Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 159180 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10270
Re:GS (Aristo)
« Válasz #750 Dátum: 2013.12.13 16:53:20 »
Erre pedig miért kell vámot fizetni, ha Szlovák rendszám van rajta, és maga a GS is EU-s kivitel?  :hmmmm:
Amúgy gusztusos kis 430-as.  :wub:

nem kell rá vámot fizetni, el van írva

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10177
GS (Aristo)
« Válasz #751 Dátum: 2013.12.13 23:53:32 »
Megnéztem egy netes regadó kalkulátort, feltételezem már EU III-as motor volt benne, akkor az évjárat alapján 522e Ft lenne, míg EU II-es motorra 696e Ft-t hoz.
A mo-i forgalmobahelyezés árába a vám már valóban nem férne bele.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10177
GS (Aristo)
« Válasz #752 Dátum: 2013.12.13 23:56:19 »
Ha nem vigyáznak a bőrre, akkor akár kevés km-rel is lehet gané az állapota, de ha vigyáztak rá és úgy ilyen, akkor sztem cirka félmilla...

14,5 éves az autó, tudjuk, hogy a bézs is sokkal több törődést igényel - de nem hinném, hogy ha a tulaj kezdte érzékelni, hogy szineződik a bőr, ne tett volna egy kísérletet rá, hogy eltűntesse. Vagy ha lusta ember, akkor elvihette volna kozmetikába.
Bár szegény autónak szerintem volt már 4-5 tulajdonosa az évek alatt.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #753 Dátum: 2013.12.14 15:46:48 »
Mennyi km lehet ebben , ha ilyen gané állapotban vannak az ülések, lábtér és a kartámasz?  :eek: :hmmmm:
A könyöklő az enyémben is hasonló volt 200eKm-nél. Végig úgy maradt amíg nálam volt (nem romlott az állapota).
Az én vezető ülésem se volt sokkal szebb (bár lehet, hogy itt a fotón nem jön át a valós állapot és lehet, hogy ez ganébb), viszont az utas az szinte érintetlennek tűnt (nem úgy mint ezen a példányon), hátsó ülések úgy szintén. A vezető ülés általában gyorsabban fárad, mert az van leginkább használva.
A lábteret egy ügyes kárpíttisztító gyorsan kitakarítja.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10177
GS (Aristo)
« Válasz #754 Dátum: 2014.01.01 11:08:31 »
Egy 1000 lóerős GS300-as, ami Suprákat, Mustangokat és Corvette-et eszik reggelire.  :devil:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.01 11:10:04 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:GS (Aristo)
« Válasz #755 Dátum: 2014.01.02 10:24:36 »
GS ekbe szerelték gyárilag is a 2jzgte-t, csak ebbe picit még belenyúltak... :devil: :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Kroly

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
Re:GS (Aristo)
« Válasz #756 Dátum: 2014.01.03 03:07:00 »

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10177
GS (Aristo)
« Válasz #757 Dátum: 2014.01.03 13:07:19 »
Fura a csak 180 km/h-ig kalibrált km-óra benne, még egy Swiftben is ott virít a 200  :eek:  :D
Persze tudom ez Japán belpiacos kivitel, abból még egy Nissan Skyline is 180-ig van csak kalibrálva.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22983
  • Szakmérnök :-)
GS (Aristo)
« Válasz #758 Dátum: 2014.01.03 15:48:04 »

Fura a csak 180 km/h-ig kalibrált km-óra benne, még egy Swiftben is ott virít a 200  :eek:  :D
Persze tudom ez Japán belpiacos kivitel, abból még egy Nissan Skyline is 180-ig van csak kalibrálva.  ;)
mert gyárilag ott tilt. Egyetlen japán belpiacos autó sem megy gyárilag ennél gyorsabban.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10177
GS (Aristo)
« Válasz #759 Dátum: 2014.01.03 16:03:40 »
Ez rendben is van, de egy sportautóban elég lehangoló lehet a 180-as skálázás - illetve költséghatékonyság szempontjából sem éppen okos húzás többféle műszeregységgel gyártani egy autót (ezért volt az 1.6-os Passatban is 260-ig skálázva a műszer  [rohog] ).
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kroly

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
Re:GS (Aristo)
« Válasz #760 Dátum: 2014.01.03 23:38:41 »
és 280le-nél nem lehet erősebb belpiacon.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9801
Re:GS (Aristo)
« Válasz #761 Dátum: 2014.01.25 15:32:38 »
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #762 Dátum: 2014.01.25 18:05:12 »

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10270
Re:GS (Aristo)
« Válasz #763 Dátum: 2014.01.25 18:50:36 »
hajtották, ahogy kell...

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:GS (Aristo)
« Válasz #764 Dátum: 2014.01.25 19:18:30 »
319ezer van benne.
Plusz egy évre van a lélektani tizestől... Sajnos a magyar átlagvásárló többnyire sírva menekül, ha ezt a kombót látja  :hmmmm:
hajtották, ahogy kell...
Évi ~35 ezer km, nem különösebben kiugró.
Minden tiszteletem a tulajdonosé, hogy a honi piacon bevállalta a valós futásteljesítményt, remélem lesz olyan, aki ezt értékeli.  :yes: