Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 293868 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

cicvara

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Autó: Lexus IS220D
Re:IS (Altezza)
« Válasz #4995 Dátum: 2016.12.24 09:52:19 »
Hiba a töltési rendszerben, valószínűleg meghalt a generátor / feszültség szabályozó, és most az akkut gyilkolod

Mivel ma cseréltem akksit ezért akkor nem megyek vele sehova. Köszönöm a választ

cicvara

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Autó: Lexus IS220D
Re:IS (Altezza)
« Válasz #4996 Dátum: 2016.12.24 09:55:35 »
Anno volt ilyen nekem is, katalizátor cserébe torkolott a dolog, de lehet egr-is, meg millió dolog a 220d-n.  -akksi sarut vedd le 10percre......., az autó most vészüzembe van

https://gyazo.com/10dd3026b04334e0045213e644449693
ha további infóra van szükséged, szólj

Köszönöm a segítséget, majd januárban leírom,hogy mi is lehetett a probléma.

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3958
Re:IS (Altezza)
« Válasz #4997 Dátum: 2016.12.24 12:11:35 »
Az akksit kicseréltem,mert szerintem is rossz lehetett már. Könnyebben indul ,és a hibajelenség is eltünt, de kb 10 km után újra előjött.Tehát várok januárig míg elviszem szerelőhöz :(
Multimeterrel mérd meg a töltést alap és emelt fordulaton. Generátor és/ vagy feszültség szabályozó hiba esetén az akku gyengülése tünet, nem ok.

Yodabacsi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
  • Autó: Lexus IS220d
Re:IS (Altezza)
« Válasz #4998 Dátum: 2017.01.02 14:52:33 »
Hasonló hibát egy ismerösöm Avensise produkált, ott az EGR szelep tisztítása volt a megoldás.
Ha szerencséd van, akkor ez lesz a probléma.

Én holnap viszem az autót szervízbe, mert december elején belém tolattak, és a fél hátulját sikerült telibeverni.
Ezzel kapcsolatban egy kérdésem lenne: Lexus Kovács Monor-ról mi a véleményetek?

Közben megérkezett USA-ból az IVIC 5DR, és beszereltem, egészen jól működik, akit érdekel ha már kész az autóm szívesen megmutatom.

cicvara

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Autó: Lexus IS220D
Re:IS (Altezza)
« Válasz #4999 Dátum: 2017.01.04 13:38:32 »
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni. A műszerfalon az alábbi hibát írja ki az autó. Check VSC + világít a motor rajza+ a kipörgésgátló lámpa is. És ezek mellett még nem is úgy megy az autó ahogy kellene. Már több fórumot is olvastam de nem találtam semmit.
Válaszokat előre is köszönöm.

Elvittem a szerelőhöz és azt mondta,hogy a részecskeszűrővel volt a probléma.Kitakarította, és most jónak tűnik. Azt mondta a szerelő,hogy adjam el az autót,(vegyek benzinest) mert ez az miatt van,hogy keveset megyek vele. Tényleg keveset megyek vele, a motor sem tud felmelegedni teljesen üzemi hőfokra.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8903
IS (Altezza)
« Válasz #5000 Dátum: 2017.01.04 15:18:03 »
Igen, hiába fogyaszt kevesebbet a dízel, a kevés km (és ha ezek része még a tetejébe rövid távos városi szakasz), akkor a részecskeszűrő nem tud regenerálódni - kell néha az autónak a tartósabb 2500-3000-es fordulatos "meghajtás".

Amennyivel meg kevesebbet fogyasztott a dízel, az az összeg meg lazán elmehet az egr szelepre, a jó esetben csak tisztítást igénylő részecskeszűrőre, vagy éppen a kettős tömegű lendkerékre.
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61

Yodabacsi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
  • Autó: Lexus IS220d
Re:IS (Altezza)
« Válasz #5001 Dátum: 2017.01.04 16:53:53 »
Igen, hiába fogyaszt kevesebbet a dízel, a kevés km (és ha ezek része még a tetejébe rövid távos városi szakasz), akkor a részecskeszűrő nem tud regenerálódni - kell néha az autónak a tartósabb 2500-3000-es fordulatos "meghajtás".

Amennyivel meg kevesebbet fogyasztott a dízel, az az összeg meg lazán elmehet az egr szelepre, a jó esetben csak tisztítást igénylő részecskeszűrőre, vagy éppen a kettős tömegű lendkerékre.

EGR szelep tisztítást én 10 ezer km-enként szoktam elvégezni. Az első alkalommal egy délelőttöm ráment, most már csak egy fél :)
A Toyoteam nekem azt mondta, hogy havi egyszer javasolt 10-15km-ert 5. sebesség fokozatban 2000-2200 fordulat környékén menni (kb 110km/h) egyenletesen, és akkor szépen kipucolja magát. Elvileg ez a kényszerégetés beállítása, ha jól értelmezem.

cicvara

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
  • Autó: Lexus IS220D
Re:IS (Altezza)
« Válasz #5002 Dátum: 2017.01.08 12:49:52 »
Igen, hiába fogyaszt kevesebbet a dízel, a kevés km (és ha ezek része még a tetejébe rövid távos városi szakasz), akkor a részecskeszűrő nem tud regenerálódni - kell néha az autónak a tartósabb 2500-3000-es fordulatos "meghajtás".

Amennyivel meg kevesebbet fogyasztott a dízel, az az összeg meg lazán elmehet az egr szelepre, a jó esetben csak tisztítást igénylő részecskeszűrőre, vagy éppen a kettős tömegű lendkerékre.

Először is köszönöm.
A kérdésem még az lenne(inkább itt teszem fel, mint a szerelőnek),hogy nem 1 dízel autóval mászkálnak az emberek úgy mint Én.Akkor Nekik miért nem romlik el az autójuk?Biztos Nekik sem bírja sokáig az autó. Csak azért teszem fel a kérdésem,mert nagyon nehéz lenne megválni ettől az autótól. A szerelő még annyit mondott,hogy ha havonta egyszer elmegyek hosszabb útra, úgy talán segítek az autó élettartamán. De akkor megint ott vagyok,hogy akkor már megint megéri a benzines. De olyat is olvastam,hogy a benzinesekben is van kettős tömegű lendkerék.Akkor a benzines nem romlik el ha városban használom? Mert ha csak a részecskeszűrő tömődik el évente akkor megtartom az autót.

Yodabacsi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
  • Autó: Lexus IS220d
Re:IS (Altezza)
« Válasz #5003 Dátum: 2017.01.09 20:19:47 »
Kettőstömegű bojrécerek alatt tud gyorsan tönkre menni. Ha nem gyorsulási versenyekre használod nem lesz vele bajod.
Ha havi egyszer kimész az M0-ra és mész 110-el 5-ben 10-15km-t akkor nem lesz gond. Esetleg ahogy írtam nem árt egy EGR tisztítás, de azt házilag te is meg tudod csinálni nem kell hozzá szerelő. Mondjuk nem árt ha ketten vagytok, mert úgy könnyebb a munka.
EGR eldugulás észlelhető, pl lassabban gyorsulsz.
Én egy éve vagyok büszke tulajdonosa a kicsikémnek és meg vagyok vele elégedve. Ha vigyázol rá, ő is fog rád.
Ha mész hosszabb távot is időnként akkor miért érné meg a benzines?

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8424
Re:IS (Altezza)
« Válasz #5004 Dátum: 2017.01.09 21:44:50 »
Először is köszönöm.
A kérdésem még az lenne(inkább itt teszem fel, mint a szerelőnek),hogy nem 1 dízel autóval mászkálnak az emberek úgy mint Én.Akkor Nekik miért nem romlik el az autójuk?Biztos Nekik sem bírja sokáig az autó. Csak azért teszem fel a kérdésem,mert nagyon nehéz lenne megválni ettől az autótól. A szerelő még annyit mondott,hogy ha havonta egyszer elmegyek hosszabb útra, úgy talán segítek az autó élettartamán. De akkor megint ott vagyok,hogy akkor már megint megéri a benzines. De olyat is olvastam,hogy a benzinesekben is van kettős tömegű lendkerék.Akkor a benzines nem romlik el ha városban használom? Mert ha csak a részecskeszűrő tömődik el évente akkor megtartom az autót.
Szia!

Csak vannak konstrukciók melyek jók és vannak melyek kevésbé, sajnos a 177 lovas Dcat ami a Lexiben is van az utóbbi közé tartozik.

Nem tudom nektek hogy fogyaszt a diesel, de Én a benyással 8.5 es átlaggal jártam úgy hogy különösebben nem figyeltem oda , sőt inkább sportosan közlekedek.  Benyásnál nincs turbo, porlasztó, részecskeszűrő, gázolajszűrő stb.... ráadásul a gázolaj általában drágább mint a benzin. Szóval nem tudom hol spórol  a diesellel az ember.
Corolla AE86GT (1984) ,Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994), 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009)

Yodabacsi

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 47
  • Autó: Lexus IS220d
Re:IS (Altezza)
« Válasz #5005 Dátum: 2017.01.10 20:02:57 »
Szia!

Csak vannak konstrukciók melyek jók és vannak melyek kevésbé, sajnos a 177 lovas Dcat ami a Lexiben is van az utóbbi közé tartozik.

Nem tudom nektek hogy fogyaszt a diesel, de Én a benyással 8.5 es átlaggal jártam úgy hogy különösebben nem figyeltem oda , sőt inkább sportosan közlekedek.  Benyásnál nincs turbo, porlasztó, részecskeszűrő, gázolajszűrő stb.... ráadásul a gázolaj általában drágább mint a benzin. Szóval nem tudom hol spórol  a diesellel az ember.

Egy IS250-hez képest valóban nincs spórlás.

Én IS :) majd egy benzinesre váltok ha lesz rá keret. Addig marad a szegény ember Lexusa a Dízel IS.

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4369
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:IS (Altezza)
« Válasz #5006 Dátum: 2017.03.27 07:03:32 »
Szervusztok!

Ismeri valaki az NBU 910 frsz. IS200 tulajdonosát?
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

uszokrepper

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Autó: Lexus IS 250
Re:IS (Altezza)
« Válasz #5007 Dátum: 2017.04.04 17:09:04 »
Sziasztok.
Egy problémát szeretnék felvetni amivel szerintem nem vagyok egyedül. Egy 2006 Lexus IS 250 tulajdonosa vagyok. Az autóbvan menet közben egyszer csak elment a hang ilyen pukkanás szerűen majd vsiszajött pár másodpercre majd pedig megint elment...és ezt csinálja azóta.
Olvastam külföldi fórumokat de nem igazán fogtam fel mi lehet a probléma.
Mark levinson rendszer van benne. Ha esetleg valaki tudja a megoldást azt nagyon megköszönném mert elég zavaró főleg egy ilyen szuper rendszernél ez a probléma.
Köszönök minden választ előre is.

Deka

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 732
  • Autó: '04 Toyota Avensis Wagon 1.8 VVTi Sol T25 '99 Toyota Yaris 1.0 VVTi Linea Sol P1
Re:IS (Altezza)
« Válasz #5008 Dátum: 2017.04.04 17:21:05 »
11 éves elektronikákban előfordul, hogy egy kondenzátor kiszárad, vagy egy forrasztás elreped... kezd el egy jó műszerészt keresni :)
'04 Avensis Wagon
'99 Yaris 

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8903
IS (Altezza)
« Válasz #5009 Dátum: 2017.08.28 11:10:24 »
2005 Avensis Sedan 2.4 vvt-i Aut Executive +Navi
61