Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 200209 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #405 Dátum: 2012.01.07 18:22:56 »
Másrészt az IS-ben a ki- és beszállás is borzasztóan kényelmetlen, ezt már nagyon sokan megjegyezték nekem és én is érzem.
Azt hiszem a fenti problémákra az RX lenne a legjobb megoldás :)
Szerintem a GS is megoldás lehet. :) Ha a "nézőközönségemet" szórakoztatni akarom, akkor én úgy szoktam beszállni, hogy háttal előbb lehuppanok, majd elfordulok a fotelban (bőven van hely forgolódni). Kifele, fordítva. :D

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:GS (Aristo)
« Válasz #406 Dátum: 2012.01.08 12:46:39 »
Szerintem a GS is megoldás lehet. :) Ha a "nézőközönségemet" szórakoztatni akarom, akkor én úgy szoktam beszállni, hogy háttal előbb lehuppanok, majd elfordulok a fotelban (bőven van hely forgolódni). Kifele, fordítva. :D

Nekem inkább az a bajom, h nagyon lent van a vezetőülés.

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:GS (Aristo)
« Válasz #407 Dátum: 2012.01.08 18:31:10 »
"Nehéz" bele ülni, de ha egyxer bent vagy kényelmes IS! :yes: :yes:

markw

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:GS (Aristo)
« Válasz #408 Dátum: 2012.01.08 20:41:31 »
Inkább egy autóvadász beállítását ajánlanám. :)
Rajta vagyok ;)
Ma is néztem egyet, gyanúsan kevés km-rel a korához képest drágán, ráadásul litván rendszámmal volt szerelve, aszem ez is kimarad...
---
Szóval jó lenne, ha bejelentkezne itt valaki, h van egy eladó GSh-ja (vagy a haverjának vagy az apjának vagy ilyesmi) 100.000 km körül, 2009-es és 7m alatt ;) Persze végig szakszervízben és magyar rendszámmal. Napfénytető legyen benne.
 ;D

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #409 Dátum: 2012.01.08 21:13:11 »
Ilyen kondíciókkal max amerikai kivitelt kapsz majd, azt meg inkább elkerülném.

markw

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:GS (Aristo)
« Válasz #410 Dátum: 2012.01.08 21:27:00 »
Ilyen kondíciókkal max amerikai kivitelt kapsz majd, azt meg inkább elkerülném.
Szerintem mennek lejjebb az árak (kijön az új típus, csökken a regadó, ami lenyomja a BMW-k, Audik stb. árát, azaz ezt a kategóriát), most is van egy ráadásul magyar, magyar szerízkönyves :
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/gs/lexus_gs_450h_mark_levison_automata_magyarorszagi.bezs_borbelso-5308199
Igaz 2008-as gyártású (de 2009 volt az első forgalomba helyezés), Facelift előtti, de nem tetszett benne, h a kiírással szemben 126e km van benne (az utolsó 30e km-ről meg csak papírfecnik voltak) és még volt valami ami miatt nem jött be, egyébként nincs rossz állapotban.
.....
Egyébként mi a baj az amerikai modellekkel?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:GS (Aristo)
« Válasz #411 Dátum: 2012.01.08 21:52:48 »
Az árak természetesen lejjebb fognak menni, de ez nem szokott 1-2 héten belül megtörténni.
Amit linkeltél, az, ahogy Te is írod nem felel meg teljesen az általad leírt kritériumoknak, azaz kompromisszumos. Ami persze nem baj.
Az amerikai modellekkel az alábbi baj van: nem ellenőrizhető előélet, nagy százalékban sérült és/vagy vízkáros autó, nincs rá európai garancia, ami sokszor a gari idő után is jól jön egy Toyotánál/Lexusnál, mivel a komoly típushibákat méltányosságból gari idő után is meg szokták csinálni (pl. egy beázó lámpát nem, de mondjuk egy olajat evő motort akár 160ezer km-nél is garanciában kicserélnek/tek), problémák a vizsgákon ("okosban" persze mindent lehet, de ritkán cserélik ki az USA import autókon a lámpákat, övet, szélvédőt, stb.), nehezebb eladhatóság, stb.

Mint mindenkinek, neked is azt javaslom, hogy ne kapkodd el a dolgot. Vásárlás előtt mindenképpen vidd el a kiszemelt példányt márkaszervizbe egy átvizsgálásra, itt hazai autónál a teljes szerviz előélet látszik, európai modellnél a garanciális javítások.

Nagyon észnél kell lenni import autóknál, mert egyre kifinomultabbak a csalások, ezt az autót a héten nézte meg egy kollégám. Az autó látszólag egyben van, összecsukva nem volt és még szervizkönyve is van, ami a km-t igazolja. Első blikkre legalábbis. Az autón a 4 gumi 3 különféle évjáratú, az első kettő 2010-es, de mégis cserére szorulnak, bal hátul 2008-as (mint az autó), jobb hátul 2009-es, szintén kopott.
És a hab a tortán: az autó Holland import, megvan az összes holland nyelvű kézikönyve, különféle leírásai és egy francia nyelvű, eredetihez hasonló minőségű papíros, igényes színes nyomtatóval készített szervizkönyv, benne friss pecsétek, friss tinta. Magyarán hamis.
Nekem is kétszer kellett megnézni, mert elsőre fel sem tűnt. Pedig volt már 1-2 a kezemben....
A tulajdonos persze nem tud róla semmit.
 

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re:GS (Aristo)
« Válasz #412 Dátum: 2012.01.09 07:54:29 »
Az újabb Sukoró ügy :lol:
Ex IS300 tulaj :)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #413 Dátum: 2012.01.09 10:12:22 »
Szóval jó lenne, ha bejelentkezne itt valaki, h van egy eladó GSh-ja (vagy a haverjának vagy az apjának vagy ilyesmi) 100.000 km körül, 2009-es és 7m alatt ;) Persze végig szakszervízben és magyar rendszámmal. Napfénytető legyen benne.
 ;D
Az enyém pár hónap múlva valószínűleg eladó lesz. De nem GSh, nincs napfénytető benne és nem az a generáció ami téged érdekel. :) És több benne a kilométer is. Persze az ára is sokkal alacsonyabb lesz. :D
A többi viszon stimmel: nagy, kényelmes, halk, finom a váltója, kellemes a hifije :)

Érdekes módon más autókereskedők is azt állítják, hogy az új típus megjelenése után kell még bő fél/egy év amíg lemegy az előző típus használt piaci ára.
« Utoljára szerkesztve: 2012.01.09 10:13:53 írta Botond »

fordprefect5

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
GS -> Aristo
« Válasz #414 Dátum: 2012.01.09 12:04:58 »
Helló GS Emberek!

Nincs valakinek tapasztalata motorcsere-engedélyeztetés ügyben? A következő a szituáció: Van egy 1994-es Lexus GS300 típusú szgk-m, amiből szeretnék Toyota Aristo-t varázsolni úgy, hogy a benne lévő 2JZ-GE motort kicserélem egy 2JZ-GTE-re. (Mellékinformáció, hogy a jelenlegi motor gázos, és -tudom, sokak számára ez elmebaj, de- szeretném ha az új motorra is visszakerülne majd a gázszett.)
A kérdés az, hogy vajon az NKH engedélyezi-e az átépítést? Eddig úgy nyilatkoztak, hogy: "Az engedély kiadásának feltétele, hogy a jármű gyárilag is szerelt legyen mindkét motorral, amit a vezérképviselettel igazoltatni kell, és az igazolást a kérelemmel együtt le kell adni."
A vezérképviselet pedig a következőt mondta: "Társaságunk arról tud kiadni igazolást, hogy a Lexus GS300 japán piacra készült változatába a Toyota Aristo-ba (melynek a modellazonosítója ugyanúgy JZS147) szerelt a gyártó 2JZ-GTE motort".
Szerintem ez alapján úgy néz ki, hogy kivitelezhető a motorcsere. A következő aggályom viszont a zöldkártya. Vajon a japán belpiacos 2jzgte motor átmegy-e a magyar KPM-es műszaki vizsgán káros anyag kibocsátás szempontból? Vagy hogy működik ez most a műszaki vizsgán, mindegy milyenek az értékek, legfeljebb fekete matricát kap, vagy van olyan rossz érték, ami miatt nem kap műszakit?
Akinek van ilyen magyarországi "engine swap" jellegű tapasztalata, megköszönném, ha megosztaná velem.

A legjobbakat!

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re:GS (Aristo)
« Válasz #415 Dátum: 2012.01.09 12:19:54 »
Szerintem csak dobd bele a motort és ne foglalkozz a kpm-el.

Enyémen meg se találták a motorszámot.

Persze a sokat járod külföldet akkor necces vagy ha utána eladod!
Ex IS300 tulaj :)

fordprefect5

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:GS (Aristo)
« Válasz #416 Dátum: 2012.01.09 12:40:45 »
Szerintem csak dobd bele a motort és ne foglalkozz a kpm-el.

Enyémen meg se találták a motorszámot.

Persze a sokat járod külföldet akkor necces vagy ha utána eladod!

Ha benne lesz a gte moci, nem fogom eladni az biztos. Van olyan vizsgáztató hely, ahol átmegy a vizsgán az új motorral anélkül, hogy le lenne papírozva a csere? Mert ez lenne a legszimpatikusabb megoldás, még ha a legkevésbé legális is. ;)

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re:GS (Aristo)
« Válasz #417 Dátum: 2012.01.09 12:46:16 »
Gondolom van konkrét hely ahova hordod műszakiztatni esetlegesen ismerős csinálja

Szerintem kérdezz rá nála, de mint mondtam nálam meg se találták a motorszámot mai napig.

Nem tudom azóta szigorítottak e mert tavasszal kell újra műszakiztatnom, de szerintem a GTE-nek is jól el lehet dugva a mociszám.

Ja egyébként ha nem sok műszakid van már akkor gyorsan levizsgáztatnám a régi mocival aztán bele az újat és 2 évig nyugid van.
Ex IS300 tulaj :)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:GS (Aristo)
« Válasz #418 Dátum: 2012.01.09 12:57:30 »
2jz-gte motort gázosítani ?

remélem ezt nem gondoltad komolyan.....
turbos motort nem szoktak, sőt vétek lenne ellene  :wacko:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

fordprefect5

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 18
Re:GS (Aristo)
« Válasz #419 Dátum: 2012.01.09 13:03:38 »
2jz-gte motort gázosítani ?

remélem ezt nem gondoltad komolyan.....
turbos motort nem szoktak, sőt vétek lenne ellene  :wacko:

Egészen addig komolyan gondolom, amíg valaki el nem magyarázza érthetően, hogy ez miért ***a nagy baromság.