Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: LS (Celsior)  (Megtekintve 39498 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
  • Autó: '08 RX400h ML
Re:LS (Celsior)
« Válasz #195 Dátum: 2013.09.24 15:59:39 »
Ha 300 literes a csomagtartója, akkor ez azt jelenti, hogy kb akkora, mint a Corié. Abba viszont mikor 4en elindulunk nyaralni, alig fér be a cuccunk.[/size]

A Corolla jól pakolható (nekem is volt, azóta szüleimé) és szemre nagyobbnak tűnt első ránézésre, mint az LS-é.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9126
LS (Celsior)
« Válasz #196 Dátum: 2013.09.24 20:11:52 »
És azért egy majd 5 méteres batárról beszélünk, szóval igenis legyen csomagtartója!  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9126
LS (Celsior)
« Válasz #197 Dátum: 2013.09.24 20:14:53 »
A Toyota Motorsport kezelésbe vette az LS-t, talán csak nem egy AMG konkurencia?  :wub:
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
  • Autó: Carina E 1.6 xli (4AFE) - 116 hp
Re:LS (Celsior)
« Válasz #198 Dátum: 2013.09.24 21:45:17 »
A Toyota Motorsport kezelésbe vette az LS-t, talán csak nem egy AMG konkurencia?  :wub:

Reméljük!!! Nagyon brutál!

Wald edition is jól sikerült!

Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Re:LS (Celsior)
« Válasz #199 Dátum: 2013.10.01 20:11:37 »
Egy jó ismerősöm jóvoltából egy pár kilométer erejéig kipróbálhattam egy LS600h-t. Abszolút pozitív benyomások alakultak ki bennem erről a kocsiról, kiváló járgány (gondolom meg sem gondoltátok :D)!

-A kényelmi arzenálok tekintetében első ránézésre nem nyújtott sokkal többet, mint az előző második generációs IS-em, első ránézésre a belső dizájn sem volt sokkal jobb.
-Második ránézésre a belseje fényévekkel jobb, szebb, igényesebb mint az IS-é volt, az RX400h-val pedig nem is lehet egy lapon emlegetni (a 400h belseje inkább egy jól sikerült Corolla). Mindent bőr borít, és a jobbik fajtából. (Az IS is remek volt, de az LS-ben volt egy tágasság érzés is a minőség mellett.)
-Az autóban cca. 150e km volt és ablaklehúzás mellett, de dohányoztak benne az utolsó cca. 50-60e km alatt. Amikor beültem, ennek ellenére nem éreztem semmilyen dohányszagot, olyan volt az autó mintha új lenne, a vezetőülést leszámítva, ahol már látszott a használat nyoma valamelyest.
-A vezetőülés kategóriákkal jobb, mint bármelyik autóé amit eddig vezettem (soha nem vezettem még ilyen kategóriát, tehát 7-es BMW-vel nem tudom összehasonlítani). Az IS ülésénél sokkal kényelmesebb, de az RX-énél is. Ha pontokat kéne adni: IS - 5 pont, RX - 8 pont, LS: 9 pont. Komolyan mondom olyan érzés volt, mintha a nappaliban egy kényelmes fotelben ülnék.
-A rádió, cd hangzása brutális, eszméletlen szépen szólt a zene. A három autó közül itt az RX kapja a legkevesebb pontot, ami szerintem az IS-nél is jól hallhatóan rosszabbul szól sajnos :(, az LS pedig nyilván a legtöbbet. (Mindhárom Mark Levinson kategória).
-Az autót lepadlóztam párszor, de érzetre nem lódult meg jobban mint az RX. (Az IS ebben a tekintetben viszont "nagyon" lemarad mindkettőtől.)
-A sebességérzetről nem tudok írni, mert nem tudtam tartósan 130-140 körül menni vele, pedig arra kíváncsi lettem volna. Viszont kipróbáltam végre az adaptív tempomatot (ilyen autót még soha nem vezettem) és az bizony egy nagyon jó extra. Az M5 bevezetőn befelé próbálgatva nagyon jól működött és egy hosszú úton ez óriási segítség lehet.

Az egyetlen negatívum a csomagtér volt. Nem gondoltam volna, hogy az LS csomagtere kb. 300 literes, mert az RX-ből indultam ki, ahol az akkuk jó helyre kerültek és megmaradt a nagy csomagtér. A csomagtartót kinyitva egy pici luk marad, nem tudom belefér-e egy nagyobb reptéri bőrönd...

Persze rendben van, hogy ez már "bankkártyás autó", de úgy érzem hogy egy IS méretű csomagtartót valahogy ki kellene hozniuk belőle. A tulajnak persze van egy RX-e is így jelezte hogy síelésnél nincs baj, mert akkor a másik kocsival mennek.

Nagyon-nagyon jó kocsi, ilyet kívánok minden kedves fórumtársnak! :)

ui: Ennél a kategóriánál ugyan nem nagyon számít, de a fogyasztásról: 13,2-t vagy 13,5-öt mutatott a BC.

ui2: Ami még eszembe jutott, és igazából kérdezni akartam, hogy olyan volt az autó, mintha nem az RX-ben megszokott CVT váltója lett volna. Fordulatszámmérő is volt benne (RX-ben nincs), és gázadásra mintha nőtt volna a fordulatszám, lehet hogy csak imitálta a hagyományos automatákat?

A 13 literes fogyasztás eléggé sportos használatot feltételez. 11 körül eljárnak vele a legtöbben.

Az LS váltója nem CVT, hanem egy hagyományos, 8 sebességes automata váltó.

Ami a gyorsulást illeti, lehet, hogy érzetre nem volt nagy különbség, de a stopper azért mást mutat: RX 7,9, LS 6.1

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
  • Autó: '08 RX400h ML
Re:LS (Celsior)
« Válasz #200 Dátum: 2013.10.02 16:51:12 »
A 13 literes fogyasztás eléggé sportos használatot feltételez. 11 körül eljárnak vele a legtöbben.

Az LS váltója nem CVT, hanem egy hagyományos, 8 sebességes automata váltó.

Ami a gyorsulást illeti, lehet, hogy érzetre nem volt nagy különbség, de a stopper azért mást mutat: RX 7,9, LS 6.1

A 11 liter nagyon-nagyon szép egy ilyen autótól!

Váltó: Akkor jól éreztem és tévedtem abban a tekintetben, hogy a hybridek minden esetben cvt váltóval párosulnak.

Gyorsulás:

Tudom, hogy az LS jobban gyorsul (illik is neki :)). Az RX-nél én 7.6-os katalógusadatról tudtam, de persze tök mindegy.

A car and driver long term tesztjében egyébként töltött akkumulátorokkal 6.6 másodperces gyorsulást csináltak vele:

On the other side of the performance equation, the RX400h was indeed a quick SUV, turning a respectable 0-to-60-mph time of 7.5 seconds and a 15.9-second, 90-mph quarter-mile time in its initial test. But we didn't have time between acceleration runs for the steady-state cruising required to fully charge the batteries. We made sure to do this during the final test after 40,000 miles, and that made a significant difference. The 0-to-60 time dropped to 6.6 seconds — matching a 340-hp Porsche Cayenne S — and the quarter-mile to 15.2 seconds at 94 mph, only 0.2 second and 1 mph slower than the Cayenne.


csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9978
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013 Mazda MX-5 NB 2000
Re:LS (Celsior)
« Válasz #201 Dátum: 2013.10.02 17:45:00 »
az AMS összehasonlító tesztjében is CVT-ről írnak. lehet, hogy nem tűnt fel nekik  :devil:

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
  • Autó: Yaris '99 1.0 Sol :)
Re:LS (Celsior)
« Válasz #202 Dátum: 2014.05.21 11:36:57 »
Ismeritek a tulajt?
LS 400

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9126
LS (Celsior)
« Válasz #203 Dátum: 2014.07.01 02:40:36 »
Sziasztok!

Erről tud valaki valamit?
Igaz 284e km-ről ír a tulaj a végén, de ha karban volt tartva akkor ez nem km egy Japán autónak. Valóban President felszereltség, a radaros tempomaton kívül minden benne van.  :yes: :wub:
« Utoljára szerkesztve: 2014.07.01 02:45:17 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22645
  • Szakmérnök :-)
    • www.kozut.hu
  • Autó: '00 facelfit Avensis Kombi 1,8 vvt-i SOL
Re:LS (Celsior)
« Válasz #204 Dátum: 2014.07.01 06:41:14 »
Xtreeeeem, WELCOME BACK! :D :D :D



András1980

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2270
  • Autó: Ex: 2006 Toyota Avensis Liftback 2.0 VVT-i
Re:LS (Celsior)
« Válasz #205 Dátum: 2014.07.01 07:57:10 »
@Xtrem!

Üdv újra a fórumon!  :D

Kroly

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
  • Autó: Lexus GS400, Toyota Supra MK3
Re:LS (Celsior)
« Válasz #206 Dátum: 2014.07.01 16:23:05 »
3 millából itt van egy fekete, ugyanilyen felszereltségű, 140e km es.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9126
LS (Celsior)
« Válasz #207 Dátum: 2014.07.02 01:11:12 »
Bepi és András: köszönet a fogadtatásért, újra itthon.  ;)

Kroly: van konkrétum is arról az autóról? Mert amiket én láttam 3M-ért, azokban min 100e km-el több van, a "megkímélt" példányokért meg 1-1,5M-val többet kérnek.
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16563
  • Autó: 2005.12. Mazda5 CD TX 2005.02. Toyota Yaris Sol 1.3vvti
Re: LS (Celsior)
« Válasz #208 Dátum: 2014.07.02 07:18:48 »
én is üdv ujra itt gergő.
jó nagyot krúzoltál most a nagy vízen,merre jártál?
egyböl lexust keresel?;)
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9126
LS (Celsior)
« Válasz #209 Dátum: 2014.07.02 12:23:29 »
Üdv és köszi.  ;)

Csak álmodozom.  :D

Nem éppen bölcs dolog egy ilyen a fővárosba, illetve az 5-6 hónapos állás se tenne jót az autónak, csak jobban amortizálódna tőle (plusz egy ilyen autónak már garázs is dukál, az se olcsó mulatság és sok egyen-garázsba még be se fér a méretei miatt).
De amíg nincs komoly barátnő/gyerek, addig kellene kiélni az efféle sz@runk a fogyasztásra hajlamomat.  :devil: :D
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61