Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 204505 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:GS (Aristo)
« Válasz #390 Dátum: 2012.01.06 15:14:54 »
Ez volt a teszt példányom, köszönet Misinek.

Vezetés közben 15-20percenként volt magömlésem :clap: :clap:

"lasi" töled nem veszek autót  :tt2: :tt2:

[a csatolmányt egy admin törölte]

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:GS (Aristo)
« Válasz #391 Dátum: 2012.01.06 15:18:36 »
Ez volt a teszt példányom, köszönet Misinek.

Vezetés közben 15-20percenként volt magömlésem :clap: :clap:

"lasi" töled nem veszek autót  :tt2: :tt2:
akkora a különbség az IS és a GS között?

ne is vegyél, mit kezdenél egy pici megkimélt corollával? [rohog]
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:GS (Aristo)
« Válasz #392 Dátum: 2012.01.06 15:19:53 »
Azért nem legyen már állatnak minősítve aki 100e alatt elfogyaszt egy tárcsát, főleg egy 2t-s autón.  :nono:
A 450h igencsak tud menni és utána meg is kell állni.
Mellesleg apámnak is 90e-nél volt a corolla verso-n tárcsacsere - pedig nem mondható versenyző típusnak - elegendő volt hozzá, hogy a km-ek nagy része Pesten gyűlt össze.

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:GS (Aristo)
« Válasz #393 Dátum: 2012.01.06 15:23:57 »
Az nem volt olyan dúrva, mikor IS-ből át ültem a GS-be, de mikor fordítva akkor elképedtem, ezt komolyan mondom.
Nehéz lenne leírni, de karcolta a fülem a dízel hang. :clap:

Elnézést, ha valakit megsértettem, nem mondtam olyat, hogy "állat"

« Utoljára szerkesztve: 2012.01.06 15:26:04 írta Egükém »

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:GS (Aristo)
« Válasz #394 Dátum: 2012.01.06 15:59:28 »
engem ugyan nem, tudom ÁLLAT vagyok :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re:GS (Aristo)
« Válasz #395 Dátum: 2012.01.06 16:17:50 »
Oké, állat nem volt, de a hozzászólásod alapján egy ilyen jellegű használatban lévő kocsit te nem vennél meg, mert nem megfelelően használta az előző tulaj.
Nálam nyilván máshol van ez a határ. Ha normál üzemi körülmények között volt használva - ez nem kell egyet jelentsen a kíméletes gáz- és fékpedál kezeléssel - és megkapta a szükséges szervizeket, akkor azt meg lehet venni.

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re:GS (Aristo)
« Válasz #396 Dátum: 2012.01.06 17:15:04 »
És persze az se mindegy hogy manuál vagy automata.

Nálam is 80 egy néhánynál volt betét és tárcsa csere.

Azért Monaco lejtőin motor fék nélkül hamarabb elkopnak a betétek.
Ex IS300 tulaj :)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #397 Dátum: 2012.01.06 17:26:47 »
90.000-nél fékbetét és féktárcsa csere szerintem sem jelent kíméletlen használatot. Kisebb méretű autónál sem. De egy ekkora, automata váltós autónál pláne nem. Ok, hogy hibrid, de ez nem a Prius fajta hibrid, amelynél még a motorfék "üzemmód" is a takarékosságnak van alárendelve. Igaz, hogy az enyém nem hibrid, de örülni fogok, ha a vadiúj gyári féktárcsáim és betéteim ki fognak bírni 90.000 km-t. Egyszerűen azért, mert a motorfék "üzemmód" másképp van hangolva, mint egy kézi váltós autónál. Inkább a sima limuzinos haladásra van programozva, és nem az erős motorfékes viselkedésre.
Sokkal gyakrabban kell fékeznem, még ha csak aprókat is, hogy a kívánt lassulást elérjem (pl lejtőn egy kézi váltós autót követve). De ez valószínűleg neked is feltűnt a tesztút során.
Persze, van manuál üzemmód is a váltón, de azt ritkán jut eszébe az embernek használni. :)

Annak meg külön örülök, hogy a dízel hang karcolta a füled. :D Ideje volt már! :)

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:GS (Aristo)
« Válasz #398 Dátum: 2012.01.07 08:11:14 »
Látom a fékbetét, féktárcsa kiverte a biztit [rohog] [rohog] :clap:

(ne vegyetek mindig komolyan, poén volt ;))


markw

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:GS (Aristo)
« Válasz #399 Dátum: 2012.01.07 15:20:05 »
Nekem II-es (eggyel korábbi) GS-em van.
Ekkora összegnél én sem hamarkodnám el, illetve mindenképp megnézetném tapasztalt szakival. Szerintem ez a két dolog a legfontosabb.
Általános tapasztalat, hogy a GS első tulajdonosa általában vállalkozó, aki nem akar személyesen bajlódni az eladással, ezért gyakori, hogy bizományiba adja egy kereskedésnek. Amikor az én GS-emet kerestem, én is találtam kereskedőnél jó példányt (el is "kapkodták" előlem :) ) Ugyanakkor az első tulajokra az is jellemző, hogy szakszervízbe hordják az autót és nem spórolnak a szervízelésen. 3 éves példányok esetén nagy a valószínűsége, hogy első tulajos autót veszel.
Az első "komolyabb" szervíze a GS-eknek 150.000km-nél van (egyébként 15.000-enként van a szervízperiódus) , ha ez még nem volt meg számolni érdemes vele, azaz az alkuba bele lehet számolni. A magyarországi GS-ek nagy valószínűséggel a Reál Szisztémánál voltak szervízelve, ahol rendszám vagy alvázszám alapján telefonon is elmondják a szervíztörténelmét (azaz valószínűsíthető km történelmét is). Nemcsak a rendszeres szervízeket, hanem azt is megmondják, hogy pl. "az antennáját rendszeresen letörte a tulaj, ezért háromszor volt már nálunk cserélve". :)
Előfordul, hogy a nemzetközi szervízhálózatból is le tudnak kérdezni infókat, de ezekből kevesebb infót tudnak kinyerni. Érdemes rákérdezni náluk, ha nagy disznóság volt az autó körül, akkor legalább kiderül.
Általánosságban az mondható el a Lexus-okról, hogy amennyiben rendesen szervízelték őket, akkor nem kell meglepetésekre számítani. Ilyen korú autóknál még garancia hosszabbítást is tudsz kérni.

Ha 100.000-ig volt márkaszervízben, most 126.000-nél van és a kettő között nem volt márkaszervízben, akkor valószínűleg második tulajos. Érdemes kideríteni, hogy a közbeeső időszakban hol járt szervízben. Sajnos a szervízkönyv nem garancia semmire, még akkor sem, ha a márka használtautó kereskedésében veszed. Le kell kérdezni a szervíztörténelmet.

Ami az ajtóbehuzó kopását illeti nem tudom mi lehet az oka. Tény, hogy én is sokat könyökölök azon a környéken, bár nálam nem látható a behuzón ilyen mértékű kopás. Nálam a jobb oldali könyöklőn volt szembetűnő kopás, már vásárláskor (196.000km-nél).

Volt már korábban hasonló méretű autód vagy ez lesz az első?

Köszi az infokat, az előzetes szakszervíz vizsgálat nélkül nem marad el, igazából most egy kiszemelt példány van, közvetlen az első tulajtól.
Viszont amerikai példány... Szerintetek milyen hátránya van ennek azon kívül, hogy km helyett mérföld, C helyett F van? (annak pl. utánaolvastam, h átprogramozható pl. a km, de a C/F váltás nem).

"Volt már korábban hasonló méretű autód vagy ez lesz az első?"
volt, 530d volt, amit nagyon szerettem (családban is maradt), de előtte egyébként mindig japán kocsim volt.

markw

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re:GS (Aristo)
« Válasz #400 Dátum: 2012.01.07 15:34:31 »
Kicsit várnék GS vásárlásával, most jött (jön) ki az új modell, pár hónap múlva talán lesz egy ugrás emiatt a használt példányoknál lefelé.

Igen én is így vagyok ezzel (kivárok), ráadásul ahogy látom, mind megvan amiket megnéztem 2-3 hete, szóval nem nagyon kapkodnak a GS450h-k után.
Illetve ugye pont ez a kategória az, amiben az átírási díj nagyot ugrott 2012-ben...

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:GS (Aristo)
« Válasz #401 Dátum: 2012.01.07 15:46:41 »
... ráadásul ahogy látom, mind megvan amiket megnéztem 2-3 hete, szóval nem nagyon kapkodnak a GS450h-k után.

Én is sokszor nézegetem a használt Lexusokat, az autók jellemzően sokkal több ideig fent vannak, mint 2-3 hét, hónapokig is. Nem érdemes elkapkodni a vásárlást.

Engem az IS-ben egyébként ami pokolian zavar az a rendkívül szűk fejtér elől (hátul nem is beszélve, de ott nem ülök :D). Konkrétan a hajam súrolja a tetőt (188cm vagyok), éppen elférek benne úgy, hogy koppra lent van az ülés. Kíváncsi lennék, h ehhez képest a GS milyen, bár a szervízben azt mondták, h ebből a szempontból ott sem járnék jobban...
Másrészt az IS-ben a ki- és beszállás is borzasztóan kényelmetlen, ezt már nagyon sokan megjegyezték nekem és én is érzem.

Azt hiszem a fenti problémákra az RX lenne a legjobb megoldás :)

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re:GS (Aristo)
« Válasz #402 Dátum: 2012.01.07 18:02:52 »
Ha esetleg Németországban néznél ki gépet, akkor keress meg, tudok segíteni a behozatallal.
Gabe 254.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #403 Dátum: 2012.01.07 18:12:11 »
"Volt már korábban hasonló méretű autód vagy ez lesz az első?"
volt, 530d volt, amit nagyon szerettem (családban is maradt), de előtte egyébként mindig japán kocsim volt.
Kíváncsi vagyok, hogy milyennek érzed majd a GS-t a bömbi után. Kíváncsian várom tapasztalataidat, ha már a GS-t is használtad egy keveset (legalább 10.000km-t). :)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:GS (Aristo)
« Válasz #404 Dátum: 2012.01.07 18:16:26 »
Igen én is így vagyok ezzel (kivárok), ráadásul ahogy látom, mind megvan amiket megnéztem 2-3 hete, szóval nem nagyon kapkodnak a GS450h-k után.
Illetve ugye pont ez a kategória az, amiben az átírási díj nagyot ugrott 2012-ben...
A jó ár/érték példányokat majd elkapkodják, ez modelltől független dolog. Inkább egy autóvadász beállítását ajánlanám. :)