Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 200433 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: GS (Aristo)
« Válasz #135 Dátum: 2010.07.06 14:02:01 »
Más GS-ek?

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: GS (Aristo)
« Válasz #136 Dátum: 2010.07.19 19:56:18 »
Valaki tudja, hogy egy 2002-es gyártású, magyarországi GS-n mennyi kéne legyen a körülbelüli normális rétegvastagság?

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: GS (Aristo)
« Válasz #137 Dátum: 2010.07.21 08:49:20 »
Valaki tudja, hogy egy 2002-es gyártású, magyarországi GS-n mennyi kéne legyen a körülbelüli normális rétegvastagság?


Mennyit mértél?
Ex IS300 tulaj :)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: GS (Aristo)
« Válasz #138 Dátum: 2010.07.21 08:55:53 »
105 - a cserélt gyári ajtón
185 - tetőn
autó eleje 202-től 215-ig, kivétel bal első az 285
hátulja 275-től 384-ig

Egy másik GS-n 150 körüli értékek voltak végig (+/- 10), kivétel jobb első sárvédő: 685


kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: GS (Aristo)
« Válasz #139 Dátum: 2010.07.21 08:59:26 »
A 200 fölötti már valószínűleg nem gyári fényezés.
Bár szerintem nincsen semmi gond azzal ha egy elem vagy akár több is fényezve volt ha strukturálisan nem sérült a kocsi.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: GS (Aristo)
« Válasz #140 Dátum: 2010.07.21 09:11:04 »
Egyetértek.
Ez valószínűleg strukturálisan is sérült. A jobb hátsó ajtó alatt, a küszöbnél (az alvázon az illesztéseknél) elindult a rozsda ami végig fut szinte az autó hátuljáig.
Mivel tudomásom szerint Lexus-nál javították, igazából engem ez sem zavarna,  ha ennek megfelelően engedne az eladó az árból, hiszen ezzel a rozsdával valamit kell kezdeni, különben az autó struktúrája sérülni fog.

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: GS (Aristo)
« Válasz #141 Dátum: 2010.07.21 09:17:40 »
A 200 fölötti már valószínűleg nem gyári fényezés.
Bár szerintem nincsen semmi gond azzal ha egy elem vagy akár több is fényezve volt ha strukturálisan nem sérült a kocsi.


Pontosan!

Ex IS300 tulaj :)

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: GS (Aristo)
« Válasz #142 Dátum: 2010.07.21 09:20:33 »
Egyetértek.
Ez valószínűleg strukturálisan is sérült. A jobb hátsó ajtó alatt, a küszöbnél (az alvázon az illesztéseknél) elindult a rozsda ami végig fut szinte az autó hátuljáig.
Mivel tudomásom szerint Lexus-nál javították, igazából engem ez sem zavarna,  ha ennek megfelelően engedne az eladó az árból, hiszen ezzel a rozsdával valamit kell kezdeni, különben az autó struktúrája sérülni fog.


Nem akarom túl okoskodni a dolgod, de ahol már látványos a rozsda ott a nem látható részek is szépek lehetnek és egy körülményes harcba kezdhetsz a rozsda ellen.


Az egységes mérésű autóval mi a gond?
Ex IS300 tulaj :)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: GS (Aristo)
« Válasz #143 Dátum: 2010.07.21 09:46:48 »
Lóg a hátsó csonkállvány, zörög a kipufogó, és gányul van megcsinálva az első lökös: valószínűleg utángyártott (mert eláll) és színben eltér az autó fényezésétől.
Ezek sem lennének visszatartó tényezők számomra, mert a csonkállvány típushiba (bár 80eKm után talán még nem kellene előjöjjön), a kipufogó azért zörög, mert valószínűleg sokat állt és a rozsda megette (állítólag 80eKm van benne), a lököst meg ki lehet cserélni rendes gyárira és rendes fényezővel fényeztetni. Csak ez mind pénz.
Viszont a tulaj csak most kezdte el hirdetni és még nem tudja milyen sokáig fog ott állni az autója a kereskedésbe. Így, egyelőre nem hajlandó engedni az árból (állítólag). Főleg, hogy hitel is van rajta.

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: GS (Aristo)
« Válasz #144 Dátum: 2010.07.21 09:49:28 »
Lóg a hátsó csonkállvány, zörög a kipufogó, és gányul van megcsinálva az első lökös: valószínűleg utángyártott (mert eláll) és színben eltér az autó fényezésétől.
Ezek sem lennének visszatartó tényezők számomra, mert a csonkállvány típushiba (bár 80eKm után talán még nem kellene előjöjjön), a kipufogó azért zörög, mert valószínűleg sokat állt és a rozsda megette (állítólag 80eKm van benne), a lököst meg ki lehet cserélni rendes gyárira és rendes fényezővel fényeztetni. Csak ez mind pénz.
Viszont a tulaj csak most kezdte el hirdetni és még nem tudja milyen sokáig fog ott állni az autója a kereskedésbe. Így, egyelőre nem hajlandó engedni az árból (állítólag). Főleg, hogy hitel is van rajta.



Lehet tudni melyik autó az?!
Ex IS300 tulaj :)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: GS (Aristo)
« Válasz #145 Dátum: 2010.07.21 09:56:47 »

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: GS (Aristo)
« Válasz #146 Dátum: 2010.07.21 09:58:56 »
http://www.hasznaltauto.hu/auto/lexus/gs/lexus_gs_300_automata-3949642
Ja, és nem Executive. :)


Árral már feljebb kúsztál kicsit :)

Mennyi a vége most az árnak?


Képen nem mutat rosszat!
Ex IS300 tulaj :)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: GS (Aristo)
« Válasz #147 Dátum: 2010.07.21 10:03:04 »
Dehogy kúsztam feljebb. Ők árazták túl.  :nonono:
A vége a szokásos listaár-10%, azaz 3,25 milkó. Vagy, ha fordítva nézzük: akkor a listaár 10%-al magasabb, mint amennyit akarnak érte   :tt2:

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: GS (Aristo)
« Válasz #148 Dátum: 2010.07.21 10:06:57 »
Dehogy kúsztam feljebb. Ők árazták túl.  :nonono:
A vége a szokásos listaár-10%, azaz 3,25 milkó. Vagy, ha fordítva nézzük: akkor a listaár 10%-al magasabb, mint amennyit akarnak érte   :tt2:


Ez jó  [rohog]
Ex IS300 tulaj :)

szkaresz27

  • Vendég
Re: GS (Aristo)
« Válasz #149 Dátum: 2010.07.25 12:57:17 »
Lóg a hátsó csonkállvány, zörög a kipufogó, és gányul van megcsinálva az első lökös: valószínűleg utángyártott (mert eláll) és színben eltér az autó fényezésétől.
Ezek sem lennének visszatartó tényezők számomra, mert a csonkállvány típushiba (bár 80eKm után talán még nem kellene előjöjjön), a kipufogó azért zörög, mert valószínűleg sokat állt és a rozsda megette (állítólag 80eKm van benne), a lököst meg ki lehet cserélni rendes gyárira és rendes fényezővel fényeztetni. Csak ez mind pénz.
Viszont a tulaj csak most kezdte el hirdetni és még nem tudja milyen sokáig fog ott állni az autója a kereskedésbe. Így, egyelőre nem hajlandó engedni az árból (állítólag). Főleg, hogy hitel is van rajta.

Csonkálvány nem olcsó...200eFt-s mutatvány a csapágyazás miatt egyben cserés!! És tényleg 80e km után mindegyiken lóg..műszakin viszont nem szeretik!! 120-150mikron feletti réteg már kicsit cinkes...azaz már tutti nem gyári....mivel ez nem bentley!! :D
600mikron meg már több mint gázos...az már kittet, vagy poliésztert esetleg rengeteg réteget jelent,nagy esélyed meg lesz rá hogy elkezd leválni lepattogni!! Az már ca. 0.6mm festék!!
Ha rohad,azt meg már nem fogod meg..pár év múlva bajod lesz vele....ha esetleg csak egy lemez sérült lett volna és az cserés,és visszafújják gyárira az még ok. de így elég gáz!!
Kipu nem olcsó mulatság...ráadásul dupla katalizátoros ha jól tudom,na az ha szétmegy az is elég cink!!
Reális árra ilyen állapotban 2,3m max 2,5 lenne a reális...de tutti nem venném meg...pár év múlva szét fogod vele magad szívni!! Ennyi pénzért sérülésmentes autót kapsz!!
Hogy miért merem ezt írni?? olvass bele a fényezős topikba...fényezésekkel foglalkozom,láttam már pár érdekes dolgot!!
Ezt a vasat ha nem valami madár veszi meg,akkor tutti évekig ott fog állni ilyen árért!! :wacko:
A másik..ha így össze van gányolva,és így jó volt a tulajnak,az sokat elárulhat az autó többi dolgáról is!!
« Utoljára szerkesztve: 2010.07.25 13:01:38 írta szkaresz »