Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: GS (Aristo)  (Megtekintve 81871 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Re: GS (Aristo)
« Válasz #60 Dátum: 2009.09.05 16:51:51 »
Hát, a belinkelt példányt én nem mennék el megnézni. A képek alapján eléggé lelakott lehet, szerintem műszakilag sincs a toppon. (Nyáron is a téli gumit használja, mennyit költhetett az egyebekre...)
Ez a generáció elég ritka nálunk, még ritkább a használható darab is. Ha rendben van az autó, akkor úgy 1.3-1.6 millió között reális az ára. Ennyiért viszont LS400-at is kapsz, akár jó állapotút is. Igaz, az már 4 literes, de ha nem napi használatra kell, akkor én elgondolkodnék rajta a helyedben.

MaraSequor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: GS (Aristo)
« Válasz #61 Dátum: 2009.09.06 00:10:59 »
Hát, a belinkelt példányt én nem mennék el megnézni. A képek alapján eléggé lelakott lehet, szerintem műszakilag sincs a toppon. (Nyáron is a téli gumit használja, mennyit költhetett az egyebekre...)
Ez a generáció elég ritka nálunk, még ritkább a használható darab is. Ha rendben van az autó, akkor úgy 1.3-1.6 millió között reális az ára. Ennyiért viszont LS400-at is kapsz, akár jó állapotút is. Igaz, az már 4 literes, de ha nem napi használatra kell, akkor én elgondolkodnék rajta a helyedben.

Ezeket a képeket most rakta fel az illető, eddig csak egy távoli volt. Közelről már valóban jóval kevésbé csábító. Emailben próbáltam megtudni ezt-azt, a válaszokból leszűrhető lényeg téged igazol...
Bár ne láttam volna a mobile.de-n miket árulnak...dehát 3liter, Euro-1, regadó...No mindegy.
Az LS-ből a V8 rész nagyon tetszik, a külső-belső már nem annyira, de meg tudnám szeretni.
Mi igaz a "200ezres vezérműszíj csere"-szerű (rém)hírekből?
Van szerinted megnézésre érdemes darab jelenleg az eladók közül?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Re: GS (Aristo)
« Válasz #62 Dátum: 2009.09.06 00:45:49 »
A 200ezres vezérműszíj alatt azt érted, hogy annyiba kerül? Mert szerintem a feléből is kijön.

A most fent lévők közül én az alábbiakat járnám körbe, ha most ilyen autót keresnék:
1. Leírás alapján jónak látszik, ellene szól, hogy legalább fél éve hirdetik, szóval nem biztos, hogy tényleg jó vétel. Egy kérdést megér.
2. Ez mondjuk 2x annyiba kerül, de gondozottnak tűnik. Mondjuk gyári kerekekkel jobban tetszene, de ez ízlés dolga. Az viszont már nem, hogy ennyiért jó IS200-at is találsz, fele ekkora motorral...
3. Leírás alapján (normál állapot, illetve a szövegrészben: korának megfelelő állapotú) valószínűleg költeni kell rá, de talán nem nagyon elhanyagolt.

Akárhogy is, vásárlás előtt MINDENKÉPPEN nézesd át az autót! Sokat lehet spórolni vele...

Én főleg az IS-eket figyelem, de talán a többi régebbi Lexusra is igaz, hogy ami 2-3 hét múlva is fent van még a neten, az valószínűleg felejtős állapotú (vagy nagyon el van árazva...).

MaraSequor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: GS (Aristo)
« Válasz #63 Dátum: 2009.09.06 12:54:56 »
No igen. 2 millió felett azért szebb dolgokat látni. Az IS-t egyébként mennyire "fogja vissza" az automata váltó. Ha jól sejtem, pont a rövid fokozatok miatt tud dinamikus lenni a viszonylag nehéz és nem túl erős 200-as. Na nem a 0-100-as sprintre gondolok, az szerintem lényegtelen, csak "játszásiból" csinál olyat az ember. A 80-120-nak sokkal több gyakorlati hasznát látom. A lámpától-lámpáig dolgot nem támogatom, pályán sem akarom "megbüntetni" 200-zal a bizonyítási kényszer vezérelte Passat-osokat...sokkal inkább vágyok egy jó előzésre országúton, ami nem "éppen-hogy-sikerült" -fajta, nem számít hogy jön az emelkedő és úgy szóljon az a hat henger, mint amit még sajnos élőben nem, csak totalcar-ban hallottam...
Tehát többet kell tudjon ennyiért, mint a városi lóti-futivá visszaminősítendő AE101-es 1.6-os Corollám a 115 lóerejével.
A 3-4 literesekkel nem kérdés, de mire számíthatok egy automata IS-sel?

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9776
  • Autó: IS200 Sportcross
Re: GS (Aristo)
« Válasz #64 Dátum: 2009.09.06 13:11:58 »
Hát, az IS200 kézivel sem rakéta, inkább a fordulatból él (egy GS-hez, LS-hez viszonyítva) Magasan viszont tol rendesen, gyönyörűen hangzik :wub: Én viszont nem venném automatával, egyszerűen azért, mert annyira jó a kézi váltó  :wub: Ráadásul, ha jól tudom, az csak viergang...
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Re: GS (Aristo)
« Válasz #65 Dátum: 2009.09.06 13:42:34 »
Fogyasztásban kb. 1 literrel lehet többre számítani az automatánál, 80-120 között, sport módban nem nagyon lesz különbség, de természetesen kalkulálni kell vele, hogy a visszaváltás egy pici időt vesz igénybe. Ha nem ragaszkodsz nagyon az automata váltóhoz, akkor szerintem jobb választás a kézi. Az autó egyik fő vonzereje a váltója...  ;)

MaraSequor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: GS (Aristo)
« Válasz #66 Dátum: 2009.09.07 12:41:42 »
Ezt miért gondolod megnézésre érdemtelennek?
http://www.hasznaltauto.hu/3212361_lexus_ls_1993
Régóta fent van ez is, meg a képek nagy része rossz is...de ha minden igaz, akkor már a '93-as modellfrissítés utáni példány, 2 légzsákkal stb...

A 200ezres vezérműszíj alatt azt érted, hogy annyiba kerül? Mert szerintem a feléből is kijön.

A most fent lévők közül én az alábbiakat járnám körbe, ha most ilyen autót keresnék:
1. Leírás alapján jónak látszik, ellene szól, hogy legalább fél éve hirdetik, szóval nem biztos, hogy tényleg jó vétel. Egy kérdést megér.
2. Ez mondjuk 2x annyiba kerül, de gondozottnak tűnik. Mondjuk gyári kerekekkel jobban tetszene, de ez ízlés dolga. Az viszont már nem, hogy ennyiért jó IS200-at is találsz, fele ekkora motorral...
3. Leírás alapján (normál állapot, illetve a szövegrészben: korának megfelelő állapotú) valószínűleg költeni kell rá, de talán nem nagyon elhanyagolt.

Akárhogy is, vásárlás előtt MINDENKÉPPEN nézesd át az autót! Sokat lehet spórolni vele...

Én főleg az IS-eket figyelem, de talán a többi régebbi Lexusra is igaz, hogy ami 2-3 hét múlva is fent van még a neten, az valószínűleg felejtős állapotú (vagy nagyon el van árazva...).

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Re: GS (Aristo)
« Válasz #67 Dátum: 2009.09.07 13:18:12 »
Ez igazából azért lett gyanús nekem, mert belinkelte egy kereskedő, hogy az autó nála van (miközben akkor még az is benne volt a hirdetésben, hogy nem kereskedés...). Szóval kissé bizonytalannak tűnik az autó története...  A hirdetéshez felrakott képek minőségéről már nem is beszélek.
Szóval lehet, hogy jó autó, de nekem kissé gyanús... Ha van szabad kapacitásod, keresd/nézd meg. Ha így lesz, akkor beszámolhatnál róla...

MaraSequor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: GS (Aristo)
« Válasz #68 Dátum: 2009.09.09 08:46:13 »
Vásárlás előtt hova érdemes vinni egy 17 éves Lexus-t Budapest környékén, ha pontos képet akarok arról kapni, milyen állapotban van.
Mennyibe kerül egy ilyen vizsgálat és pontosan mit tartalmaz ez?
Mit tudok meg például a motor/sebességváltó állapotáról?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
  • Autó: Toyota Prius 2006; MGB GT 1974
Re: GS (Aristo)
« Válasz #69 Dátum: 2009.09.09 09:08:57 »
Ha a márkaszervizbe viszed, ott úgy egy 10-es az átvizsgálás, ezen felül elviheted még a Supra-Trendhez (Üröm), vagy valamilyen privát szerelőhöz (kmr majd megmondja Ricsi elérhetőségeit). Esetleg 2 helyre is.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
  • Autó: SC '92; CT '12
Re: GS (Aristo)
« Válasz #70 Dátum: 2009.09.09 09:27:32 »
MaraSequor,
Márkaszervizben az adott szerelő típusismeretétől erősen függ mennyi információt tudsz kapni. Mikor én vittem ilyen szempontból nem volt szerencsém de az SC amúgy sem egy tucatautó :) Sajnos az enyémnek még a régi fajta diagnosztikai csatija van (gondolom az általad kinézett darabnak is), így gépre sem tudták feldugni.
Egyébként alaposan átnézték, de inkább a karosszéria és futómű tekintetében, a motorra, váltóra sok infot nem kaptam. (Később kiderült mit kaptam az sem volt mind helyénvaló)

Utána elvittem Ricsihez is átnézni, az sokkal hasznosabb volt, az alapján el lehetett dönteni h érdemes-e megvenni a kocsit, illetve milyen javítások szükségesek, ajánlottak.
Ha szükséged van rá, írj egy privit és elküldöm a számát.

Egyébként most GS-ről vagy LS-ről beszélünk?

MaraSequor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 13
Re: GS (Aristo)
« Válasz #71 Dátum: 2009.09.09 09:53:15 »
Köszönöm szépen az infókat, ha aktuálissá válik a dolog, mindenképpen szeretném majd elkérni Ricsi számát.
Jelenleg LS-nél tartok.(Tudom, ez a GS topic ::) ) Épkézláb 1.gen GS, valamint IS-hez szükséges "kedv" hiányában nézegettem jobban utána a '95 előtti LS-eknek és talán nem meglepő módon elkapott a vágy... :)
Attól viszont meglehetősen tartok, hogy sok pénzért veszek jó nagy f*st. Felújított váltóról például eddig nem egy eladótól hallottam, viszont nem ártana tudi, hogy is sikerült adott esetben a beavatkozás...

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
  • Autó: SC '92; CT '12
Re: GS (Aristo)
« Válasz #72 Dátum: 2009.09.15 09:53:06 »
Misi, ez ámerikai cucc?

Deep Rush

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2009
Re: GS (Aristo)
« Válasz #73 Dátum: 2009.09.15 09:58:23 »
Annak tünik a mérföldes órája és a farenheit miatt  :1eye:
'05 Corolla HB 1.4 D-4D mmt  Sol
154

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13311
  • Autó: T27 1.6
Re: GS (Aristo)
« Válasz #74 Dátum: 2009.09.15 10:01:14 »
Meg az is látszik, hogy csak páratlan számú csatornák vannak rádióállomásnak beállítva.  :D