Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 200182 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #735 Dátum: 2013.12.07 10:38:52 »
a highlander hibrid nagyon kívánatos, de ekkora batár csak hétülésesben érdekelne. túl nagy értékű ahhoz, hogy szürkeimportban be merjek vállalni egyet.

4-5 évesen már nem olyan vészes az áruk az USA-ban, csak sajnos ugyebár erre még rájön az áfa és a vám itthon (illetve ha jól tudom hoztak egy olyan törvényt, hogy az onnan behozott autók motorjainak már teljesítenie kell az EU IV-et talán?  :hmmmm: ). Mondjuk a Hibridnél ez nem gond, de aki esetleg mondjuk egy régi Corvette-et ,vagy akár egy Suprát akar behozni, az mit csináljon?  :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #736 Dátum: 2013.12.07 10:44:56 »
Nekem a lexus.hu oldalon csak a 2 GS hibrid opció tűnik fel, semmit nem találok a benzinesekről.  :hmmmm:

Eddig se voltak túl kapósak a benzines GS-ek itthon (talán 10 eladott autóból ha 1-2 lehetett ilyen), a kisebbik Hibriddel ez az arány talán majd tovább fog csökkenni.

Itt olvasható az A5 bemutatója a 300h-ról.

GS300h jött, GS250 ment.
Alig volt rá érdeklődés.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #737 Dátum: 2013.12.07 11:07:33 »
Akkor elég rövid életű volt szegényke.  :no:
De ahogy nézem az Amcsiknál is elég szegényes a választék, a lexus.com oldalon csak a 350-es benzines és a 450h szerepel. Ezek szerint a GS460-as se létezik már, viszlát V8-as...  :cry:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #738 Dátum: 2013.12.07 13:29:29 »
460 nem is volt az új kasztniban.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #739 Dátum: 2013.12.07 13:31:10 »
Egyébként az a baj ezekkel a "Miért nincs ilyen motor/olyan motor, ilyen kasztni/olyan kasztni?" kérdésekkel, hogy az esetek 90%-ban nem azok teszik fel, akik vásárlói potenciával is bírnak. Ellenkező esetben lenne ilyen/olyan kivitel.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:GS (Aristo)
« Válasz #740 Dátum: 2013.12.07 14:12:53 »
4-5 évesen már nem olyan vészes az áruk az USA-ban, csak sajnos ugyebár erre még rájön az áfa és a vám itthon (illetve ha jól tudom hoztak egy olyan törvényt, hogy az onnan behozott autók motorjainak már teljesítenie kell az EU IV-et talán?  :hmmmm: ). Mondjuk a Hibridnél ez nem gond, de aki esetleg mondjuk egy régi Corvette-et ,vagy akár egy Suprát akar behozni, az mit csináljon?  :innocent:
jaja, euro4 alatt NEM lehet autót importálni, egy húsz éves corvette egyáltalán nem helyezhető forgalomba. feltételezem, hogy ez EU-s szintű szabály, ellenkező esetben könnyen meg lehetne kerülni. ezzel pl jól megszívatták Svájcot, ahonnét nem lehet több euro3-as kocsit mondjuk semmilyen irányba kivinni az országból  :devil: hacsak nem valami nagyon távoli országba...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #741 Dátum: 2013.12.07 16:19:25 »
Egyébként az a baj ezekkel a "Miért nincs ilyen motor/olyan motor, ilyen kasztni/olyan kasztni?" kérdésekkel, hogy az esetek 90%-ban nem azok teszik fel, akik vásárlói potenciával is bírnak. Ellenkező esetben lenne ilyen/olyan kivitel.

Hát az biztos, hogy én személy szerint elég messze vagyok attól, hogy új Lexus vásárló legyek.  :innocent:
Illetve gondolom nem is egy ország kedvéért változtatnának bármin is, ehhez mi meg aztán pláne kevesek lennénk (ha jól rémlik összesen 1, max 2 kereskedés van az országban).

Mivel a GS-ről csak az itthoni teszteket és cikkeket olvastam el, így erről nem is tudtam, hogy már nem volt 460-as ebben a generációban. Feltételezem azért az arabok és az oroszok vitték szép számmal, az USA-ról nem is beszélve. De gondolom osztottak-szoroztak, és az alapján döntöttek.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:GS (Aristo)
« Válasz #742 Dátum: 2013.12.07 18:16:14 »
Hát az biztos, hogy én személy szerint elég messze vagyok attól, hogy új Lexus vásárló legyek.  :innocent:
Illetve gondolom nem is egy ország kedvéért változtatnának bármin is, ehhez mi meg aztán pláne kevesek lennénk (ha jól rémlik összesen 1, max 2 kereskedés van az országban).

Mivel a GS-ről csak az itthoni teszteket és cikkeket olvastam el, így erről nem is tudtam, hogy már nem volt 460-as ebben a generációban. Feltételezem azért az arabok és az oroszok vitték szép számmal, az USA-ról nem is beszélve. De gondolom osztottak-szoroztak, és az alapján döntöttek.
Motorizáltság terén egyértelműnek tűnik a trend, az változó, hogy ki hogyan reagál rá, de legyen szó dízelekről vagy hibridekről, esetleg kis turbósokról, mind a nagy köbcentis benzinesek mozgásterét szűkitik. Meglehet, valóban rétegigénnyé válnak lassan (nálunk biztosan, de minket nem jegyeznek piacként  :D). A kasztni kérdés viszont másképp áll, itt bizonyosan van igény a fizetőképes rétegtől is, a német példákból legalábbis ez látszik (touring 5 -ös BMW -k, Avant S Audik, stb). Hiányosak az ismereteim, de a Lexus talán csak az első generációs IS -ben adott ki kombit, ma már ott sincs, családi autónak az RX maradt, de az egy másik kategória. Persze a Toyota palettán, így a gyártó teljes palettáján megvannak az alternatívák, meglehet, pont ez a cél.
Hozzáteszem, én is könnyen beszélek, én sem érzem, hogy közel állnék az első új Lexus vásárlási élményemhez  :D  :innocent:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #743 Dátum: 2013.12.07 19:02:44 »
Kombi autót érdemben Európában lehet eladni, itt viszont nem túl erős a Lexus. Az éves eladása 50-55 ezer darab, míg az USA-ban, havi 20-21 ezer fogy. Azért van különbség. (Toyotából amúgy 170-180 ezret adnak el, HAVONTA.)
Egész egyszerűen nem éri meg a fejlesztés, a plusz alkatrészek legyártása, a plusz hivatalos papírok intézése, marketing, stb.
Még egy családi autónak egyébként jön az NX, jövő nyár végétől.


csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:GS (Aristo)
« Válasz #744 Dátum: 2013.12.07 19:43:40 »
hát, családi autó szerintem legyen ötajtós. limuzin, kombi vagy suv, mindegy. nagy hasznát láttuk a hét ülésnek is, amíg volt. szerintem ezért nagy dobás a prius+, nagyon kedvemre való...a 160-as végsebesség is épp elég, pláne, hogy azt nyilván képes tartani folyamatosan mert nem fizikai, hanem elektronikus végsebesség...

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
Re:GS (Aristo)
« Válasz #745 Dátum: 2013.12.07 22:20:35 »
Kombi autót érdemben Európában lehet eladni, itt viszont nem túl erős a Lexus. Az éves eladása 50-55 ezer darab, míg az USA-ban, havi 20-21 ezer fogy. Azért van különbség. (Toyotából amúgy 170-180 ezret adnak el, HAVONTA.)
Egész egyszerűen nem éri meg a fejlesztés, a plusz alkatrészek legyártása, a plusz hivatalos papírok intézése, marketing, stb.
Még egy családi autónak egyébként jön az NX, jövő nyár végétől.
Azt tudtam, hogy Amerika az elsődleges piac, de ezt az arányt nem ismertem. Három hónap alatt letudják az európai kvótát  :eek: Így még jobban érthető, hogy miért nem dízel-kombikkal van tele a kínálatuk, de az átlag európai ettől még fanyalogni fog.
hát, családi autó szerintem legyen ötajtós. limuzin, kombi vagy suv, mindegy. nagy hasznát láttuk a hét ülésnek is, amíg volt. szerintem ezért nagy dobás a prius+, nagyon kedvemre való...a 160-as végsebesség is épp elég, pláne, hogy azt nyilván képes tartani folyamatosan mert nem fizikai, hanem elektronikus végsebesség...
A Lexus aligha ezt a szegmenst célozta meg, bár az RX kifejezetten jól muzsikál(hat) családi autóként. Persze ahol hét ülésre van szükség, ott már ez sem elég, másfelé kell nézelődni.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #746 Dátum: 2013.12.11 01:22:14 »
Mennyi km lehet ebben , ha ilyen gané állapotban vannak az ülések, lábtér és a kartámasz?  :eek: :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #747 Dátum: 2013.12.11 01:25:29 »
Erre pedig miért kell vámot fizetni, ha Szlovák rendszám van rajta, és maga a GS is EU-s kivitel?  :hmmmm:

Amúgy gusztusos kis 430-as.  :wub:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:GS (Aristo)
« Válasz #748 Dátum: 2013.12.13 12:27:30 »
Ha nem vigyáznak a bőrre, akkor akár kevés km-rel is lehet gané az állapota, de ha vigyáztak rá és úgy ilyen, akkor sztem cirka félmilla...
Gabe 254.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:GS (Aristo)
« Válasz #749 Dátum: 2013.12.13 13:01:26 »
Erre pedig miért kell vámot fizetni, ha Szlovák rendszám van rajta, és maga a GS is EU-s kivitel?  :hmmmm:

Amúgy gusztusos kis 430-as.  :wub:
Pl. mert orosz export...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i