Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 159275 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #630 Dátum: 2012.07.30 22:13:04 »
Tévedésből lehet ott.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22983
  • Szakmérnök :-)
Re:GS (Aristo)
« Válasz #631 Dátum: 2012.08.08 11:32:43 »
Misi  :helpsmilie:

Lehet, hogy rosszul emlékszem, de nem azt mondtad, hogy 12M-től indul, és 18,5M-nél áll meg a GS450h ára?
Csak azért kérdezem, mert megütötte a szemem a tesztben szereplő 21,5M...
...közben elolvastam a cikket és a végén a válasz...  :surrender:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #632 Dátum: 2012.08.08 16:46:39 »
A benzines indul onnan. Szerintem nem is mondtam mást korábban.

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #634 Dátum: 2012.08.13 14:04:55 »
Zseniális cikk. Nagyon tetszett az író szakértelme.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #635 Dátum: 2012.08.13 14:11:37 »
A kedvencem az, hogy kiemeli az összkerék kormányzás nyújtotta remek fordulást, miközben a tesztelt modellben nincs is ilyen feature. Az csak az F-Sportban van.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:GS (Aristo)
« Válasz #636 Dátum: 2012.08.13 14:25:01 »
Biztos csúnyán néztek rá az autó átadásakor :)
Azért az érdekes, hogy nincs egy olyan pozitív tétel sem ami után ne lenne egy "de".
Én biztos sokkal pozitívabb lelkiállapotban voltam mikor kipróbáltam.  [rohog]

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22983
  • Szakmérnök :-)
Re:GS (Aristo)
« Válasz #637 Dátum: 2012.08.13 14:25:54 »
Nem olyan rossz cikk ez az autó szempontjából...
Helyenként elég pongyolán fogalmaz, de "Ő" pl. nem szidja a menürenszer kezelhetőségét, noha a "sajátos logikája van " szóösszetétellel jellemzi, ami tulajdonképpen helytálló. Mert van, akinek elsőre megy és ráérez, és van, aki tehetségtelen hozzá, annak ez rossz megoldás.

Azzal viszont design szempontjából nem értek egyet, hogy a klíma vezérlő kinézete ósdi lenne. Erről mindig a híres Nakamichi fejegységek jutnak eszembe, amikről tudva levő, hogy rendkívül egyszerű, ósdi kinézetűek, de mind kezelésre (gombok nyomáspontja, nyomás érzete), mind élettartamra és főleg minőségre messzemenőkig odaverte a "nagy" márkák hasonló termékeit...

Visszatérve erre az autóra, igen, egyszerű, letisztult a klíma gombok formája, s, bár még nem nyomkodtam, de biztos vagyok benne, hogy nagyon finoman működik az összes.
Igen, egy A6-os klíma kijelzője grafikusabb, még szebb talán, de ez is szem- és ujjgyönyörködtető. Igen boldogan nyomkodnám...  :wub:

Valamint nem értettem az elektronikusan csukódó csomagtérajtóval kapcsolatban sem, hogy kézzel ez nem mozgatható. Bakker, ezen a szinten SENKI nem nyúl már a koszos, sáros-vizes csomagtartóajtóhoz. Megnyomom a gombot, az meg lecsukódik szépen csendben.

A műszerfal műbőrözése sem zavaró szerintem, kíváncsi lennék, hogy a BMW-Mercedes-Benz-Audi modellekben konkrétan milyen "bőr" anyagokkal vonják be a műszerfalat.
Ennél kicsit jobban zavar az ergonómiai hiba, ami az össze Toyota/Lexus (és mindegyik Japán gyártó modelljét) modellt egyformán érint, hogy a kormány köré és mögé is helyeznek sok-sok gombot. A térdrészről már nem is beszélve... Ezeket és valahova máshová száműzném, kicsit "bazári kacat" érzésem van így egy ilyen, egyébként közel hibátlan autóban. Ezek olyan részletek, amik az én 12 éves Corollámban nem tűnik ki, de egy mai 20M+ árú autóban már megoldhatták volna ízlésesebben. De ez a megoldás, ahogy írtam is, szinte minden japó autóra jellemző és az is igaz, hogy ezeket vezetés közben nem kell nyomkodni, mert egyik sincs közvetlen használatnak kitéve. Álló helyzetben, meg mindegy, hogy hova nézelődik a sofőr...  :whistling:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #638 Dátum: 2012.08.13 14:40:58 »
By the way a műszerfal és a könyöklő is valódi bőr. Egyedül az ülések hátulján szokott a Lexus műbőrt alkalmazni.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22983
  • Szakmérnök :-)
Re:GS (Aristo)
« Válasz #639 Dátum: 2012.08.13 14:45:14 »
By the way a műszerfal és a könyöklő is valódi bőr. Egyedül az ülések hátulján szokott a Lexus műbőrt alkalmazni.
Akkor honnan szedi a cikk írója, hogy műbőr? Látszik? Érzik rajta?  :?:

Netán öngyűjtóval megégette, mint a kereskedő Tarvisio-ban, amikor bőrkabátot vettem?  :lol:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #640 Dátum: 2012.08.13 16:16:22 »
Gondolom onnan szedi, ahonnan a hátsókerék kormányzást.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #641 Dátum: 2012.08.15 09:18:35 »
Szerintetek mi kell ahhoz, hogy valakit autós újságírónak tekintsenek és teszt autót odaadjanak neki a forgalmazók/kereskedők? Mert nekem se volna rossz egy-két luxus autót hosszabb időre ingyen bérelni, aztán valamit lefirkantani róluk. Az én havi futásteljesítménnyel biztosan hitelesen le tudnék tesztelni egy-két példányt.  :D  ;)

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:GS (Aristo)
« Válasz #642 Dátum: 2012.08.15 16:50:01 »
Szerintetek mi kell ahhoz, hogy valakit autós újságírónak tekintsenek és teszt autót odaadjanak neki a forgalmazók/kereskedők? Mert nekem se volna rossz egy-két luxus autót hosszabb időre ingyen bérelni, aztán valamit lefirkantani róluk. Az én havi futásteljesítménnyel biztosan hitelesen le tudnék tesztelni egy-két példányt.  :D  ;)

Hehe, ezen már én is elgondolkodtam. Bár én rendszeres olvasója vagyok az autonavigátornak (is), tesztek szempontjából, hozzáértésben és újságírás terén (stílus, olvashatóság stb.) is nagyon gyengének tartom, sokszor érzem azt, hogy ilyen cikkeket kb én is tudnék írni. Egyébként sokszor érdekes témákat hoz fel, amiket más oldalak nem, ezért olvasom őket.

Szerintem egyébként egy X olvasóval rendelkező autós portál a neten elég ahhoz, hogy megkapd ezeket a gépeket tesztelésre. X=?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9801
Re:GS (Aristo)
« Válasz #643 Dátum: 2012.08.26 20:28:59 »
Höhö :)
Gabe 254.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10177
GS (Aristo)
« Válasz #644 Dátum: 2012.09.10 16:21:52 »
« Utoljára szerkesztve: 2012.09.10 16:23:40 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61