japán kocsim volt eddig?  :tt2: de mondjuk abban igazad van, hogy lassan ki kéne próbálni valami mást is... - Nem az a lényeg, mid van, hanem, hogy miként vélekedsz a "magasságos" német és az "utánuk kullogó" japán technikáról...
akinek van pénze megvenni egy autót, annak legyen pénze fenntartani is - persze örülök annak, ha nem kell vagy nem nekem kell fizetni egy-egy meghibásodás miatt - Ebben egyet értek. Csak ne mondjunk már olyat, hogy az EU-i gyártási színvonal egy szinten van a Japánéval.  :flowers: :hug:

A vizet nem kaptam fel, csak dühít, amikor képtelenséget, alaptalan megállapításokat teszel, miközben Te is a megbízható Japán autóidban ücsörögsz...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13863 Dátum: 2013.06.17 12:32:42 »
Hogy a japánok nem fejlesztenek tovább a típus gyártása alatt??!! Ezt is honnan vetted?! Akkora badarság, hogy mindjárt lefordulok a székről. Vagy nem olvasol utána a dolgoknak, vagy ...passz...  :nonono:
Azért próbálj pl. újabb vezérlő egységet vagy szoftvert találni az E11 Corolládhoz.

Csak egyetlen példák hozzak fel ez ellen: Az AveI facelift 2000.10. hótól 2003.tavaszig volt gyártásban. A fékrendszeren 2001/07. hónapban módosítottak.


Na, jó, még egyet mondok. Olajfogyasztás/garanciális motorcsere a vvt-i motorcsaládban... rémlik? Vagy E12 Corolla C150 váltójának gyártási helyét 2006-ban átrakták Lengyelországba (ezekkel van csapágy gond). Ezek példaként szolgálnak jó és rossz döntésre is a Toyota részéről, de a lényeg, igenis, fejleszt gyártás közben, pláne, ha valami típushiba derül ki időközben. Ha ezt nem fogadod el, mint
Tényt, akkor ezért nem a Toyota a hibás.  :flowers:
Azért ha a hiba szorítja rá a váltásra a gyártót - mint ugye a VVTi motor családnál -, akkor azt nem annyira fejlesztésnek, inkább hibajavításnak hívnám. A gyártás áthelyezése Lengyelországban vajon nem gazdasági döntés volt.  :hmmmm: (Úgyse tudjuk biztosan.)

Csak megjegyzem amúgy, hogy mindezen felsorolt rendszereket (meg még párat!) a Lexus LS-ben mutatták be 2006-ban a világon először tömeggyártásban!!! Méghogy nem elég innovatív a Toyota...
Azért még mindig nem Japánban találták ki.

Na de én befejezem, mert ez látom megint hitvita.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13864 Dátum: 2013.06.17 14:06:22 »
kedves bepi,
mindenekelőtt azért töröltem a hozzászólásomat, mert meguntam a szájkaratét. egy törölt (nem kimoderált!) hozzászólásra meg nem éppen elegáns dolog hivatkozni, nem igaz?
azt írsz, amit akarsz. én is azt írok. ha ökörséget írsz, mint pl. amiket most írtál, akkor arra reagálni fogok. ha nem tudod értelmezni, amit írok, akkor örömmel elmagyarázom.

"Egy francia, spanyol, vagy olasz elektronikai alkatrész a büdös életben nem lesz megbízhatóságra egy szinten egy Japán elektronikai alkatrésszel." - te becsavarodtál, én mondom. a "japán" szó egyébként kisbetűs.
"Nem az a lényeg, mid van, hanem, hogy miként vélekedsz a "magasságos" német és az "utánuk kullogó" japán technikáról..." - na már megint valami, amit a számba szeretnél adni (de én nem veszem be a számba!!!!!!!!  [rohog] ).
"Csak ne mondjunk már olyat, hogy az EU-i gyártási színvonal egy szinten van a Japánéval." - és megint. ezt is én mondtam volna? egyébként lécci szóljál majd, ha már lehet sávtartót rendelni az aurisba.

sajnálom, de én nem vagyok fanatikus. ellenben szellemileg nyitott embernek tartom magam, sokat olvasok autókról, a fontos részeket meg is jegyzem és még azt is el tudom képzelni, hogy boldog legyek akár egy francia kocsiban is. és igyekszem nem túl erőszakosan terjeszteni a saját eszméimet - talán nem tűnt még fel, de én viszonylag gyakran szoktam használni a "szerintem" szót. amire te hajlamos vagy kissé...hogyismondjamcsak...túlzott reakciókat adni. "szerintem"-ek nélkül. biztosan én vagyok a frusztrációd oka?  :devil:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13865 Dátum: 2013.06.17 14:22:02 »
Kérlek,
ha már ennyire nincs a toppon a memóriád, az alábbi mondatot nem Te írtad? Fura, akkor miért a Te postodból tudtam mégis kimásolni?  :szemez:
"műszakilag általában csak követik és nem pedig diktálják a tempót..."

