Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 67173 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 15722
  • Autó: 2005.12. Mazda5 CD TX
Re:GS (Aristo)
« Válasz #825 Dátum: 2016.10.19 17:31:02 »
sziasztok
ujj vagyok még)) szemezgetek egy 450h-val, mik a tapasztalatok ezzel a tipissal? a hybrid aksi hogy bírja? milyen a fogyasztás? mik a szervíz tapasztalatok))?
melyik ujj?
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm

tresi450

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:GS (Aristo)
« Válasz #826 Dátum: 2016.10.19 18:56:18 »
köszönöm, ennyi információ sok is)))) most már jól fogok dönteni)))

tresi450

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:GS (Aristo)
« Válasz #827 Dátum: 2016.10.20 17:02:56 »
köszönöm, átböngészem  hogy mit írnak az autórol)))

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8767
GS (Aristo)
« Válasz #828 Dátum: 2016.12.18 23:33:38 »
Újra a neten a GS400-as.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/gs/lexus_gs_400_v8_brutal_hang-10812286

Sajnos Kroly (ha jól rémlik az övé volt még anno) már elég régen nem járt az oldalon, azért kíváncsi lennék mennyi is lehet valójában az autóban.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

dert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 344
Re:GS (Aristo)
« Válasz #829 Dátum: 2017.02.18 09:28:08 »
Harmadik generációs, ráncfellvarrt GS450h-t szabad? Van olyan megbízható mint egy P3?

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3897
Re:GS (Aristo)
« Válasz #830 Dátum: 2017.02.18 09:53:29 »
A Lexus felhasználók a prémium kategóriában nagy teljesítményt várnak el. Nehéz megtalálni az összhangot a teljesítmény és a megbízhatóság között, úgy, hogy az erő egyrésze az akkuból származik. Nagyobb teljesítményt azonos biztonsági tartalékkal csak nagyobb akkupakkból lehet kivenni, ez azonban + súly ami csökkenti a teljesítményt és változtatja a súlyelosztást ... . A korábbi generációban ezért voltak akku problémák amiket állítólag orvosolták.
A Prius és a GS nem egy kategória, fenntartása és üzemeltetése is jóval drágább. A nagyobb teljesítmény nagyobb igénybevétellel jár, így természetes, hogy vmi előbb használódik el.

dert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 344
Re:GS (Aristo)
« Válasz #831 Dátum: 2017.02.18 16:27:35 »
A Lexus felhasználók a prémium kategóriában nagy teljesítményt várnak el. Nehéz megtalálni az összhangot a teljesítmény és a megbízhatóság között, úgy, hogy az erő egyrésze az akkuból származik. Nagyobb teljesítményt azonos biztonsági tartalékkal csak nagyobb akkupakkból lehet kivenni, ez azonban + súly ami csökkenti a teljesítményt és változtatja a súlyelosztást ... . A korábbi generációban ezért voltak akku problémák amiket állítólag orvosolták.
A Prius és a GS nem egy kategória, fenntartása és üzemeltetése is jóval drágább. A nagyobb teljesítmény nagyobb igénybevétellel jár, így természetes, hogy vmi előbb használódik el.

Köszi!

Másnak esetleg gyakorlati tapasztalata?

FDToth

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 66
Re:GS (Aristo)
« Válasz #832 Dátum: 2017.02.21 10:01:53 »
Köszi!

Másnak esetleg gyakorlati tapasztalata?

Szia,

kb 1,5 éve használok egy 2008-as GS450h-t (első ráncfelvarrott). Konkrét hiba nem volt, zörgött vmi a kormányoszlopban, de megcsinálták (sztem nem való ennyire rossz utakra, mint amik itthon vannak, mert itt-ott elkezd zörögni). Volt még hátsó lengéscsillapító csere, de 170ekm-es autónál bőven ok. Más semmi, csak kötelező szerviz. Anno méh cserélték gariban a hibrid akksikat.
Nálam semmi baja, jól fogyaszt (8,5, főleg város, előváros).
Prius 3-at vezettem, én sem hasonlítanám össze, de sztem Magyarországra Prius 3 jobb, én sajnálom a GS-t h ennyire gyatra utakon kell járnia :)

dert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 344
Re:GS (Aristo)
« Válasz #833 Dátum: 2017.02.22 08:51:18 »
Szia,

kb 1,5 éve használok egy 2008-as GS450h-t (első ráncfelvarrott). Konkrét hiba nem volt, zörgött vmi a kormányoszlopban, de megcsinálták (sztem nem való ennyire rossz utakra, mint amik itthon vannak, mert itt-ott elkezd zörögni). Volt még hátsó lengéscsillapító csere, de 170ekm-es autónál bőven ok. Más semmi, csak kötelező szerviz. Anno méh cserélték gariban a hibrid akksikat.
Nálam semmi baja, jól fogyaszt (8,5, főleg város, előváros).
Prius 3-at vezettem, én sem hasonlítanám össze, de sztem Magyarországra Prius 3 jobb, én sajnálom a GS-t h ennyire gyatra utakon kell járnia :)

Köszi!
Kormánymű zörgés Toyota/Lexus betegség. :)
Érdekes a 170e km-nél hátsó teló csere. P3-amban is 170 van és semmi baja a hátsó telóinak. És nem is nagyon hallottam iylen vagy kicsit magasabb futásteljesítmény mellett a cseréjüket.

FDToth

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 66
Re:GS (Aristo)
« Válasz #834 Dátum: 2017.02.23 15:38:31 »
tudom, rxeken is ez van nálunk... :)
Én anno 150ekm-mel vettem, végig szervizelt előélet, de sztem vissza van az tekerve... meg görög az autó, és az utak ott sem a legjobbak. Volt koppanó hang nagyobb úthibákon, azt mondták lengéscsillapító, és cseréltettem. Most lesz majd nagyszerviz meg vmi furcsa hangja van a hátsó jobb féknek, sztem ott a lengéscsillapító-cserénél adódhatott vmi probléma, majd kiderül :)