Szerző Téma: Új autó bejáratása  (Megtekintve 136984 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Új autó bejáratása
« Válasz #150 Dátum: 2005.10.04 11:56:20 »
Idézetet írta: "LockSniper"


Szal nyomjad csak neki bátran, az enyém 5-ben tiltásig 215 km/h. Bírja.



Simán 5-ben 215 km/h tiltásig??? Húúú anyááám, ez azért ott van nagyon, gyári a verda? Sík terep volt, merre pontosan?  8)
Toyota Yaris T SPORT
153



Zénóka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1463
Új autó bejáratása
« Válasz #151 Dátum: 2005.10.05 01:39:44 »
Azért nem olyan nagy baromság az a bejáratás. Zso leírta a lényeget.
Persze lehet küldeni egy 0 km-es autót, de nem kell csodálkozni, ha majd 100 ezernél csipegeti az olajat.
A kereskedő meg érthető, hogy azt mondja amit... annál hamarabb cseréli majd le a delikvens a gépét 1 újra.


Zénóka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1463
Új autó bejáratása
« Válasz #152 Dátum: 2005.10.05 01:53:33 »
Idézetet írta: "LockSniper"
mert ugye ahhoz nyomatéki súlyterhelés is szükséges.

S már bocsánat a kifejezésért, de ilyen faßságokat, hogy 500 ig, meg 1000-ig úgy, majd padló, hát nem tudom honnan a fenéből szeditek ezeket a baromságokat.


Hamár a faxságoknál tartunk elárulnád, hogy mondjuk 100Nm-nek mekkora a súlya? A "nyomatéki terhelés"-t még csak-csak.

Zso, meg egész jókat írt a bejáratásra vonatkozólag, a "lett egy pörgős fasa kis dízelem" meg költői túlzásba belefér szerintem.

Ne haragudj érte, csak ezen a fórumon nem szokás más véleményét ócsárolni. Esetleg észérvekkel meggyőzni.


KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Új autó bejáratása
« Válasz #153 Dátum: 2005.10.05 20:17:27 »
Higgyetek Zénókának, ő már majdnem bejáratta a kocsit  :lol:
Laco 73 :D

ToTo

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1597
Új autó bejáratása
« Válasz #154 Dátum: 2005.10.05 20:34:48 »
Idézetet írta: "KLaco"
Higgyetek Zénókának, ő már majdnem bejáratta a kocsit  :lol:


 :lol:  :lol:  :lol:
Toyota Yaris T SPORT
153



kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Új autó bejáratása
« Válasz #155 Dátum: 2005.10.06 16:27:44 »
Idézetet írta: "Zénóka"
Idézetet írta: "LockSniper"
mert ugye ahhoz nyomatéki súlyterhelés is szükséges.

S már bocsánat a kifejezésért, de ilyen faßságokat, hogy 500 ig, meg 1000-ig úgy, majd padló, hát nem tudom honnan a fenéből szeditek ezeket a baromságokat.
Hamár a faxságoknál tartunk elárulnád, hogy mondjuk 100Nm-nek mekkora a súlya? A "nyomatéki terhelés"-t még csak-csak.

Zso, meg egész jókat írt a bejáratásra vonatkozólag, a "lett egy pörgős fasa kis dízelem" meg költői túlzásba belefér szerintem.

Ne haragudj érte, csak ezen a fórumon nem szokás más véleményét ócsárolni. Esetleg észérvekkel meggyőzni.
Nekem is pörgős kis D4D-m van, pedig végig csináltam a " A BEJÁRATÁST".

Hidd el kell az ótónak egy pár ezer km, míg az összes zsír új kopó alkatrész megszokja azt, hogy be van szerelve a helyére!!!! A járatás nem csak a motornak kell. Mindennek.

És csak annyit még a járatásról, hogy van a cégnek egy OFF citroenje ON, amiről sokat hallottatok már. Nos ő nem lett járatva, lévén céges kocsi. Most 200e km van benne és 0,6-0,8 lityi olajat nyel 10e km-en. Nem sok és benne van a pakliba az is, hogy milyen gyártmány, meg az, hogy kik használják (ÉN  :twisted: ), de a járatás hiánya is ott lehet!!!!

...és még valami: A bejáratástól rosszabb nem lesz az autó az tuti. Lehet, hogy jobb sem, de ha nem csinálod meg, akkor jobb tuti nem lesz, viszont rosszabb az lehet!

Tégy belátásod szerint.

Ha Te olyan "orrvérzésbe küldős" lennél, akkor fel sem merült volna benned, hogy járasd-e. Ezért biztos vagyok abban, hogy megkockáztatod jobbá tenni a gépet :lol:  :lol:  :lol:
Üdv: Kishaver 74

GUS

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 110
Új autó bejáratása
« Válasz #156 Dátum: 2005.10.10 14:52:31 »
Üdv. mindenkinek!

Újdonsült Yaris tulaj vagyok. Most tartok 140 Km-nél:)
Max 3000-es fordszámmal, 100 fölé nem nagyon mentem még.
Végigolvastam a topicot. Teccik a végén ez a kis vita.
Az volna a kérdésem, hogy mit ajánlotok egy olyan 1 km-es útszakaszra, ahol kb. 15-25 km/h sebességgel lehet hajtani a rossz útviszonyok miatt? (köves földút tele kanyarral és gödrökkel)
1-es fokozatban max 15km/h-val? Vagy 2-esben 20-25-tel?
Melyik a jobb a motornak?

A másik kérdés pedig az volna, hogy már eddig 2 alkalommal hallottam hátramenetben azt a tipikus duruzsoló rückverz hangot. Nem volt rendesen "odaváltva", vagy túlzottan kitekertem a kormányt és ezért hallatott ollyan hangot ?

Egyébként nagyon tetszik az autó. A pedálok, a váltó, mintha nekem készítették volna:)
Jah, ez az első autóm...
Corolla Verso 1.8 VVTi SOL - 2004

Zso

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 329
Új autó bejáratása
« Válasz #157 Dátum: 2005.10.10 16:29:45 »
Idézetet írta: "GUS"

1-es fokozatban max 15km/h-val? Vagy 2-esben 20-25-tel?
Melyik a jobb a motornak?


A kresz elmélet szerint az egyes fokozat az elinduláshoz van,
Így a javasolt inkább a kettő, de egy zúzósabb földutas gödröt,
nem igazán egészséges 20-25-tel bevenni.
Én kapcsolgatnék, meg kerülgetnék, úgy talán még nem is unalmas  :wink:

Csacsa

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 282
  • Prius II
Új autó bejáratása
« Válasz #158 Dátum: 2005.10.10 16:36:34 »
Én egyszer voltam Esztergomban a Szuzuki gyárban!Csak leírom,mit láttam.Szegény autók életük első beindítása után úgy voltak használva a gyárban,h a szívem meg tudott volna szakadni!Mert beindítás után még szerelnek beléjük egy-két dolgot,de oda már a lábukon viszik el őket.Aztána végén jön a pad!Ott minden Swiftet(régi) és WagonR+t 160-ig megküldtek padlón,kb 3x egymás után!Na,ezekből milyen hangok jöttek,és csakúgy okádták a fehér füstöt!Jah,meg hátramenetben is kihúzatták őket!Ennyi!Minden kocsinak kb 3 perc volt a bejáratása a padon!Inkább ne láttam volna!Durvának tartottam,és tartom ma is,de én laikus vagyok!
Pörgesd föl magadat, bármi van, b@ssz föl egy napszemüveget, rúgd ki a gázt padlóig, rúgd ki a ***a anyját, hajoljon a lemez, a kompresszorod úgyis jobban szív, mint bármelyik csajod!

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Új autó bejáratása
« Válasz #159 Dátum: 2005.10.10 17:15:01 »
Idézetet írta: "GUS"
Üdv. mindenkinek!

Újdonsült Yaris tulaj vagyok. Most tartok 140 Km-nél:)
Max 3000-es fordszámmal, 100 fölé nem nagyon mentem még.
Végigolvastam a topicot. Teccik a végén ez a kis vita.
Az volna a kérdésem, hogy mit ajánlotok egy olyan 1 km-es útszakaszra, ahol kb. 15-25 km/h sebességgel lehet hajtani a rossz útviszonyok miatt? (köves földút tele kanyarral és gödrökkel)
1-es fokozatban max 15km/h-val? Vagy 2-esben 20-25-tel?
Melyik a jobb a motornak?

A másik kérdés pedig az volna, hogy már eddig 2 alkalommal hallottam hátramenetben azt a tipikus duruzsoló rückverz hangot. Nem volt rendesen "odaváltva", vagy túlzottan kitekertem a kormányt és ezért hallatott ollyan hangot ?

Egyébként nagyon tetszik az autó. A pedálok, a váltó, mintha nekem készítették volna:)
Jah, ez az első autóm...

Gratula az autóhoz.

Én nagyon szar földes/homokos utakon 2. alapjárat, esetleg 3. alapjárat -ban szoktam közlekedni. Ha annyira nem rossz az út, akkor 2. és nyomok neki egy kis gázt is.
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Új autó bejáratása
« Válasz #160 Dátum: 2005.10.10 17:19:13 »
Idézetet írta: "GUS"
Üdv. mindenkinek!

Újdonsült Yaris tulaj vagyok. Most tartok 140 Km-nél:)
Max 3000-es fordszámmal, 100 fölé nem nagyon mentem még.
Végigolvastam a topicot. Teccik a végén ez a kis vita.
Az volna a kérdésem, hogy mit ajánlotok egy olyan 1 km-es útszakaszra, ahol kb. 15-25 km/h sebességgel lehet hajtani a rossz útviszonyok miatt? (köves földút tele kanyarral és gödrökkel)
1-es fokozatban max 15km/h-val? Vagy 2-esben 20-25-tel?
Melyik a jobb a motornak?

A másik kérdés pedig az volna, hogy már eddig 2 alkalommal hallottam hátramenetben azt a tipikus duruzsoló rückverz hangot. Nem volt rendesen "odaváltva", vagy túlzottan kitekertem a kormányt és ezért hallatott ollyan hangot ?

Egyébként nagyon tetszik az autó. A pedálok, a váltó, mintha nekem készítették volna:)
Jah, ez az első autóm...

Gratula a kocsit, használd nagy örömmel, és sok-sok balesetmentes km-et. Én a helyedben 1. ben mennék, de csak 12-vel, az kb optimális. Nálunk elég rosszak a földutak, szal ott én csak 1. ben megyek, mert akkora lyukak vannak, hogy hiába kerülöm ki akkorát ugorok, hogy majdnem beverem a fejem  :evil: A mi utcánk le van szórva kaviccsal, itt lehet menni 20-al kb, de itt is vannak lyukak. Szal én vigyáznék a helyedben, mert a lengéscsillapítók élettartamát jelentősen lehet növelni ezzel.
Laco 73 :D

GUS

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 110
Új autó bejáratása
« Válasz #161 Dátum: 2005.10.10 19:24:47 »
O.K.
Ahány ház annyi szokás:)
Nekem az 1-es és a 12 km/h tetszik, mert a 2-ben az 20-25 még alig van 1000-es fordulat fölött. Alacsony fordulaton pedig nem ajánlott a motort hosszabb távon járatni. Az egyes, pedig miben különbözne a többi fokozattól? Uo. fogaskerekek tartoznak hozzá, mint a többihez. Nincs ráírva, hogy csak 2,5 méterig használható, amíg elindul az autó:)
Várom az ellenérveket:)
Az is lehet, hogy ahol lehet menni ott felteszem kettőbe, mert egy fokozatban sem tanácsos folyamatosan haladni.
GUS.
Corolla Verso 1.8 VVTi SOL - 2004

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Új autó bejáratása
« Válasz #162 Dátum: 2005.10.10 20:17:55 »
Idézetet írta: "GUS"

Várom az ellenérveket:)
GUS.

Kevesebbet fogyaszt , ha 2. -ban mégy   :wink:
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

KLaco

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8092
Új autó bejáratása
« Válasz #163 Dátum: 2005.10.10 20:35:27 »
Idézetet írta: "Deep Rush"
Idézetet írta: "GUS"

Várom az ellenérveket:)
GUS.

Kevesebbet fogyaszt , ha 2. -ban mégy   :wink:

Ezt le is mérted?
Csak kérdem, amúgy multkor azt néztem, hogy 2. ban 18nál a legkevesebb a fogyi, legalábbis nekem ez sikerült. Szal 1. ben szerintem is többet fogyaszt, de örülnék, ha valaki számokkal is igazolná :)
Laco 73 :D

uandor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 110
Új autó bejáratása
« Válasz #164 Dátum: 2005.10.10 21:31:25 »
Alapjáraton nemigen van kenés. Én is inkább 1-ben mennék többet, s ahol lehet felkapcsolnék. A visszakapcsolásnál azonban vigyázz, csak álló (vagy majdnem álló) helyzetben szabad egyest kapcsolni.

A hátramenetnél azért más a gép hangja, mert nem úgy vannak összekopva az alkatrészek. Ettél függetlenül annak is van hangja, ha kitekered egészen a kormányt, mert a végálláskacsoló ilyenkor elengedi a hydraulikát. Egy szerelő biztosan pontosabban fogalmaz. :lol:
oyota Yaris Verso 1,3 Luna 2004