Sziasztok,
Elnézéseteket kérem, ha esetleg rossz helyen írnám/kérdezném a következőket.
Szeretnék vásárolni egy Lexus IS220d 2009. 11. havi autót 180e. km-el. Kétszer voltam megnézni először csak körbenézni, ma pedig másodszor egy autószerelővel, hogy nézzen alá. Alánéztünk, nincs semmi baja, szépen volt szervizelve a márkakereskedésben (melyről szervizkönyv is van, de csak egy nyomtatott .pdf dokumentum mert állítólag ennek már nincs papír formátumú szervizkönyve és a márkaszervizben van tárolva minden adat).
Első találkozásunkkor beindítottuk, majd kb. jó 5 perc ketyegés után megnyomtam a "TRC OFF" feliratú gombot (ami ugye a kipördülés gátló elektronika (elnézést a konyhanyelvért)). Erre (majd, hogy nem reakció ként) felemelkedett a fordulatszám 1200-1300 környékére. Ekkor nem mentünk vele és nem írt ki semmit a kocsit. Mivel már vagy 1 órája ott voltunk így eljöttem. Ma pedig amikor mentünk az autóval kb. 1 km-t egy szervizbe ahol is az akna volt (hogy alánézzünk) majd utána vissza (én vezettem) 2-3 km-t és 2-szer odaléptem (mégis, hogy gyorsul) neki és megálltunk. az autóban én maradtam egyedül a szerelő és a kereskedő kiszálltak. Én elkezdtem nyomkodni mindent. Feltekertem az ülésfűtést (OK - fűt) aztán le a hűtésre (OK - hűt), aztán bekapcsoltam a klímát és újra megemelkedett a fordulatszám 1200-1300-ra és ott tartja. nem ingadozik csak magasabb fordulatszámon ketyeg. Van ezzel valakinek tapasztalata? Mi lehet ez? Ez probléma ami zsebbenyúlós, vagy csak a részecskeszűrő "tisztulódik" ilyenkor. Kérlek segítsetek mert nagyon megtetszett az autó, de félek, hogy ha megveszem akkor pórul járok.
Előre is köszönöm a segítségeteket.