Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 739609 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2205 Dátum: 2010.09.22 18:38:11 »
Egy IS200 nem érződne sokkal izmosabbnak egy chipelt dízelnél. Csendesebb, nehezebb, teljesen máshogy adja le a teljesítményt, érzetre nem lenne előrelépés.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2206 Dátum: 2010.09.22 18:50:49 »
Egy IS200 nem érződne sokkal izmosabbnak egy chipelt dízelnél. Csendesebb, nehezebb, teljesen máshogy adja le a teljesítményt, érzetre nem lenne előrelépés.

viszont hátul kapar :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2207 Dátum: 2010.09.23 08:29:30 »
Egy IS200 nem érződne sokkal izmosabbnak egy chipelt dízelnél. Csendesebb, nehezebb, teljesen máshogy adja le a teljesítményt, érzetre nem lenne előrelépés.

viszont hátul kapar :D

Vegyél AE-t ha játszós autót szeretnél.

Értékét is jól tartja!
Ex IS300 tulaj :)

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2208 Dátum: 2010.09.23 08:35:39 »
Vagy tudok egy jó Supra-t  :innocent:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2209 Dátum: 2010.09.23 08:41:10 »
egy jobb álapotban lévö ae86 is ottvan 6-700 ezer ft..... :)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2210 Dátum: 2010.09.23 10:20:55 »
De egy IS-nél jobbat játszol vele, és még így is sokkal olcsóbb. Normális IS-t nem nagyon állítasz talpra 2M alatt.

Nekem nincsenek ilyen ideológiáim: egyszerűen az van, hogy az IS200 mocskosul tetszik, főleg a műszaki kifinomultsága, hangja, váltója, futóműve, motor járása. Nem játszós autónak kell, nem érdekel, hol hajt, viszont nagyon valószínű, hogy ilyen lesz a következő kocsim. A motorereje nem nagy durranás, a fogyasztása a Corolla után komoly visszatartó erő, helykínálatban sem lenne nagy előrelépés, a beltér anyagminősége sem túl meggyőző, de annyi erénye van mindezek mellé, ami nekem bőven elég lesz. Nem a világ legjobb autója, mérőszalaggal, stopperrel mérve tucatnyi jobbat választhatnék, de meggyőződésem, hogy ebben a középkategóriás szedán osztályban az IS az egyik legszerethetőbb autó.

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2211 Dátum: 2010.09.23 10:54:58 »
De egy IS-nél jobbat játszol vele, és még így is sokkal olcsóbb. Normális IS-t nem nagyon állítasz talpra 2M alatt.

Nekem nincsenek ilyen ideológiáim: egyszerűen az van, hogy az IS200 mocskosul tetszik, főleg a műszaki kifinomultsága, hangja, váltója, futóműve, motor járása. Nem játszós autónak kell, nem érdekel, hol hajt, viszont nagyon valószínű, hogy ilyen lesz a következő kocsim. A motorereje nem nagy durranás, a fogyasztása a Corolla után komoly visszatartó erő, helykínálatban sem lenne nagy előrelépés, a beltér anyagminősége sem túl meggyőző, de annyi erénye van mindezek mellé, ami nekem bőven elég lesz. Nem a világ legjobb autója, mérőszalaggal, stopperrel mérve tucatnyi jobbat választhatnék, de meggyőződésem, hogy ebben a középkategóriás szedán osztályban az IS az egyik legszerethetőbb autó.


Helykínálat, anyagminőség?

Kérdés mihez viszonyítasz!

Az E46-ot, W203 C osztályt lenyomja helykínálatban és anyagminőségben is a megjelenéséről nem is beszélve!

Utazási komfortja is verhetetlen!

Fogyasztás pedig ismét viszonylagos, hogy milyen típushoz méred ugyanezek a kategóriájú autók sokkal többet fogyasztanak ezzel a teljesítménnyel.


Ex IS300 tulaj :)

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2212 Dátum: 2010.09.23 10:55:55 »
egy jobb álapotban lévö ae86 is ottvan 6-700 ezer ft..... :)

Az igaz de jövőre is ugyanannyi lesz.
Ex IS300 tulaj :)

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2213 Dátum: 2010.09.23 11:13:25 »
Helykínálat, anyagminőség?

Kérdés mihez viszonyítasz!

Akár a saját autómhoz, ami helykínálatban - egy számmal kisebb autó létére - kb. ugyanakkora, anyagminőségben egyértelműen jobb; akár más, hasonló árú középkategóriásokhoz. Egy Avensis II, ami hasonlóan középkategóriás, és azonos korosztályban, hasonló futással, kétezres benzinmotorral - érthető módon - olcsóbb, mint az IS200, sokkal tágasabb, és a műszerfal, ajtók anyaga, kárpitozása jóval finomabb. Ha egymás mellé teszel egy IS200-at és egy Ave II-t, objektíven nézve az Avensis a jobb választás: kétliteres motorral jobban fogyaszt, olcsóbb fenntartani, tágasabb, nagyobb a csomagtere, kellemesebb az anyagminősége, és elsőkerekes, ami télen nem jön rosszul. Az IS200 sosem volt az észérvek autója, nem azért fogom ezt választani, mert fals meggyőződésem, hogy a világ legjobb kocsija. Nem kell ezt mellre szívni.

Az E46, W203 hasonlóak, mint az IS. Ezek nem az észérvekről szólnak. Senki nem azért vesz egy E46 325i-t, mert az a legjobb választás, hanem azért, mert beleesik a motorhangba, a vezethetőségbe, vagy a formába. Az IS is ilyen.

ugyanezek a kategóriájú autók sokkal többet fogyasztanak ezzel a teljesítménnyel

Hááát, az IS300-at nem ismerem, az AveII jóval kevesebbet fogyaszt kétliteres benzinmotorral, mint az IS200. Mazda6, Accord szintén. Még az összkerekes Legacy is jobban eszik, mint az IS200. A szép motorhangnak és a gyönyörű járásnak ez az ára.
« Utoljára szerkesztve: 2010.09.23 11:16:06 írta Satriani »

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2214 Dátum: 2010.09.23 11:37:13 »
Helykínálat, anyagminőség?

Kérdés mihez viszonyítasz!

Akár a saját autómhoz, ami helykínálatban - egy számmal kisebb autó létére - kb. ugyanakkora, anyagminőségben egyértelműen jobb; akár más, hasonló árú középkategóriásokhoz. Egy Avensis II, ami hasonlóan középkategóriás, és azonos korosztályban, hasonló futással, kétezres benzinmotorral - érthető módon - olcsóbb, mint az IS200, sokkal tágasabb, és a műszerfal, ajtók anyaga, kárpitozása jóval finomabb. Ha egymás mellé teszel egy IS200-at és egy Ave II-t, objektíven nézve az Avensis a jobb választás: kétliteres motorral jobban fogyaszt, olcsóbb fenntartani, tágasabb, nagyobb a csomagtere, kellemesebb az anyagminősége, és elsőkerekes, ami télen nem jön rosszul. Az IS200 sosem volt az észérvek autója, nem azért fogom ezt választani, mert fals meggyőződésem, hogy a világ legjobb kocsija. Nem kell ezt mellre szívni.

Az E46, W203 hasonlóak, mint az IS. Ezek nem az észérvekről szólnak. Senki nem azért vesz egy E46 325i-t, mert az a legjobb választás, hanem azért, mert beleesik a motorhangba, a vezethetőségbe, vagy a formába. Az IS is ilyen.

ugyanezek a kategóriájú autók sokkal többet fogyasztanak ezzel a teljesítménnyel

Hááát, az IS300-at nem ismerem, az AveII jóval kevesebbet fogyaszt kétliteres benzinmotorral, mint az IS200. Mazda6, Accord szintén. Még az összkerekes Legacy is jobban eszik, mint az IS200. A szép motorhangnak és a gyönyörű járásnak ez az ára.


Dehogy szívom csak beszélgetünk!

Nem nagyképűségből, de nem tudom az Avensis-t, Accord-ot egy kalap alá venni a IS-el.

Szépek jók de sablonosabbak.

Más is a célközönségük.

Összehasonlításkor személy szerint a két német konkurenst vettem alapul volt lehetőségem használni Bajort is és Stuttgarti is van a családban, de egyik se váltotta ki azt az érzést mint amikor beleültem az IS-be.

Más világ :)

Ave 2 ami most került piacra Nagyon Szép mint az új Accord , de lehet ha egy Új IS-t melléjük állítanának nem lenne több kérdés sokak számára :)

De még az ár érték arány se utolsó szempont ha megnézed a piacot 1 generációs IS-ek elég széles skálán mozognak.

Míg Avensis-okba találni fiatalabbat olcsóbban akár, vagy Accordot BMW-t és Mercedest is.


Szóval rengeteg érv szól mellette is kb mint amennyi ellene :)


Bár nekem mind mellette szólt :lol:
Ex IS300 tulaj :)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2215 Dátum: 2010.09.23 11:44:44 »
nekem is van az ismerös körömben e46 és C merga is.....
e46 belsö egy hányás finoman fogalmazva, viszont vezetni nem rosz, C merci belsö szép viszont a külsö nem fogott meg...
az IS meg kivül szép, a belsö se rosz és sor6 henger párti vagyok...... :wub:
kikéne probálni egyet, ittvan egy köpésre Árpi haverom IS-e és még nemhogy nem vezettem, nem is ültem benne...... valahogy mindig elmaradt :wacko:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2216 Dátum: 2010.09.23 11:51:15 »
nekem is van az ismerös körömben e46 és C merga is.....
e46 belsö egy hányás finoman fogalmazva, viszont vezetni nem rosz, C merci belsö szép viszont a külsö nem fogott meg...
az IS meg kivül szép, a belsö se rosz és sor6 henger párti vagyok...... :wub:
kikéne probálni egyet, ittvan egy köpésre Árpi haverom IS-e és még nemhogy nem vezettem, nem is ültem benne...... valahogy mindig elmaradt :wacko:


Látod sokak szerint pedig a Merci túl konzervatív és a BMW fiatalos.

BMW E46-ba olyan zsúfoltság van de vezető központú az biztos.

Mercedes pedig mint írtam visszafogott, de persze mindkét autó már bizonyított!


IS-nek pedig tőlük kellett vevőket elcsalogatni.

Első nekifutásra egész jól sikerült nekik :)

Megint elfogult voltam ::)

Pótold a hiányosságot :D
Ex IS300 tulaj :)

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2217 Dátum: 2010.09.23 12:26:00 »
Nem nagyképűségből, de nem tudom az Avensis-t, Accord-ot egy kalap alá venni a IS-el.

Szépek jók de sablonosabbak.

Más is a célközönségük.

Összehasonlításkor személy szerint a két német konkurenst vettem alapul

Újonnan nem is tartoztak egy kalap alá, de ha szétnéz az ember a használtautó-piacon, akkor akaratlanul is belebotlik 2-3M között más típusokba is. Így egyből egy kalap alá kerülnek.

Egyébként meglepő, a döntő eltérések ellenére is mennyire hasonló autó egy IS200 és egy Accord: mindkettőnek viszonylag kicsi a csomagtartója, nem túl tágas az utastere (az Accord azért nagyobb belül), feszes hangolású a futóműve, roppant rövid úton jár és pontos a váltója (az IS hangyányit jobb), direkt a kormányzása, és korrekt a hangszigetelése. Kétliteres benzinmotorral igenis egymás mellé lehet tenni őket, akkor is, ha a négyhengeres motorjai és a fronthajtása miatt az Accord szükségszerűen prosztóbb. Kinézetre viszont egy piros Accord van olyan, mint bármelyik IS.

Az Avensis a lustább futóműve, indirekt kormányzása, kedves-bárgyú macipofája, süketszoba jellege miatt tényleg más liga. Abban a kocsiban semmi közvetlen nincs, ami nem probléma, csak jellegzetesség.

A németekkel való összehasonlítás valóban jobban adja magát. Az E46-nak szerintem simán van olyan anyagminősége, mint az IS-nek; mai szemmel mindkettő korosnak tűnik, nem beszélve a Merciről. Mondjuk 20 év múlva valószínű a Merci bele lesz az, ami legjobban fog kinézni. De a C nem a vezetési élményről szól, az karakterben sokkal inkább az Avensis haverja, mint akár az IS, akár a BMW.

Viszont az E46 és az IS - a dizájn kivételével - mocskosul hasonlítanak egymásra. Hosszában beépített orrmotor, hajtás hátul, szűk utastér, direkt vezetési ingerek, feszes futómű, sorhat - mind egyezik. Nyilván ebben semmi véletlen nincs. Vezettem már E46 320i-t, érzetre talán jobban ment az IS200-nál, de az IS szinte minden másban picit jobbnak tűnt. Nem vagyok márkabuzi, simán beleülnék egy BMW-be (vagy akár egy Kiába is), ha az tetszene és beleférne a keretembe, de egymás mellé téve a 320i-t és az IS-t röhögve a Lexust választanám.

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2218 Dátum: 2010.09.23 12:38:05 »
Nem nagyképűségből, de nem tudom az Avensis-t, Accord-ot egy kalap alá venni a IS-el.

Szépek jók de sablonosabbak.

Más is a célközönségük.

Összehasonlításkor személy szerint a két német konkurenst vettem alapul

Újonnan nem is tartoztak egy kalap alá, de ha szétnéz az ember a használtautó-piacon, akkor akaratlanul is belebotlik 2-3M között más típusokba is. Így egyből egy kalap alá kerülnek.

Egyébként meglepő, a döntő eltérések ellenére is mennyire hasonló autó egy IS200 és egy Accord: mindkettőnek viszonylag kicsi a csomagtartója, nem túl tágas az utastere (az Accord azért nagyobb belül), feszes hangolású a futóműve, roppant rövid úton jár és pontos a váltója (az IS hangyányit jobb), direkt a kormányzása, és korrekt a hangszigetelése. Kétliteres benzinmotorral igenis egymás mellé lehet tenni őket, akkor is, ha a négyhengeres motorjai és a fronthajtása miatt az Accord szükségszerűen prosztóbb. Kinézetre viszont egy piros Accord van olyan, mint bármelyik IS.

Az Avensis a lustább futóműve, indirekt kormányzása, kedves-bárgyú macipofája, süketszoba jellege miatt tényleg más liga. Abban a kocsiban semmi közvetlen nincs, ami nem probléma, csak jellegzetesség.

A németekkel való összehasonlítás valóban jobban adja magát. Az E46-nak szerintem simán van olyan anyagminősége, mint az IS-nek; mai szemmel mindkettő korosnak tűnik, nem beszélve a Merciről. Mondjuk 20 év múlva valószínű a Merci bele lesz az, ami legjobban fog kinézni. De a C nem a vezetési élményről szól, az karakterben sokkal inkább az Avensis haverja, mint akár az IS, akár a BMW.

Viszont az E46 és az IS - a dizájn kivételével - mocskosul hasonlítanak egymásra. Hosszában beépített orrmotor, hajtás hátul, szűk utastér, direkt vezetési ingerek, feszes futómű, sorhat - mind egyezik. Nyilván ebben semmi véletlen nincs. Vezettem már E46 320i-t, érzetre talán jobban ment az IS200-nál, de az IS szinte minden másban picit jobbnak tűnt. Nem vagyok márkabuzi, simán beleülnék egy BMW-be (vagy akár egy Kiába is), ha az tetszene és beleférne a keretembe, de egymás mellé téve a 320i-t és az IS-t röhögve a Lexust választanám.

Az utolsó mondatra egy nagy Áment :)


Egy kis szakirodalom lehet láttad már.

http://www.autonavigator.hu/hasznaltauto/titkos_tipp_hasznalt_lexus_is-1919
Ex IS300 tulaj :)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: IS (Altezza)
« Válasz #2219 Dátum: 2010.09.23 13:03:34 »
hamár ennyit csámcsogunk az IS-röl,  van egy jo storym ami most nyáron siofokon történt velem..... :devil:

egyik reggel mikor hazafele másztunk a coke beachröl a haverokkal, és a mászást majdnem szo szerint is lehet venni...... szoval hazafel sétáltunk, mikor én ugy gondoltam hogy a siofoki viztorony környékén lévö egyik vadgesztenye fára én felmászok, és szedek egy marék gesztenyét barátnömnek aki az apartmanba már réges rég az igazak álmát alussza.....
mivel rozsát ilyen kora reggeli orákban nem találni gondoltam ez is jo lesz, mivel ez is szúr :D
sétálunk tovább mikor megláttam a parkoloban egy IS 200 sport cross gépjármüvet, nagyon mutatos volt.....és gondoltam közelebröl is szemügyre veszem, ekkor vettem észre hogy ülnek benne.
a volán mögött  egy barna nö, talán kisebbségi lehetett, és hátul két srác....
elkezdtem nekik ecsetelni hogy milyen szép az autojuk, meg imádom a japán kocsikat és milenne ha elcserélnénk a gesztenyére a gépet, na nem mentek bele az alkuba nemisértem miért.
akkor mondom legalább inditsd be és forgasd le tiltásig, ekkor a nö néz rám nem értette miröl beszélek.....mondom neki agy neki gázt és leszabályzásig nyomjad neki......
ezekután haverok elrángattak onnét, mielött megveretném magam.....szép kis éjszaka volt, söt  még a gesztenyének is örült a barátnöm mikor beestem az ajton :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)