Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 731946 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3360 Dátum: 2013.01.27 10:52:02 »
Dehogy irigykednek, ez csak a te fejedben van  :tt2: Sokan azt se tudják, hogy mi fán terem a Lexus, de most komolyan.  :yes:
Az érdi emelkedőn utolérek egy Passatot, és semmi tisztelet nincs...   :devil:  De biztos csak azért, mert az én Lexusom öreg és ronda...  :nonono:

Jól van ez így, hidd el!  :cool2:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3361 Dátum: 2013.01.27 11:01:41 »
Azt értem,hogy nem takarékosságra vannak hangolva, de majd 9 liter 140-nél azért szerintem túlzás. Előtte egy 1-es BMW-m volt. Tény, hogy a Lexus sokkal szebb kívül-belül, de műszakilag érzésem szerint sehol nincs. Iszonyú rövidek a sebességek, legtöbbet 5. -6.-ba megyek. Valószínű ezért is magas a fogyasztás, cserébe erősen tol az autó persze, de egy ilyen kocsihoz szerintem nem illik a vad gyorsulás. A váltás semmilyen élvezetet nem jelent, mert elég nyúlós a váltó, nem is lett volna szabad, csak automatával kihozni. Ráadásul azt tapasztaltam, hogy tán még jobban irigykednek rá az emberek, hiszen BMW-ből már minden sarkon van 10 db, de ebből alig és mindenki a luxussal kapcsolja össze.

A leírt problémák szerintem egy tesztkör alatt kijönnek. Kipróbáltad az autót, mielőtt megvetted?

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3362 Dátum: 2013.01.27 11:07:07 »
Azt értem,hogy nem takarékosságra vannak hangolva, de majd 9 liter 140-nél azért szerintem túlzás. Előtte egy 1-es BMW-m volt. Tény, hogy a Lexus sokkal szebb kívül-belül, de műszakilag érzésem szerint sehol nincs. Iszonyú rövidek a sebességek, legtöbbet 5. -6.-ba megyek. Valószínű ezért is magas a fogyasztás, cserébe erősen tol az autó persze, de egy ilyen kocsihoz szerintem nem illik a vad gyorsulás. A váltás semmilyen élvezetet nem jelent, mert elég nyúlós a váltó, nem is lett volna szabad, csak automatával kihozni. Ráadásul azt tapasztaltam, hogy tán még jobban irigykednek rá az emberek, hiszen BMW-ből már minden sarkon van 10 db, de ebből alig és mindenki a luxussal kapcsolja össze.

Meglátásaid részben helyesek, főleg az autón megakadó emberi tekinteteket illetően, ez nekem is feltűnik még a mai napig is.
Többször is előfordult velem, hogy valaki oda jött, megdicsérte, hogy milyen szép autó, de látszott rajta a márkát nem tudta hova tenni.
(lehet a béjemvésekkel is megesik ilyesmi) :clap:

Műszaki színvonalába nem mennék bele, de azért úgy általánosságban megjegyezném Jappánok ritkán gyártanak szart, ezt nekem is be kellett látnom.  (német autóim voltak eddig)

Fogyasztást egyszerűen letudod tesztelni: lehetőleg autópályán, 6dikba 110nél tempomattal most így télen 5.5ből ki kell jöjjön, nyáron 5.1 ig is lemegy.
Ezt próbáld ki, utána tudunk tovább beszélni a fogyiról.
100felett minden 20KM/h sebességnövekedésre +1Lit fogyasztással válaszol az autó.

Váltóhang teljesen ismeretlen amiről írsz!
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.27 11:09:16 írta Egükém »

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3363 Dátum: 2013.01.27 12:13:15 »
Fogyasztást egyszerűen letudod tesztelni: lehetőleg autópályán, 6dikba 110nél tempomattal most így télen 5.5ből ki kell jöjjön, nyáron 5.1 ig is lemegy. 100felett minden 20KM/h sebességnövekedésre +1Lit fogyasztással válaszol az autó.
Nem gondoltam, hogy ennyire jó értékeket tud produkálni.  :clap: Az 1,4 -es Corié sem volt jobb, sőt 100 felett +10km/h -ánként +1l.

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3364 Dátum: 2013.01.27 23:48:30 »
Ahh, 2 napig nem vagyok itt, és máris hozzászól az általam leírt fogyasztáson fillér***ó archetípus. :)

Btw most voltam az IS200-zal Pécsett, BP-n mászkálás délután, majd a Pécs oda-vissza 140-160 közötti tempóban (Sietni kellett: várt a borralt for. :) ), 9.56l lett az átlag. Télen, nem épp takarékosan vezetve abszolút nem érzem soknak.

Nem rég finomabban hajtva (és abban volt országút is) 8.3 volt az átlagom. Akinek egy hátul hajtó sorhat benzintől ez télen sok, az tényleg álomvilágban él.

Azért az IS fogyasztásánál mindig vegyük figyelembe, hogy hátsó kerekes autó, bőven nagyobb a veszteség a hajtásláncban, illetve a tömeg sem alacsony. Már az IS200 is 1360kg körül van, a 220D legalább másfél tonna. Egükém valószínűleg tud pontosabb infót is mondani. :)

U.i.: a szomszéd autója pedig nemes egyszerűséggel azért fogyaszt minden esetben kevesebbet, mert hazudik. :)
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.27 23:50:20 írta montoya »
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3365 Dátum: 2013.01.28 03:41:07 »
Ahh, 2 napig nem vagyok itt ...
Nem vagyok benne biztos, hogy ez a megfelelő hangnemben történő reagálás egy 2 hozzászólással rendelkező fórumtárs hozzászólására. -(

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3366 Dátum: 2013.01.28 11:30:12 »
Nem vagyok benne biztos, hogy ez a megfelelő hangnemben történő reagálás egy 2 hozzászólással rendelkező fórumtárs hozzászólására. -(

Nem biztos, hogy jo belepo kvazi leszarozni egy tipust az adott tipus foruman elpottyintett elso hozzaszolasban. Hazhoz jott a lof..ert, valljuk meg.  ;)
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3367 Dátum: 2013.01.28 12:39:30 »
Jóbarát, most Úriemberek vagyunk, vagy nem ? :yes: :yes:




..............fogyasztáson fillér***ó :no:

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3368 Dátum: 2013.01.28 14:12:53 »
Jóbarát, most Úriemberek vagyunk, vagy nem ? :yes: :yes:

..............fogyasztáson fillér***ó :no:

Utobbi nem Te vagy, aki takarekosan vezet, hanem az, aki vesz egy legalabb 5 millios autot (ami egyebkent RWD es nem kis teljesitmenyu), majd panaszkodik, hogy esetleg tobbet fogyaszt az altala almodottnal. Az ilyen jarjon dodgemmel.

Magyarorszagra IS120D kellene, 3 hengeres VW dizellel, fel millaval olcsobban, mint a 220D, azt vinnek, mint a cukrot. Lehetoleg a hatso ablak is legyen kurblis, kivulrol ugy se latszik. :D
« Utoljára szerkesztve: 2013.01.28 14:15:49 írta montoya »
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3369 Dátum: 2013.01.28 15:59:35 »
OFF
Nem biztos, hogy jo belepo ...
Ezt nem is állította senki. Ezért voltak a kérdések és a segítőkész válaszok.
Nem fikázni kell a másikat, inkább segíteni.

Ettől persze még vitatkozni lehet.-)
ON

PartyMikee

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3370 Dátum: 2013.01.28 19:47:04 »
Ahh, 2 napig nem vagyok itt, és máris hozzászól az általam leírt fogyasztáson fillér***ó archetípus. :)

Btw most voltam az IS200-zal Pécsett, BP-n mászkálás délután, majd a Pécs oda-vissza 140-160 közötti tempóban (Sietni kellett: várt a borralt for. :) ), 9.56l lett az átlag. Télen, nem épp takarékosan vezetve abszolút nem érzem soknak.

Nem rég finomabban hajtva (és abban volt országút is) 8.3 volt az átlagom. Akinek egy hátul hajtó sorhat benzintől ez télen sok, az tényleg álomvilágban él.

Azért az IS fogyasztásánál mindig vegyük figyelembe, hogy hátsó kerekes autó, bőven nagyobb a veszteség a hajtásláncban, illetve a tömeg sem alacsony. Már az IS200 is 1360kg körül van, a 220D legalább másfél tonna. Egükém valószínűleg tud pontosabb infót is mondani. :)

U.i.: a szomszéd autója pedig nemes egyszerűséggel azért fogyaszt minden esetben kevesebbet, mert hazudik. :)

És még mondják , hogy a BMW-sek a bunkók. :)
Hál Istennek a többi hozzászóló meggyőzött, hogy normális emberek vannak itt zömmel.

Próbálom kipuhatolni, hogy esetleg egyedileg az én kocsim problémái az általam leírtak, vagy az összes ilyen típusra igazak ezek. Mivel nagyon helyesen megállapítottad, hogy a te kocsidnál kb. 2-2,5x többe került az enyém, így elhiheted, hogy nem tesz taccsra a fogyasztás. Ettől függetlenül még nem szeretek pazarolni, és ugyanilyen teljesítménnyel a BMW dízele 6 körül eszik. Ezt a tényt írtam le, és nem  a szomszédnak volt olyan kocsija, hanem nekem. Nyilván az én hibám, hogy nem olvastam utána jobban a fórumoknak a vásárlás előtt, de a külcsín alapján beleszerettem a kocsiba.

PartyMikee

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3371 Dátum: 2013.01.28 19:49:15 »
Azért ez egy kicsit erős. Komolyan gondolod, hogy azért mert Te a rövidebb váltós verziót vásároltad a Lexus a hibás?Megvásároltál egy prémium kategóriás autót, amiből nincs minden utca sarkon. Választásodban valószínűleg ez is szerepet játszott. A Lexusnak éppen az a célja, hogy a Toyota prémium márkája legyen, ennek vannak előnyei és hátrányai is.

Na ez az, de honnan lehet tudni, hogy ez a rövidebb váltós?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3372 Dátum: 2013.01.28 20:29:50 »
Már írtam, hogy a modellkódból visszakereshető a váltó.

montoya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 203
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3373 Dátum: 2013.01.28 20:30:08 »
Na ez az, de honnan lehet tudni, hogy ez a rövidebb váltós?

A váltó maga ugyan az. A fokozatok áttétele tehát megegyezik, a sportnak a végáttétele viszont jóval rövidebb. Ha a "normál" változatot szeretnéd, akkor elég egy difit cserélni ezen infók alapján, az meg nem is tűnik olyan húzósnak. Misi több konkrétummal tud szolgálni, de közel sem tűnik a dolog kivitelezhetetlennek.

Az előző hozzászólásodra pedig inkább nem reagálok.  :flowers:
Van:
IS200 Executive
Carina Coupe 1.6 DX
Mazda 323 BF turbo 4x4
Datsun "Elnöki" Gloria Hardtop
Volt:
Corolla E11 1.6 vvti
Carina Coupe 1.8 XE

Agyarka

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4345
Re:IS (Altezza)
« Válasz #3374 Dátum: 2013.01.28 20:45:15 »
Egükém leírt pár sorral korábban 1 támpontot.
100%-ra pedig a márkaszervíz tudja megmondani ahogy Misi említette.
Mivel rövidnek tartod a fokozatokat valószínűleg az is lesz.
Amennyiben mégsem, használj minél tőbbet tempomatot a felhasználói hiba kiküszöbölésére (nem bántásból írom, de volt aki pumpálta a gázpedált anélkül hogy tudott volna róla).
Otthon még ellenőrizheted a levegőszűrő tisztaságát, és a guminyomást. Nem megfelelő motorolaj használata szintén többletfogyasztást okoz. Amennyiben ezek sem vezetnek eredményre, akkor szervíz.
Őszintén szólva nekem nagy dizelekkel nincs tapasztalatom, a nagy benzinesekkel annál több, de a használat körülményeiből adódóan azok fogyasztása itt a fórumon nem mérvadó.
Egyedül sógorom 626-osárol tudom elmondani, hogy 6-6,5 korül van a pályán óra szerint 130-al.