Minek szóljak Neked, amikor Te úgysem fogsz Aurist venni? Te Audit fogsz venni... szerintem.

Egy bizonyos szintig igen sűrűn használom a "szerintem" szót...

A "japán termék" valóban kis j betűvel íródik...

Ami a törölt hsz-t illeti: Én nem törlöm egyik írásomat sem, vállalom, amit gondolok.  :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13866 Dátum: 2013.06.17 14:59:44 »
valóban nincs topon a memóriám. még mindig nem emlékszem arra, hogy azt a sok ökörséget, amit a számba akarsz adni, honnan vetted.
"műszakilag általában csak követik és nem pedig diktálják a tempót" - ha erre gondolsz, ezzel nem tudom mi bajod van  :D egyébként az aurisos példa pont erre az idézőjeles részre világít rá. gondoltam, szólok, hátha magadtól erre még nem jöttél rá.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10285
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13867 Dátum: 2013.06.17 15:04:39 »
OFF

Kedves Kollégák!
Szerintem a nagy melegtől / frontoktól van ez, elég sok topicban mennek a viták, még a nyári talákozón is  :no:
De tévedhetek ebben is.

Azért ha lehet, és őszinte tisztelettel javasolhatom, kicsit higgadjunk le  :hug:  (azért többes szám, mert rám legalább úgy vonatkozik, mivel magamon is tapasztalom már a nyugtalanító jeleket)

 :flowers:

ON
 
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.17 15:11:22 írta vd1234 »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13868 Dátum: 2013.06.17 15:11:10 »
Azt a sok ökörséget időről időre leírod. Hol az egyéb autók topicban (Lexusszal kapcsolatban), hol máshol, pl. az LS topicjában. És hiába minden szó, ami ezeket a téves elképzeléseidet objektíven cáfolja, újra és újra előhozod. Erről van szó.  :)

Az innováció, pedig nem merül ki annyiban, hogy van-e pre-safe egy Aurisban (jelenleg nincs), vagy holttérfigyelő rendszer, vagy nincs. Ezeket a rendszereket tömegesen még Németországban sem fizetik meg, legalábbis, nem magától érthetődő, hogy új autó vásárláskor kérik őket. Tehát, az Aurisnak maximum papíron van lemaradása és még csak arról sincs szó, hogy a Toyota ne tudna ilyet fejleszteni, hiszen a Lexusba már évek óta - a konkurenciát megelőzve - beépítik, ha kérik a csomagot. (azért nem írom ide, hogy "szerintem", mert ez tény!)

 
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13869 Dátum: 2013.06.17 15:38:54 »
OFF
Kedves Kollégák!
Szerintem a nagy melegtől / frontoktól van ez, elég sok topicban mennek a viták, még a nyári talákozón is  :no:
De tévedhetek ebben is.
Azért ha lehet, és őszinte tisztelettel javasolhatom, kicsit higgadjunk le  :hug:  (azért többes szám, mert rám legalább úgy vonatkozik, mivel magamon is tapasztalom már a nyugtalanító jeleket)
 :flowers:
ON
egyetértek. de nem lehetne bepit is elhallgattatni?  :lol:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13870 Dátum: 2013.06.17 15:41:50 »
OFF

Kedves Kollégák!
Szerintem a nagy melegtől / frontoktól van ez, elég sok topicban mennek a viták, még a nyári talákozón is  :no:
De tévedhetek ebben is.

Azért ha lehet, és őszinte tisztelettel javasolhatom, kicsit higgadjunk le  :hug:  (azért többes szám, mert rám legalább úgy vonatkozik, mivel magamon is tapasztalom már a nyugtalanító jeleket)

 :flowers:

ON
Igazad van teljesen.  :flowers:
Nekem konkrétan lüktet a fejem a qrva orosz klíma dübörgésétől...  :censored:

Toyota fanatikus vagyok, az rendben van. És úgy gondolom, hogy az is rendben van, ha "kirohanok, mint Zrínyi...", ha fszságokat állít valaki rendszeresen visszatérő jelleggel, figyelmen kívül hagyva a tényeket. Prego-ról legalább tudom, hogy szándékosan trollkodik olyankor, de csufáron őszintén csodálkozom...)
Tényleg azt gondolom, hogy mi, fanatikusok is bőven leírjuk azokat a dolgokat, amik nem tetszenek a Toyotában, gyakorlatilag nem hallgatjuk el az autóink esetleges hibáit.
Nem az a gond, ha valaki nem ért egyet velünk. Semmi baj. Csak akkor írogasson a BMW, meg az Audi fórumba. Ne generálja tudva levően a feszültséget, amikor tudja, hogy ez itt vitát szít. El kellene fogadni, hogy EZ ITT egy Toyota fórum. Ide olyan emberek járnak elsősorban, akik a Toyotákat részesítik maguk számára - érthető okból - előnyben. És igen, néhányan harapunk arra, ha valótlanságok alapján próbálják a valósnál "lejjebb" tolni a márkát.
Amúgy megint nagyon elkanyarodtunk a lényegtől, ahonna indultunk: az egyes helyeken gyárott alkatrészek minőségétől.
Akkor térjünk vissza rá néhány gondolat erejéig:

Carina (méghozzá japán) tulajként pontosan tudod, miről beszéltem a japán alkatrészek minőségét illetően. Vajon, Ti Carinások, miért részesítitek előnyben a régebbi, de japán gyártású Carinákat? Jobban tudod, mint én. Én csak olvasom a Carina topicot.  :surrender:
Nálunk a családban kizárólag német autók vannak, voltak, Opel és VW. Ismerem ezeket az autókat, nekünk nem különösebben volt gondunk velük és tudatosan mégsem olyat vettem, mert nem volt kérdés, hogy ugyanannyi pénzért Toyotát akarok, ha kell kimegyek érte külföldre is. Ott volt a G Astra is kombiban dízel motorral, de köszi nem. Ismerősi körben is van ilyen, 1,05M-ért vették, nem adnám érte az Avét oda. Még csak nem is gondolkodnék rajta.
Semmiben nem olcsóbbak - vagy csak minimálisan azok - az alkatrészek az Opelhez, vagy a VW-hez sem, csak a Toyotához vásárolt cuccok tartósabbak, szívósabbak, többet bírnak általában. És igen, van pár alkatrész, ami csak gyáriban létezik, utángyártottban nem. De jellemzően ezek nem is mennek tönkre, ha mégis, akkor az egyszeri nagyobb összeg. Pont. Palaczk is leírta számtalanszor, hogy a ritkább, de csak bizonyos esetekben drágább alkatrésszel a Toyota fenntartása nem kerül többe, mint bármilyen másik autóé. Sőt...

Amúgy a fanatikus nem én vagyok a Toyotákkal kapcsolatban, hanem a Corolla Club vezetője, aki még a Good Year, Michelin, Continental gumikat is lefikázza és a Yokohamát, Toyo-t, Uniroyal-t preferálja (össze is vitetkoztam vele ezen)...  :lol: Na, ő tényleg durva. 
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.17 15:47:42 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13871 Dátum: 2013.06.17 15:43:38 »
egyetértek. de nem lehetne bepit is elhallgattatni?  :lol:
Nem.  :D Amúgy nem maradandó feléd a "haragom", hanem csak pillanatnyi, a vita hevében lángol fel. Amúgy nincs Veled bajom, de akárhányszor felhozod azokat a dolgokat, amikre tudod, hogy ugrok, nos, abból vita lesz a jövőben is.  :) :hug:

Amúgy peace.  :ser:
« Utoljára szerkesztve: 2013.06.17 15:45:25 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13872 Dátum: 2013.06.17 16:07:14 »

Amúgy a fanatikus nem én vagyok a Toyotákkal kapcsolatban, hanem a Corolla Club vezetője, aki még a Good Year, Michelin, Continental gumikat is lefikázza és a Yokohamát, Toyo-t, Uniroyal-t preferálja (össze is vitetkoztam vele ezen)...  :lol: Na, ő tényleg durva.
Lehet illene tudnom, de ki a Club vezetője ;)?

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13873 Dátum: 2013.06.17 16:41:09 »
Ugyan :) Hisz csufarnak is csak JAPAN autoi voltak  ::) Itt vitatkozik magaval  :lol:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10323
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13874 Dátum: 2013.06.17 17:21:29 »
nbzmg.
kérem jegyzőkönyvbe venni, hogy NEM állítottam olyasmiket, amiket  bepi nekem tulajdonít. ő csak kivetíti rám a rosszabbik énjét. persze titkon irigyel érte  :devil:
teljesen igazad van abban, hogy "valótlanságokkal lejjebb tolni a márkát" nem szép dolog. meg az sem, ha "fszságokat állít valaki rendszeresen visszatérő jelleggel, figyelmen kívül hagyva a tényeket". de hol jövök én a képbe?  :devil: