Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 200131 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:GS (Aristo)
« Válasz #825 Dátum: 2016.10.19 17:31:02 »
sziasztok
ujj vagyok még)) szemezgetek egy 450h-val, mik a tapasztalatok ezzel a tipissal? a hybrid aksi hogy bírja? milyen a fogyasztás? mik a szervíz tapasztalatok))?
melyik ujj?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

tresi450

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:GS (Aristo)
« Válasz #826 Dátum: 2016.10.19 18:56:18 »
köszönöm, ennyi információ sok is)))) most már jól fogok dönteni)))

tresi450

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:GS (Aristo)
« Válasz #827 Dátum: 2016.10.20 17:02:56 »
köszönöm, átböngészem  hogy mit írnak az autórol)))

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #828 Dátum: 2016.12.18 23:33:38 »
Újra a neten a GS400-as.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/gs/lexus_gs_400_v8_brutal_hang-10812286

Sajnos Kroly (ha jól rémlik az övé volt még anno) már elég régen nem járt az oldalon, azért kíváncsi lennék mennyi is lehet valójában az autóban.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

dert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
Re:GS (Aristo)
« Válasz #829 Dátum: 2017.02.18 09:28:08 »
Harmadik generációs, ráncfellvarrt GS450h-t szabad? Van olyan megbízható mint egy P3?

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:GS (Aristo)
« Válasz #830 Dátum: 2017.02.18 09:53:29 »
A Lexus felhasználók a prémium kategóriában nagy teljesítményt várnak el. Nehéz megtalálni az összhangot a teljesítmény és a megbízhatóság között, úgy, hogy az erő egyrésze az akkuból származik. Nagyobb teljesítményt azonos biztonsági tartalékkal csak nagyobb akkupakkból lehet kivenni, ez azonban + súly ami csökkenti a teljesítményt és változtatja a súlyelosztást ... . A korábbi generációban ezért voltak akku problémák amiket állítólag orvosolták.
A Prius és a GS nem egy kategória, fenntartása és üzemeltetése is jóval drágább. A nagyobb teljesítmény nagyobb igénybevétellel jár, így természetes, hogy vmi előbb használódik el.

dert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
Re:GS (Aristo)
« Válasz #831 Dátum: 2017.02.18 16:27:35 »
A Lexus felhasználók a prémium kategóriában nagy teljesítményt várnak el. Nehéz megtalálni az összhangot a teljesítmény és a megbízhatóság között, úgy, hogy az erő egyrésze az akkuból származik. Nagyobb teljesítményt azonos biztonsági tartalékkal csak nagyobb akkupakkból lehet kivenni, ez azonban + súly ami csökkenti a teljesítményt és változtatja a súlyelosztást ... . A korábbi generációban ezért voltak akku problémák amiket állítólag orvosolták.
A Prius és a GS nem egy kategória, fenntartása és üzemeltetése is jóval drágább. A nagyobb teljesítmény nagyobb igénybevétellel jár, így természetes, hogy vmi előbb használódik el.

Köszi!

Másnak esetleg gyakorlati tapasztalata?

FDToth

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 81
Re:GS (Aristo)
« Válasz #832 Dátum: 2017.02.21 10:01:53 »
Köszi!

Másnak esetleg gyakorlati tapasztalata?

Szia,

kb 1,5 éve használok egy 2008-as GS450h-t (első ráncfelvarrott). Konkrét hiba nem volt, zörgött vmi a kormányoszlopban, de megcsinálták (sztem nem való ennyire rossz utakra, mint amik itthon vannak, mert itt-ott elkezd zörögni). Volt még hátsó lengéscsillapító csere, de 170ekm-es autónál bőven ok. Más semmi, csak kötelező szerviz. Anno méh cserélték gariban a hibrid akksikat.
Nálam semmi baja, jól fogyaszt (8,5, főleg város, előváros).
Prius 3-at vezettem, én sem hasonlítanám össze, de sztem Magyarországra Prius 3 jobb, én sajnálom a GS-t h ennyire gyatra utakon kell járnia :)

dert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
Re:GS (Aristo)
« Válasz #833 Dátum: 2017.02.22 08:51:18 »
Szia,

kb 1,5 éve használok egy 2008-as GS450h-t (első ráncfelvarrott). Konkrét hiba nem volt, zörgött vmi a kormányoszlopban, de megcsinálták (sztem nem való ennyire rossz utakra, mint amik itthon vannak, mert itt-ott elkezd zörögni). Volt még hátsó lengéscsillapító csere, de 170ekm-es autónál bőven ok. Más semmi, csak kötelező szerviz. Anno méh cserélték gariban a hibrid akksikat.
Nálam semmi baja, jól fogyaszt (8,5, főleg város, előváros).
Prius 3-at vezettem, én sem hasonlítanám össze, de sztem Magyarországra Prius 3 jobb, én sajnálom a GS-t h ennyire gyatra utakon kell járnia :)

Köszi!
Kormánymű zörgés Toyota/Lexus betegség. :)
Érdekes a 170e km-nél hátsó teló csere. P3-amban is 170 van és semmi baja a hátsó telóinak. És nem is nagyon hallottam iylen vagy kicsit magasabb futásteljesítmény mellett a cseréjüket.

FDToth

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 81
Re:GS (Aristo)
« Válasz #834 Dátum: 2017.02.23 15:38:31 »
tudom, rxeken is ez van nálunk... :)
Én anno 150ekm-mel vettem, végig szervizelt előélet, de sztem vissza van az tekerve... meg görög az autó, és az utak ott sem a legjobbak. Volt koppanó hang nagyobb úthibákon, azt mondták lengéscsillapító, és cseréltettem. Most lesz majd nagyszerviz meg vmi furcsa hangja van a hátsó jobb féknek, sztem ott a lengéscsillapító-cserénél adódhatott vmi probléma, majd kiderül :)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #835 Dátum: 2017.11.21 16:11:42 »
https://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/gs/lexus_gs_300_executive_automata_a_legjobb_aron_benzin-gaz-12245356
Eljutottunk oda, hogy Csontiék egy tényleg fullos ráncfelvarrt Gen II. GS300-ast árulnak. 1,29M Ft-ért az állítólagos 296e km-en felül vajon mi baja lehet?  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:GS (Aristo)
« Válasz #836 Dátum: 2017.11.21 17:43:24 »
https://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/gs/lexus_gs_300_executive_automata_a_legjobb_aron_benzin-gaz-12245356
Eljutottunk oda, hogy Csontiék egy tényleg fullos ráncfelvarrt Gen II. GS300-ast árulnak. 1,29M Ft-ért az állítólagos 296e km-en felül vajon mi baja lehet?  :hmmmm:
a multkori d4d toyotás cikk után ez a csonti számomra meghalt...
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #837 Dátum: 2017.11.21 21:44:54 »
No igen, az nem volt éppen tisztességes hozzáállás a részükről...  :hmmmm:
Mondjuk egy dízel esetében eleve nagyobb a rizikó használt autó esetén, de azért itt is előfordulhat Aut váltó-probléma meg egyéb finomságok...
Persze nem szabadna így látatlanban ítélkezni, de elvégre Mo-n vagyunk és egy nepper(telep)ről beszélünk...  :szemez: :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #838 Dátum: 2017.12.26 22:47:59 »
Összehasonlító teszten a GS F .
A cikk pedig őt hozta ki győztesen a BMW M550i és az Audi S6-ossal szemben.  :eek:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:GS (Aristo)
« Válasz #839 Dátum: 2017.12.27 00:23:24 »
Tetszett, ahogy írt az autókról.
És a Lexus azért nyert, mert a motorja nagy lökettérfogatú, szívó, klasszikus izomgép, ami nagyobb élvezetet ad, mint a túltöltött társai. Ez a teszt a vezetési élményt kereste, nem a legjobb autót. Mondjuk, én sem sokat gondolkoznék azon, hogy a Lexust válasszam-e. Naná!
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i