Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 722094 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: IS (Altezza)
« Válasz #225 Dátum: 2009.02.11 23:40:50 »
2 dines, az szabvány. A gyári is akkora. Beépítőkeretem már van hozzá.

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #226 Dátum: 2009.02.13 08:05:01 »
Nem rossz cikk, de sok benne a pontatlanság.
Megírjam nekik?
 :whistling:
ide is megírhatnád,h milyen pontatlanságokat találtál a cikkben...köszi :)

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #227 Dátum: 2009.02.13 11:38:12 »
nem "olyan randa" a sportcross sem :szemez:


több kép itt

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: IS (Altezza)
« Válasz #228 Dátum: 2009.02.13 12:20:46 »
Ha lett volna olyan áron, mint a mostanim, akkor azt veszünk.

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #229 Dátum: 2009.02.13 12:32:35 »
Ha lett volna olyan áron, mint a mostanim, akkor azt veszünk.

miért?
a sedanba nem fér be a babakocsi+csomagok?

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #230 Dátum: 2009.02.13 12:37:42 »
Szerintem kicsit sután néz ki a kombi: túl meredek az ablak, és messzire kiugrik a lökhárító. Azért kezdem szokni, már ott tartok, hogy egy unaloműző keresésnél nem zárom ki a kombikat.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: IS (Altezza)
« Válasz #231 Dátum: 2009.02.13 12:43:14 »
Ha lett volna olyan áron, mint a mostanim, akkor azt veszünk.

miért?
a sedanba nem fér be a babakocsi+csomagok?

Attól függ, hogy mennyi a csomag. Nyáron box is kellett. A kombi valamivel praktikusabb, de ez egy sportkombi, szóval nem a csomagtérről szól. Ha jól emlékszem ablakig nézve kisebb is a csomagtartója, mint a sedané. Nekem tetszik a SportCross, ennyi.

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #232 Dátum: 2009.02.13 14:26:48 »
Ha lett volna olyan áron, mint a mostanim, akkor azt veszünk.

most 4-600.000ft van a két model ára között.
újonnan is ennyi volt különbség?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: IS (Altezza)
« Válasz #233 Dátum: 2009.02.13 14:52:51 »
Nem tudom, nem emléxem, de gyanítom max 1 milla lehetett.

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #234 Dátum: 2009.02.14 14:46:28 »
Nem tudom, nem emléxem, de gyanítom max 1 milla lehetett.

itt találtam árat, teszttel

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #235 Dátum: 2009.02.14 15:50:01 »
csomagterében nem sokkal nagyobb a sportcross
klikk

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: IS (Altezza)
« Válasz #236 Dátum: 2009.02.15 12:06:11 »
Íme az észrevételeim az A5-ös IS cikkel kapcsolatban:

Idézetet írta: A5
...ez a műszerfal 5-6 évvel ezelőtt nagyon vagánynak számított, és a kemény műanyagokkal sem foglalkozott tovább senki, miután megpillantotta a Breitling karórákra emlékeztető gyönyörű kilométerórát...

Itt igazán nincs hiba, csak egy észrevétel: az autót 1998 év vége óta gyártották 2005-ig. Ez a műszerfal tehát 10 éve is "vagány" volt.

Idézetet írta: A5
...hangosan kerregő ESP-t kikapcsolva pedig olyan kellemesen alattomosan viselkedik a kis Lexus...

Az autóban nincs ESP nevű szerkezet, mindösszes egy TRC, azaz kipörgésgátló. