Az a Yaris nagy baja, hogy amikor kereszteződéshez érek, és utánna gyorsan ki akarok fordulni, akkor 15nél még nem húz a 2. de 1. be kb. 8km/h alatt lehet csak tenni, tehát ilyenkor mindig bajban vagyok, hogy vagy még fékezek, és 1., akkor persze kilövéskor ugrik 1-et a kocsi, vagy 2. ban kicsorgok valaki elé, aki ledudálja a fejem.
Nahát, tiszta dezsavüm volt, mikor ezt olvastam. Ugyanezt érzem, meg vsz. szidnak, hogy mér nem nyomom, holott csak alacsony fordulatról 2.-ban kell egy kis idő, míg erőre kap. De 1.-be nem teszem be, inkább a 2-3 sec "turbólyukat" választom. Ez csak 1.0-nál van?
Másik kérdés:
Lassan 6.000 km-hez érek. Elején nem forgattam 3000 fölé, igazából most se nagyon. Autópályán hajtottam pár alkalommal (nem gyilkosan). Általában 2000 körül váltok fel, ha nem kell nagyon gyorsítani, és a leggyakoribb tartomány a 2-3000. Azt tapasztaltam, hogy 2.-3.-ban a kihúzatásoknál (emelkedő) eléggé ordít 3000 felé és fölötte, és birizgálja a talpam. Ez oké? Elolvasva az eddigieket, felmerült bennem, hogy esetleg "túlkíméltem." Vagy ez hülyeség? Én egyébként azt tartom jónak a gépnél, hogy nem kell kigyilkolni, természetes közegének tűnik a 2-3000. Jelen állásnál más gondozásba venni van értelme? Kissé tanácstalan vagyok. :mivan: