Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: LS (Celsior)  (Megtekintve 24569 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
LS (Celsior)
« Válasz #255 Dátum: 2017.01.10 18:12:57 »
Egyszer, használtan.  ;)

Lassan kezd a LS460-as, vagy még a ráncfelvarrás utáni LS430-asnak olyan lenni az ára, ami már "vállalható".
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
LS (Celsior)
« Válasz #256 Dátum: 2017.01.10 23:03:51 »
Itt a bemutatója, ha valakit érdekel:

2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
LS (Celsior)
« Válasz #257 Dátum: 2017.07.18 16:26:33 »
Nagyon nem pörög ez a topic...  :szemez:

Ez az LS430-as már régóta kelleti magát a HAHU-n, most ráadásul 150e Ft-tal olcsóbb is. Mi lehet a gond vele?  :hmmmm: 1,85M Ft-ért szinte ingyen lenne.  :hmmmm:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/ls/lexus_ls_430_president_automata_facelift_modell_aron_alul-11734430
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 15735
  • Autó: 2005.12. Mazda5 CD TX
Re:LS (Celsior)
« Válasz #258 Dátum: 2017.07.18 21:36:17 »
a sok futott km...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
LS (Celsior)
« Válasz #259 Dátum: 2017.07.18 23:45:03 »
De legalább őszintének tűnik.  ;) Egy autópályára termett erős benzines autónak valahogy nem hinném el 13 évesen a 150e km-et...  :whistling:
Persze kérdéses milyen szervizt kapott az élete, és a garanciaidő lejárta után, mert a képek alapján (amik persze készülhettek 5-10 évvel ezelőtt is) épnek tűnik, illetve a hirdetés sem említi, hogy ki lett volna vonva a forgalomból, tehát elvileg használják az autót.
És ráadásul már a feceliftes verzió, ami szerintem jobban is néz ki.  :yes:
Talán egyszer lesz egy ilyenem...  :wub: :D
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4275
  • Rájder
  • Autó: Alfa159sw
Re:LS (Celsior)
« Válasz #260 Dátum: 2017.07.20 09:29:09 »
Nagyon nem pörög ez a topic...  :szemez:

Ez az LS430-as már régóta kelleti magát a HAHU-n, most ráadásul 150e Ft-tal olcsóbb is. Mi lehet a gond vele?  :hmmmm: 1,85M Ft-ért szinte ingyen lenne.  :hmmmm:
https://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/ls/lexus_ls_430_president_automata_facelift_modell_aron_alul-11734430

Szemeztem egy hasonlóval, abba 290ezer km volt, és 4400chf-ért hirdették. kávéfőzőn kívül fullextrás volt. Ezek már ennyibe kerülnek/ennyit érnek nincs min csodálkozni. Főleg ha van valami hiba, vagy rejtett hiba, akkor meg még ennyit se érnek, mert ha belekezdesz gyári szintűre állítani, akkor a világ összes pénzét rá lehet költeni. Gondolj bele, ha hibátlan a kocsi, csak kell rá egy szett fék, meg két szett gumi, az már ca. félmilliós tétel. Ennél a kalibernél százalékosan már nagyon elszalad a ló minden költséget illetően. Persze akinek ilyen kell, és is ki tudja, és ki is akarja fizetni, annak nem téma. De szerintem aki 2m alatti LS-t nézeget, általába nem akar vásárlás utána 0.5-1milliót rákölteni a kocsira, hogy mindene jó legyen. És csodák nem nagyon vannak...
A hirdetésben +43as szám van, Ausztriába meg a mai napig sóznak. Aki megveszi, az alját nagyon nézze át.
kisa
born to ride

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
LS (Celsior)
« Válasz #261 Dátum: 2017.07.20 10:51:04 »
Ebben is van valami. Igaz nem ekkora tételben, de százezreket ugyanúgy rá lehet költeni egy használt kisautóra is a vásárlás után, amennyiben nem bízunk a tulajdonos szavában, hogy pont most cserélt rajta mindent az eladás előtt.  ;)

Ha jól látom ez már magyar rendszámos lehet, ott a kis plakett a szélvédő jobb alsó sarkában, szóval honosítani már nem kell (azért kíváncsiságból ránéztem, 208e Ft lenne rá a regadó, ami azért nem olyan vészes).
Egy új, már talán nevesebbnek mondható (Hankook) gumi a rá való 245/45/18-as méretben 39990 Ft a neten, de persze van Michelin is hozzá 75e Ft-ért.  :innocent:

A légrugó lehet egy fájdalmas kiadás, meg ugye ebben megannyi motor dolgozik a kényelemért - a biztonsági övek magassága is motorral állítható, ajtó és csomagtérajtó szervó, szóval van hibalehetőség bőven.
Annak is oka lehet, hogy szinte ez a legolcsóbb 430-as a neten, pedig a képek alapján ezt nem indokolja semmi.  :hmmmm:
Mondjuk még él bennem a korábbi hirdetés szövege, az valahogy így szólt: "az ára így ennyi", és akkor még kerek 2M Ft-ért árulta.  :hmmmm:
Lehet sürgős neki a dolog, de azért ma Magyarországon benzines V8-ast nem hinném, hogy nagyon keresnének.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61


Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
LS (Celsior)
« Válasz #263 Dátum: 2017.07.20 17:55:47 »
Nem rossz.  ;)
De ha jól látom svájci, akkor erre tudtommal vám és áfa terhe is rakódna.  :eek: Mondjuk ráncfelvarrás előtti, tudom nem túl eget verő változtatásokat eszközöltek, de nekem a fecelift utáni jön be igazán.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9561
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013
Re:LS (Celsior)
« Válasz #264 Dátum: 2017.07.21 14:13:38 »
Ebben is van valami. Igaz nem ekkora tételben, de százezreket ugyanúgy rá lehet költeni egy használt kisautóra is a vásárlás után, amennyiben nem bízunk a tulajdonos szavában, hogy pont most cserélt rajta mindent az eladás előtt.  ;)
Ha jól látom ez már magyar rendszámos lehet, ott a kis plakett a szélvédő jobb alsó sarkában, szóval honosítani már nem kell (azért kíváncsiságból ránéztem, 208e Ft lenne rá a regadó, ami azért nem olyan vészes).
Egy új, már talán nevesebbnek mondható (Hankook) gumi a rá való 245/45/18-as méretben 39990 Ft a neten, de persze van Michelin is hozzá 75e Ft-ért.  :innocent:
A légrugó lehet egy fájdalmas kiadás, meg ugye ebben megannyi motor dolgozik a kényelemért - a biztonsági övek magassága is motorral állítható, ajtó és csomagtérajtó szervó, szóval van hibalehetőség bőven.
Annak is oka lehet, hogy szinte ez a legolcsóbb 430-as a neten, pedig a képek alapján ezt nem indokolja semmi.  :hmmmm:
Mondjuk még él bennem a korábbi hirdetés szövege, az valahogy így szólt: "az ára így ennyi", és akkor még kerek 2M Ft-ért árulta.  :hmmmm:
Lehet sürgős neki a dolog, de azért ma Magyarországon benzines V8-ast nem hinném, hogy nagyon keresnének.  :hmmmm:

hát igen. most tapsolok el a mazdára 1200 eurót. egy ilyen kocsin ez inkább 12000 lenne

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
LS (Celsior)
« Válasz #265 Dátum: 2017.07.21 18:38:07 »
No igen, ez már egy hobbiautó kategória lenne, ki kabriózni szeret, ki meg luxusautózni.  ;)
De nem nagyon fenyeget a veszélye, hogy elcsábuljak.  :innocent: ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

kis_andras

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4275
  • Rájder
  • Autó: Alfa159sw
Re:LS (Celsior)
« Válasz #266 Dátum: 2017.07.21 20:16:19 »
No igen, ez már egy hobbiautó kategória lenne, ki kabriózni szeret, ki meg luxusautózni.  ;)
De nem nagyon fenyeget a veszélye, hogy elcsábuljak.  :innocent: ;)

Én nem hobbizni vennék ilyet, hanem ingázni, de félek, hogy sokba lenne éves 80-100e km, és a gázszett se olcsó 8hengerhez  :eek: :lol:
kisa
born to ride

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
LS (Celsior)
« Válasz #267 Dátum: 2017.07.22 11:17:38 »
Én nem hobbizni vennék ilyet, hanem ingázni, de félek, hogy sokba lenne éves 80-100e km, és a gázszett se olcsó 8hengerhez  :eek: :lol:

Mindenesetre a tartály beszerelése után még bőven maradna csomagtér is.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9561
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013
Re:LS (Celsior)
« Válasz #268 Dátum: 2017.07.22 17:33:27 »
csak nehogy cserélni kelljen a légrugót. vagy bármit :D

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8770
LS (Celsior)
« Válasz #269 Dátum: 2017.07.24 11:49:40 »
No igen, ezt bele kell kalkulálni. Minél idősebb, annál valószínűbb lehet a meghibásodás, vagy eleve olyan LS-t kell venni (de akkor az inkább egy régebbi 400-as legyen), amiben nem volt ilyesmi.

Mondjuk anno a Totalcar is tesztelt egy lepukkant LS400-ast (ha jól rémlik Csonti árulta), és ennek ellenére még mindig érződött rajta, hogy miért is került új korában X-szer több pénzbe, mint egy középkategóriás autó.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61