Amennyire Misi hsz-eiből kiderül, a fenntartás (kötelező szerviz) nem csillagászati összeg. Persze ő egy átlag általános iskolai tantestület havi fizetését elkölti az autójára egyetlen hónap alatt ( ) de ez nem feltétlen követendő.
A bordó pedig regadóstól megállna 3fél alatt-körül. Persze nem kevés, de ha valós a 98ezer km, akkor az még igen sokáig autó marad!
Ha leszámítom a JDM megjelenésére fordított (nem kevés) költekezésemet, akkor valóban nem gáz a dolog. Mióta nálam van két első, alsó gömbfejet, kuplung kinyomó csapágyat, gumikat és olajat kellett cserélni benne. ez úgy 250.000 HUF alatt volt valamivel, ha jól emlékszem. Ennek több, mint a fele a 4 nyári gumi. Ja, és a gyári cd váltó hibája miatt fejegység is lett cserélve. Ez gyakorlatilag forintra annyi volt, mintha megjavíttattam volna a gyárit (70.000).
Ami hátra van még (erről tudok...), az egy gépháztető és első lökhárító fényezés a rengeteg kavics miatt. Plusz vizsga/zöldkártya jövő hónapban.
Szerintem egy 10 éves autótól nem rossz.
Nekem legalábbis elfogadható.