Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 149365 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10233
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013 Mazda MX-5 NB 2000
Re:GS (Aristo)
« Válasz #750 Dátum: 2013.12.13 16:53:20 »
Erre pedig miért kell vámot fizetni, ha Szlovák rendszám van rajta, és maga a GS is EU-s kivitel?  :hmmmm:
Amúgy gusztusos kis 430-as.  :wub:

nem kell rá vámot fizetni, el van írva

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10038
GS (Aristo)
« Válasz #751 Dátum: 2013.12.13 23:53:32 »
Megnéztem egy netes regadó kalkulátort, feltételezem már EU III-as motor volt benne, akkor az évjárat alapján 522e Ft lenne, míg EU II-es motorra 696e Ft-t hoz.
A mo-i forgalmobahelyezés árába a vám már valóban nem férne bele.
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - ez még JT-s
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10038
GS (Aristo)
« Válasz #752 Dátum: 2013.12.13 23:56:19 »
Ha nem vigyáznak a bőrre, akkor akár kevés km-rel is lehet gané az állapota, de ha vigyáztak rá és úgy ilyen, akkor sztem cirka félmilla...

14,5 éves az autó, tudjuk, hogy a bézs is sokkal több törődést igényel - de nem hinném, hogy ha a tulaj kezdte érzékelni, hogy szineződik a bőr, ne tett volna egy kísérletet rá, hogy eltűntesse. Vagy ha lusta ember, akkor elvihette volna kozmetikába.
Bár szegény autónak szerintem volt már 4-5 tulajdonosa az évek alatt.  :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - ez még JT-s
61

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
  • Autó: Yaris '99 1.0 Sol :)
Re:GS (Aristo)
« Válasz #753 Dátum: 2013.12.14 15:46:48 »
Mennyi km lehet ebben , ha ilyen gané állapotban vannak az ülések, lábtér és a kartámasz?  :eek: :hmmmm:
A könyöklő az enyémben is hasonló volt 200eKm-nél. Végig úgy maradt amíg nálam volt (nem romlott az állapota).
Az én vezető ülésem se volt sokkal szebb (bár lehet, hogy itt a fotón nem jön át a valós állapot és lehet, hogy ez ganébb), viszont az utas az szinte érintetlennek tűnt (nem úgy mint ezen a példányon), hátsó ülések úgy szintén. A vezető ülés általában gyorsabban fárad, mert az van leginkább használva.
A lábteret egy ügyes kárpíttisztító gyorsan kitakarítja.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10038
GS (Aristo)
« Válasz #754 Dátum: 2014.01.01 11:08:31 »
Egy 1000 lóerős GS300-as, ami Suprákat, Mustangokat és Corvette-et eszik reggelire.  :devil:
« Utoljára szerkesztve: 2014.01.01 11:10:04 írta Xtrem »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - ez még JT-s
61

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:GS (Aristo)
« Válasz #755 Dátum: 2014.01.02 10:24:36 »
GS ekbe szerelték gyárilag is a 2jzgte-t, csak ebbe picit még belenyúltak... :devil: :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Kroly

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
  • Autó: Lexus GS400, Toyota Supra MK3
Re:GS (Aristo)
« Válasz #756 Dátum: 2014.01.03 03:07:00 »

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10038
GS (Aristo)
« Válasz #757 Dátum: 2014.01.03 13:07:19 »
Fura a csak 180 km/h-ig kalibrált km-óra benne, még egy Swiftben is ott virít a 200  :eek:  :D
Persze tudom ez Japán belpiacos kivitel, abból még egy Nissan Skyline is 180-ig van csak kalibrálva.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - ez még JT-s
61

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22891
  • Szakmérnök :-)
    • www.kozut.hu
  • Autó: '00 facelfit Avensis Kombi 1,8 vvt-i SOL
GS (Aristo)
« Válasz #758 Dátum: 2014.01.03 15:48:04 »

Fura a csak 180 km/h-ig kalibrált km-óra benne, még egy Swiftben is ott virít a 200  :eek:  :D
Persze tudom ez Japán belpiacos kivitel, abból még egy Nissan Skyline is 180-ig van csak kalibrálva.  ;)
mert gyárilag ott tilt. Egyetlen japán belpiacos autó sem megy gyárilag ennél gyorsabban.



Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10038
GS (Aristo)
« Válasz #759 Dátum: 2014.01.03 16:03:40 »
Ez rendben is van, de egy sportautóban elég lehangoló lehet a 180-as skálázás - illetve költséghatékonyság szempontjából sem éppen okos húzás többféle műszeregységgel gyártani egy autót (ezért volt az 1.6-os Passatban is 260-ig skálázva a műszer  [rohog] ).
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
1994 Corolla E10 1.6 Si - ez még JT-s
61

Kroly

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 90
  • Autó: Lexus GS400, Toyota Supra MK3
Re:GS (Aristo)
« Válasz #760 Dátum: 2014.01.03 23:38:41 »
és 280le-nél nem lehet erősebb belpiacon.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9801
  • Autó: IS200 Sportcross
Re:GS (Aristo)
« Válasz #761 Dátum: 2014.01.25 15:32:38 »
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Re:GS (Aristo)
« Válasz #762 Dátum: 2014.01.25 18:05:12 »

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10233
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013 Mazda MX-5 NB 2000
Re:GS (Aristo)
« Válasz #763 Dátum: 2014.01.25 18:50:36 »
hajtották, ahogy kell...

Oximoron

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 204
  • Autó: '09 Toyota Avensis Wagon 2.2 D-CAT automata '08 Toyota Auris 1.4 Aquatis
Re:GS (Aristo)
« Válasz #764 Dátum: 2014.01.25 19:18:30 »
319ezer van benne.
Plusz egy évre van a lélektani tizestől... Sajnos a magyar átlagvásárló többnyire sírva menekül, ha ezt a kombót látja  :hmmmm:
hajtották, ahogy kell...
Évi ~35 ezer km, nem különösebben kiugró.
Minden tiszteletem a tulajdonosé, hogy a honi piacon bevállalta a valós futásteljesítményt, remélem lesz olyan, aki ezt értékeli.  :yes: