Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 200145 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:GS (Aristo)
« Válasz #585 Dátum: 2012.06.13 19:30:59 »
A kettős szerintem nem zárja ki egymást. A példa pedig a hibrid rendszer autópályás "haszontalanságára" vonatkozott.
De ha a rugalmasságot nem is vesszük figyelembe, akkor is igaz, hogy ha kiváltani nem is tudja olyan tempónál a benzinmotort a villany, de besegíteni be tud, ami szintén fogyasztáscsökkentő hatással bír.
Ahogy azt már korábban írtam, az új GS-sel 140-es tempomatos utazásnál 7,6-os fogyasztás jött ki. Nem hinném, hogy ez a villanymotor/akksi tömeg nélkül kevesebb lett volna.
már hogy a picsbe ne lett volna kevesebb, ha ugyanazt a tempót sokkal kisebb tömeggel kéne tartani...egy modern dízel meg ezt ötféllel is tudja szerintem. de nem akarok túl okosnak látszani, sose volt hibridem. bár még lehet...

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #586 Dátum: 2012.06.13 19:34:08 »
Ahogy írtam, a hibridrendszer nem csak utazik autópálya tempónál, hanem dolgozik is. Melyik 345 lóerős dízel fogyaszt 5,5-öt 140-nél?
A GS250-nek több az átlagfogyasztása, mint a hibridé. Nem csak városban. Pedig az csak 2,5 liter és 209 lóerő. És nincs benne hibridrendszer, így könnyebb is.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:GS (Aristo)
« Válasz #587 Dátum: 2012.06.13 20:16:51 »
hát most nem akarom elővenni az autóskártyáimat de asszem a gs 5.9-es gyorsulását egy 530d is hozza, hiába kevesebb lóerős... ;)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #588 Dátum: 2012.06.13 20:28:42 »
És gondolom 5,5 a fogyasztása is. A kg/le arány is stimmel?

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:GS (Aristo)
« Válasz #589 Dátum: 2012.06.13 20:40:14 »
ááááh, ennyire én nem vagyok okos...úgyhogy meg is győztél, hogy az GS az új autóskártya aduász  :lol:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #590 Dátum: 2012.06.13 20:53:26 »
Örülök, hogy néhány kérdéssel is sikerült meggyőznöm téged. A mai nap sem telt haszontalanul.
Azért ha mégis előkerül a 140-nél 5,5-öt fogyasztó cirka 345 lovas dízel, akkor azt mindenképpen tudasd velem.

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re:GS (Aristo)
« Válasz #591 Dátum: 2012.06.13 22:58:19 »
A dolog ennyire azért nem egyszerű :)

Egyrészt elég ha 7.5-öt tud, másrészt a benzinmotor nálunk sem 345LE. (Ha tolod neki, pl. Kakucson lazán előjön, hogy egy körön belül lemerül az aksi és akkor "csak" tisztán a benzinmotor marad ami magában már érezhetően gyengébb. Persze ez nem teljesen üzemi körülmény.)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #592 Dátum: 2012.06.13 23:00:56 »
Nem is benzin kontra dízel van, hanem hibrid kontra dízel.
És az egész onnan indult, hogy a hibrid csak városban hasznos, autópálya tempónál csak felesleges teher. Akkor a turbódízelben a turbó is csak az, mikor nem megy.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:GS (Aristo)
« Válasz #593 Dátum: 2012.06.14 07:37:46 »
ja. csak a turbó nem tesz hozzá mázsás többletet a súlyhoz. autópályán gyakorlatilag benzin kontra dízel a helyzet, ráadásul csomó "haszontalan" akksit is cipelni kell  :devil:

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:GS (Aristo)
« Válasz #594 Dátum: 2012.06.14 09:03:08 »
Érdekes, a Prius 6.0-t fogyaszt 130-as autópályás haladásnál. Az 1.4-es, 1.6-os benzines Corollák meg 7-7.5-et.  :hmmmm:
Tényleg csak holt teher a hibrid hajtás az autópályán?  :?:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:GS (Aristo)
« Válasz #595 Dátum: 2012.06.14 09:09:11 »
ja. csak a turbó nem tesz hozzá mázsás többletet a súlyhoz. autópályán gyakorlatilag benzin kontra dízel a helyzet, ráadásul csomó "haszontalan" akksit is cipelni kell  :devil:
Így van, viszont 500Nm nyomatékot sem, mint a hibrid rendszer.
Kár ezen vitatkozni.
Ha valaki nem érti/ismeri a full hibrid rendszer működési elvét, ahelyett, hogy utána olvasna és tájékozódna, miért kezd el kifogásokat keresni, hogy az miért nem működik jól autópályán?  :szemez:
Talán egy másik embernek, aki nap, mint nap Lexusok között dolgozik, meg lehetne előlegezni a bizalmat, hogy nem mond butaságot...  ;)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:GS (Aristo)
« Válasz #596 Dátum: 2012.06.14 18:25:59 »
jól van na. písz. remélhetőleg jövőre már lesz egy hibrid a családban, majd akkor visszatérünk az ügyre :D


MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re:GS (Aristo)
« Válasz #598 Dátum: 2012.06.15 14:46:44 »
A menürendszer dolgot itt is erősen utálják. Vagy ez a sablon amit kötelező mindenkinek mondani, vagy ennyire béna mindenki. (... vagy tényleg van benne valami)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #599 Dátum: 2012.06.15 15:25:51 »
A menürendszer talán tényleg ne tökéletes, de messze nem olyan használhatatlan, mint írják.
Maradjunk annyiban, hogy a tesztvezetések alatt nagyobb hangsúlyt kapott az autó teljesítményének és végsebességének többszöri kipróbálása, mint az egyebek megismerése.
 :winkiss: