Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 200070 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #645 Dátum: 2012.09.21 09:34:50 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:GS (Aristo)
« Válasz #646 Dátum: 2012.09.21 10:10:59 »
GS 450h teszt .
Meg kellene nézni ezt a tesztet videón is, mert így, írva nekem nem tetszik. Próbált vicces lenni, felém ez nem jött át. 
Lehet, hogy egyedül vagyok vele, de nem értem a címet. Mi ebben a bazári, mire érti, hogy az?
 :?:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:GS (Aristo)
« Válasz #647 Dátum: 2012.09.21 10:42:34 »
Össze vissza ír ez a Winkler, az a baja, hogy nem BMW-t vagy Audit tesztel. Minek írta meg ezt a cikket? Számomra teljesen felesleges volt fáradoznia. Nem így kell írni egy ilyen autóról.
Most komolyan mondjátok már meg ennyire nehéz megtalálni, hogy kell lehalkítani a navit? Meg a kezelése is ennyire bonyolult? Megnéznék egyet élőben, de nagyon.
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:GS (Aristo)
« Válasz #648 Dátum: 2012.09.21 10:49:11 »
Lehet, hogy a menürendszer kezelését a BMW, vagy az Audi egyszerűbben kezelhetővé tette, de amit Misi is írt nemrég a klíma nehézkes kezelhetőségére, azt igaznak vallom, hogy egyszer beállítja az ember a hőmérsékletet és kész, NEM piszkálja azt menet (vezetés) közben! Talán egy BMW, vagy Audi klímáját "kell" piszkálni, de a GS-t nem, mert jól működik.  :devil:
...csak ezt nehéz megérteni.
A navi pont ugyanez. Indulás ELŐTT beállítom az úticélt és megyek az utasítások szerint. Ha nem kell navi, akkor be sem kapcsolom. Pont.

Persze, ezzel együtt lehet, hogy valóban kicsit körülményesebb a rendszer kezelése, de inkább a szokás a rossz, hogy mindezt vezetés közben pirizgálják egyesek.  :nono:

Az elején a formatervről leírtak igazi marhaságok. Szubjektív hülyeségek, ahogy visszaidézi az előző GS generációkat.

Egy ilyen tesztben sokkal inkább ki kellene emelni az autó önálló egyéniségét, hogy már az előző generáció, sőt, a Botond-féle GS sem akart már utánozni EU-i autók közül semmit. És ez sem, olyannyira, hogy bizonyos dolgokat (ülés kényelme, hajtás, hangulat) teljesen máshogy (jobban!) csinál, mint a többi autó. Ez a Lexus már tényleg mindenben felnőtt az EU-i kategóriatársaihoz.
-> Tudjuk, hogy az Audi technokrata, a BMW sportos, A Merci Merci, a Lexus, pedig nyugodt (visszafogott, csendes, high-tech), legalábbis számomra ezek jellemzik őket. Tehát, kategórián belül van olyan dolog, amiben magasan a Lexus a legjobb. Az árát nem említem, mert egy 20 Millás autónál kutyát nem érdekel +- 3 Milla.

Misi, legalább nagyjából jól közelítem meg a dolgot?  :)
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.21 10:58:08 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #649 Dátum: 2012.09.21 13:45:38 »
Reggel, mikor elolvastam a cikket, akkor az volt az első gondolatom, hogy a Lexus akkor is unalmas, egyéniség nélküli autónak lenne titulálva a formaterve alapján, ha a tesztelt modell egy Euro NCAP törésteszten átesett darab lenne.

Nyilván elfogult vagyok a márkával szemben, de tényleg nehezen hiszem el, hogy sosem tudnak egy igazán lelkesítő cikket írni a modelljeinkről. Az új GS szerintem tényleg egy olyan autó, amit bármelyik német márka is elfogadna sajátjának.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #650 Dátum: 2012.09.21 14:13:42 »
Nem értem, hogy mit pörögtök azon, hogy a Lexus GS-t unalmas, visszafogott, steril, "nem késztet gyors kanyarodásra", stb. típusú autónak titulálják? Illetve, hogy "Lexus szedánnal nem villantani jár az ember"? Én szinte mindenben egyetértek a cikkben leírtakkal.
Én pont ezeket imádom benne, és szerintem a többi Lexus vásárló is. Nem is vennék Lexus-t, ha nem ilyen lenne.  :wub:

Lelkendezhetnék itt órákon keresztül, hogy miért pont ezekért imádom a Lexus (GS)-t.  :flowers:

De ha a Lexus-ból pl. BMW lesz, tuti nem fogom megvenni.  :no: Más a célközönség.  :yes:

PS: Az új GS-ben szerintem sem az igazi a menürendszer és annak kezelése az egérrel. Legalábbis, elsőre nem intuítiv. És ha nem intuítiv egy 20+ millás autóban, akkor az nem jó.  :whistling:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:GS (Aristo)
« Válasz #651 Dátum: 2012.09.21 15:14:20 »
A "pörgés" részemről azon van, amilyen célzattal (hogy az új GS egy tök unalmas, német prémiumot utánozni akaró, de soha nem fogja tudni) írta a sorokat. Ha odabiggyeszti mögé azt, hogy "biztosan sok embernek pont ez tetszik ebben a modellben, engem speciel mindez a sterilitás nem annyira hoz lázba", akkor egész más lehetne a szájíz. De így számomra nem az jön le, amit Te is leírtál itt, és azzal egyet is értek, mert én magam is pont emiatt a sterilitás és antistressz érzés-élmény miatt szeretem ezeket az autókat.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:GS (Aristo)
« Válasz #652 Dátum: 2012.10.02 20:16:09 »
Össze vissza ír ez a Winkler, az a baja, hogy nem BMW-t vagy Audit tesztel. Minek írta meg ezt a cikket? Számomra teljesen felesleges volt fáradoznia. Nem így kell írni egy ilyen autóról.
Most komolyan mondjátok már meg ennyire nehéz megtalálni, hogy kell lehalkítani a navit? Meg a kezelése is ennyire bonyolult? Megnéznék egyet élőben, de nagyon.

Azért ír baromságot, mert nem ért hozzá, nem fogja a tekknikát az agya!  [rohog] [rohog]
 

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #653 Dátum: 2012.10.13 14:17:12 »
A mai Autómániában tesztelték a GS450h-t, meglepődtem, mert a "szakértő" egyáltalán nem fikázta, ha jól rémlik csak azt említette meg, hogy a fogyasztás köszönőviszonyban sincs a gyári értékkel, de ez mindegyik márkáról elmondható manapság.
Persze az autóról magáról, a felszereltségről semmi se derült ki, szó volt a tesztben magáról a Hibrid rendszerről és a 97-es "gyökerekről", megtudhattuk az autó katalógusadatait meg hogy nagyon megy, és kb ennyi...  :szemez:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:GS (Aristo)
« Válasz #654 Dátum: 2012.10.13 14:58:55 »
Ettől a Balázs gyerektől mit vártál??? :hug: Az a műsor úgy szr ahogy van :devil:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #655 Dátum: 2012.10.13 15:19:12 »
Sz@rnak valóban sz@r, de ha szívemhez közel álló autót mutatnak és éppen otthon is vagyok, akkor azért rápillantok a TV-re.  ;)

Egyébként az origo a napokban közölt erről a kocsiról egy tesztet.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:GS (Aristo)
« Válasz #656 Dátum: 2012.10.15 18:17:59 »

Egyébként az origo a napokban közölt erről a kocsiról egy tesztet.
Eddig ez volt a legpozitívabb teszt amit olvastam az új GS-ről a magyar autós lapokban - minddel biztos nem találkoztam.
Még a menürendszert sem kritizálja. :D


csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:GS (Aristo)
« Válasz #657 Dátum: 2012.10.27 09:49:28 »

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
GS (Aristo)
« Válasz #658 Dátum: 2012.10.27 11:20:52 »
A cikkben az szerepel, hogy a GS 91-ben jelent meg, Én úgy tudtam 93-ban, de Japánban valóban 91-ben, de mint Toyota Aristo.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #659 Dátum: 2012.12.13 22:57:32 »
Azt hittem, hogy csodabogár vagyok az én GS-emmel. Viszont mostanában "egyre többet" látok belőle... ma is láttam egyet (ami nem az enyém), meg kb. egy hete egy másikat  :)