Engem a cikkben a "láthatatlan"-ozás idegesített. Ez már, úgy tűnik, feltételes reflex náluk... Észre sem veszik, hogy már nem igaz. Szemből (és azért mégiscsak ez a legfontosabb aspektus, az autó "arca") semmivel nem jellegtelenebb, unalmasabb stb. ez az autó, mint a fő konkurrensei.
Az más kérdés, hogy sajnos a fémtetős kupékabrió-elrendezésből adódó formai nehézségeket tényleg kevésbé oldották meg jól, mint több fő konkurrens (pl. Audi A5 vagy BMW 3). Ezen nincs mit vitatni.
A beltér kidolgozásbeli hiányosságai... Egyáltalán nem jellemző a Lexusra (sőt), de ettől még persze adódhat ilyen példány.
Az, hogy BMW-hez hasonlítja... Annyiban nem szerencsés, hogy ha már fő konkurrenst kell keresni az európai modellek között, akkor szvsz biztosan nagyobb az átfedés a Mercedes-, mint a BMW-vevők vonatkozásában. De ezt az autót elsősorban tényleg az amerikai piacra szánták. Viszont azon önmagában véve nincs mit csodálkozni, hogy egy európai tesztelő európai mércével méri - bár a mód, ahogy tette, nem a legszerencsésebb volt, és itt megint a Mercedesre tudnék utalni - vannak épp elegen, akik nem azt a fajta agilitást keresik egy autóban, amit egy BMW nyújt, hanem mondjuk azt az "észrevétlen" működést, azt a komfortot, amit egy Mercedes - vagy egy Lexus. Ami Winkler részéről elhibázott dolog volt, az az, hogy negatívumként tüntette fel azt, hogy az autó nem ugyanazt nyújtja, amit egy BMW.