Szerző Téma: Avensis, mi más?:)  (Megtekintve 4398041 alkalommal)

0 Felhasználó és 27 vendég van a témában

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13695 Dátum: 2013.06.05 11:40:12 »
Igen.

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13696 Dátum: 2013.06.05 12:27:26 »
hm. 1.8benzines lesz ebböl.
a 126le-s láncos dízel még drága nekem.
max.2,1milláig kerestem avét a hahun.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13697 Dátum: 2013.06.05 13:57:24 »
hm. 1.8benzines lesz ebböl.
a 126le-s láncos dízel még drága nekem.
max.2,1milláig kerestem avét a hahun.
Ez a legideálisabb motor a használt Avensishez. Sem jellemző, sem nem várt meghibásodással nem kell számolni nála (nem kell extra dolgokat tenni a megbízhatóság érdekében csak az előírás szerinti karbantartásokat), fenntartása, szervizelése messze a legalacsonyabb a kinkurenciához képest, méretben (AveII) kategóriája legtágasabbjai közé sorolja, és a karbantartáshoz szükséges alkatrészek is megfizethető árban vannak hozzá.
Ha az ember sokat pályázik, akkor lehet jobb választás a dízel, szerintem semmi egyéb helyzetben nem (a szubjektív véleményeket leszámítva).
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

keeper83

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 671
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13698 Dátum: 2013.06.05 14:21:58 »
Ez a legideálisabb motor a használt Avensishez. Sem jellemző, sem nem várt meghibásodással nem kell számolni nála (nem kell extra dolgokat tenni a megbízhatóság érdekében csak az előírás szerinti karbantartásokat), fenntartása, szervizelése messze a legalacsonyabb a kinkurenciához képest, méretben (AveII) kategóriája legtágasabbjai közé sorolja, és a karbantartáshoz szükséges alkatrészek is megfizethető árban vannak hozzá.
Ha az ember sokat pályázik, akkor lehet jobb választás a dízel, szerintem semmi egyéb helyzetben nem (a szubjektív véleményeket leszámítva).

Egy kis adalék a Toyota 1.8 benzin imádathoz: http://totalcar.hu/tesztek/2013/06/05/toyota_verso_2013/
Gondolom, a régi, Ave I-be is épíett motor evolúciójának eredménye olvasható a cikkben.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13699 Dátum: 2013.06.05 14:27:01 »
Azért a sima vvt-i óta változtattak rajta tööb pontos is, de az alapjai, ha jól tudom, még mindig azonosak. Vvt-i helyett valvematic van rajta és kész. A legújabb Verso, viszont szenzációs lehet ezzel a motorral, eddig mindenki kiemelte a csendes utasteret, amiben gyakorlatilag alig van bármiféle vibráció, de hangból is csak nagyon kevés.  :yes:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13700 Dátum: 2013.06.05 14:32:18 »
Tudtommal semmi komoly, csak finomítás volt, részben a 6 sebességes váltó és a kibocsátás csökkentése érdekében. Alapvetően azonos a két motor.
Rosszul tudod  :flowers: Total uj motorcsalad  :yes:
Mig a regiebbek (szijas es 5-os valto 116 Le) 1CD motocsalad volt, addig a 2006-tol gyartott 126 loeros motorok mar az AD motorcsalad tagja. Azt mondjak a 2.2 177LE D-CATbol lettek fejlesztve. Pl piezoelektromos befecskendezes stb.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13701 Dátum: 2013.06.05 14:36:57 »
Rosszul tudod  :flowers: Total uj motorcsalad  :yes:
Mig a regiebbek (szijas es 5-os valto 116 Le) 1CD motocsalad volt, addig a 2006-tol gyartott 126 loeros motorok mar az AD motorcsalad tagja. Azt mondjak a 2.2 177LE D-CATbol lettek fejlesztve. Pl piezoelektromos befecskendezes stb.
:surrender: Köszi.  :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13702 Dátum: 2013.06.05 14:40:52 »
Ez a legideálisabb motor a használt Avensishez.
:yes: T25, T27 is barmikor beparkolhatna a garazsomba 1.8-as benzines motorral  :yes:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13703 Dátum: 2013.06.05 15:37:10 »
:yes: T25, T27 is barmikor beparkolhatna a garazsomba 1.8-as benzines motorral  :yes:
Pl.:

Ezüstben...
Húúú, egy ilyet nagyon tudnék stoppolni magamnak is...  :wub:
Ez a szín is gyönyörű...
Ez pontosan abból a kereskedésből való, ahonnan az enyém is.  :)
Ez egyelőre elérhetetlen olyannyira, hogy még saccolni sem tudom, hogy kb mikor engedhetek majd meg magamnak hasonlót, de meg kell hagyni, gyönyörű, minden tekintetben. 
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13704 Dátum: 2013.06.05 16:07:53 »
az utolso faja.
147pacis lett? ez is talált még 20lovat vhol. ;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13705 Dátum: 2013.06.05 16:09:08 »
:yes: T25, T27 is barmikor beparkolhatna a garazsomba 1.8-as benzines motorral  :yes:
nekem fog is...vmilyen t25ös.
t27 nem tetszik...akkor inkább már egy t34 vagy t72 :-):-):-):-):-):-):-):-)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13706 Dátum: 2013.06.05 16:19:13 »
És hogy is volt az előző, szintén olasz Avensissel? :whistling: :)
Mondd, mire gondolsz?
Talán arra, hogy megvettem egy olyan autót amin látszott is és be is vallották, hogy valótlan a futása. Majd ezek után egy banális hiba miatt megfőztem a motort. Valamint, hogy a hengerfejezés után a már nem gyári tömítés átégett és újra cserélni kellett? Nem gondolom, hogy ez összefüggésben van az olasz piaccal. :nonono:
Azzal már inkább, hogy ama rejtett hiba ellenére 1000km-en keresztül mentem vele autópálya tempóban szinte hűtővíz nélkül.(és bírta) :ph34r: Esetleg azzal, hogy a 2.0TD-t közel végsebességen hajtva jöttem a Tuttlingen - Dunaföldvár táv nagy részén. (ezt is bírta) :clap:
Az autót Te is tudod, hogy bőven 300e feletti valós futással adtam el amiből én bő 100e-t tettem bele. Ami közben volt szerintem jórészt saját hibám, gondatlanságom, tudatlanságom. Fentiek ellenére is imádtam, és egészen a mostani gép megvételéig visszasírtam.
És még egyszer: szerintem az állapot nem piacfüggő. :tt2:
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13707 Dátum: 2013.06.05 16:25:42 »
hova lett belőle a hűtőfolyadék?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re:Avensis, mi más?:)
« Válasz #13708 Dátum: 2013.06.05 16:41:58 »
Ez egy régi történet. Már sokan ismerik, de neked leírom még egyszer. ;)
A banális hiba az volt, hogy a hűtő betöltő nyílásánál az a perem, ahova a hűtősapkának zárnia kellene, mechanikusan sérült volt. (Talán oxidált, de alu-nál ilyen mértékű roncsolódást én nem láttam. Az is lehet, hogy valami megmarta.) Ennél fogva nem csak 0,9 bar után tudott a folyadék a tágulási tartályba jutni, hanem gyakorlatilag folyamatosan, ahogy nőtt a nyomás. Egy-egy ilyen utam alkalmával elfogyasztottam 5-10l vizet biztosan. És ki tudja meddig mentem "léghűtéssel". Télen onnan vettem észre a hibát, hogy eltűnt a fűtésem. Akkoriban én nem üzemanyagot hordtam a csomagtartóban lévő kannákban, hanem vizet. :whistling:
A röhejes az, hogy bárkit kérdeztem nem tudta megmondani mi a hiba. Végül valamilyen okból hűtőt cseréltem, akkor szűnt meg a nagymértékű fogyás. Addigra már hengerfejes lett a gép. De az is úgy, hogy vagy fél évig még jártam vele mire biztosan lettünk benne, hogy az.
Olaj, víz mindig tiszta volt, amíg az utóbbi tartott. :D Kipufogó szelep felől volt megrepedve a víztér, így ami víz távozott az gőz formájában ki is ment a kipufogón.
Kb. ennyi.
Még hengerfejesen is ment mint a rakéta. :flowers: Nekem akkoriban az autópálya tempó = 160km/h volt, mert mindig siettem. :)
Szerettem azt az autót. :yes:
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Avensis, mi más?:)
« Válasz #13709 Dátum: 2013.06.05 17:01:56 »
milyen ave volt?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки