Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 200319 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re:GS (Aristo)
« Válasz #555 Dátum: 2012.06.10 10:51:54 »
Még nálam van. Hitelelbírálat folyamatban. De ilyen már volt, és nem jött össze az illetőnek, ezért, sajnos ez még nem jelent semmit.

Azért hátha összejön!

Majd mesélj!

De addig miért nem hagytad fent, vagy leelőlegezték?

Ex IS300 tulaj :)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:GS (Aristo)
« Válasz #556 Dátum: 2012.06.11 20:46:58 »
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:GS (Aristo)
« Válasz #557 Dátum: 2012.06.13 09:27:02 »
http://totalcar.hu/tesztek/2012/06/13/hattal_a_vilagnak_vagy_arccal_a_jovobe/

"Az árban rejlik a GS abszolút legerősebb ütőkártyája, ugyanis a belépőmodellek a konkurenciához képest is kevesebb pénzért kínálnak több extrát és annyival egyáltalán nem rosszabb a GS, hogy ez ne esne latba nagy súllyal."

Csak nekem van olyan érzésem, hogy a Totalcar újságíróinak csak a német prémiummárkákra áll és képtelenek elvonatkoztatni attól, hogy a "béjemvé" a király?

"Igaz ugyan, hogy átütő újdonságot nem hoz, de mindene megvan, amiből eddig a többiek előnyt kovácsoltak"

Hát igen, a toyota/lexus mindig is "lekövető" volt és a többiektől lopták a szabadalmakat, nem fordítva! :D

Tényleg ilyen sz*r autó lenne ez, mint ahogy a cikkből lejön?
« Utoljára szerkesztve: 2012.06.13 09:32:35 írta richkan »

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #558 Dátum: 2012.06.13 09:48:35 »
Szerintem nem az jön le belőle, hogy szar az autó. A fedélzeti számítógép szerintem nem nehézkes. Biztos lehetne jobb, de amit a klíma kikapcsolásról ír, az egy marhaság. Kettő, azaz kettő kattintás.
Ezen kívül nem nagyon volt benne érdemi kritika. Csendes, jól megy, keveset fogyaszt,. kényelmes, jól felszerelt, jó áron.

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:GS (Aristo)
« Válasz #559 Dátum: 2012.06.13 09:54:14 »
Szerintem nem az jön le belőle, hogy szar az autó. A fedélzeti számítógép szerintem nem nehézkes. Biztos lehetne jobb, de amit a klíma kikapcsolásról ír, az egy marhaság. Kettő, azaz kettő kattintás.
Ezen kívül nem nagyon volt benne érdemi kritika. Csendes, jól megy, keveset fogyaszt,. kényelmes, jól felszerelt, jó áron.

Nekem a cikkből az jön le, hogy ez az autó messze elmarad a 3 nagy némettől. De ezt már a CT-s cikkben is éreztem a totalcartól.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #560 Dátum: 2012.06.13 10:34:14 »
Nekem az jött le, hogy elég jó autó. És (a cikk alapján is) úgy gondolom, hogy a GS450h valószínűleg sok német dízel felhasználót el fog szippantani. Nemcsak a jó fogyasztása miatt, hanem a jó ár/érték aránya miatt is.  :yes:
A menü és annak kezelése, az szerintem is gyengélkedik, kellene dolgozni még rajta.  :no: Az előző modellekben a tapis változat sokkal használhatóbb volt, mind a kezelése, mind a menük ergonómiája miatt. Könnyen rá lehetett jönni, hogy mi hol van a menükben. Ebben, 10 perc után is tévelyegtem. Lehet, ha elolvastam volna a kézikönyvet, akkor gyorsan átláttam volna, de az nélkül nekem is az volt a benyomásom, hogy a menük nehezen átláthatóak. És hacsak nem vagy mérnök beállítottságú személyiség, akkor soha nem olvasol kézikönyvet. Az egér, meg tényleg nem könnyíti meg a kezelést. Még úgy sem, hogy amúgy egerészek egész nap. Lehet, hogy ebbe is valami tapis kontroller kéne (pl. tapipad).  :?:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #561 Dátum: 2012.06.13 10:46:28 »
A klíma kikapcsolásának nagyon bonyolult menete:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #562 Dátum: 2012.06.13 10:47:20 »
A klíma képernyő jobb felső sarkában pedig a hiányolt vissza gomb.

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:GS (Aristo)
« Válasz #563 Dátum: 2012.06.13 10:53:33 »
Misi, az igaz, hogy tudjátok programozni az "Auto" gombot úgy, hogy az megnyomásra ne kapcsolja a klímát automatikusan be?

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:GS (Aristo)
« Válasz #564 Dátum: 2012.06.13 10:58:15 »
Szerintem sem húzzák le, inkább van olyan érzésem, hogy nem igen tudnak komoly okkal belekötni, így megtalálták a klíma kezelhetőségét.
Az mindenképpen igaz, hogy a mindennapi használatban lévő kezelőszerveknek pofonegyszerűen kell, hogy működjenek, lehetőleg egy gombbal, és nem menüből vezérelve.

Mindazonáltal, kevés dologba tudtak belekötni.  :)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:GS (Aristo)
« Válasz #565 Dátum: 2012.06.13 10:59:15 »
Misi, az igaz, hogy tudjátok programozni az "Auto" gombot úgy, hogy az megnyomásra ne kapcsolja a klímát automatikusan be?
A Priusban pont tegnap kapcsoltattam ki. Szerintem az IS-ben is lehet.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re:GS (Aristo)
« Válasz #566 Dátum: 2012.06.13 11:37:47 »
Szerintem érdekes és praktikus megoldás lehetne, ha a menüben csinálnának egy ún. "gyors menü"-t, ahová a telefonok gyorshívás funkciója alapján szabadon betehetők lennének a legfontosabb dolgok, pl. klíma, hifi, fed comp. elérhetőség, hogy ne kelljen bogarászni a menüpontok között.
Nem kellene tudnia innen vezérelni az összes jellemzőt, csak pl. klímánál a ki-be kapcsolást, hifinél a hangerőt, vagy a módváltást, navinál pedig az úticélt, vagy a POI pontokat...

Rosszul gondolom?  :?:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #567 Dátum: 2012.06.13 11:57:28 »
Azt nem írtam oda a videóhoz, hogy a felvétel 24 perc alatt készült (akárcsak az újságíró esetében), csak fel lett gyorsítva.

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re:GS (Aristo)
« Válasz #568 Dátum: 2012.06.13 12:27:24 »
Az a furcsa, hogy ennyire bénák nem lehetnek, hogy még le is merik írni. (és gondolom többen is nézték)  Úgyhogy nem is értem...

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #569 Dátum: 2012.06.13 12:37:14 »
Ahogy hallottam, nagyobb hangsúly volt az autó menetteljesítményének próbálgatásán, mint az egybeken. A marketingesek izzadtak az anyósülésen.

Az is megérne egy misét, hogy eddig minden Lexusra (és Toyotára), azt mondták, hogy unalmas. Most meg az a bajuk, hogy megosztó az F-Sport orra.
A nyuszi, meg a sapka.

De már az is nagy szó, hogy olyat leírnak, hogy talán a BMW sem tud ennyire jó futóművet csinálni.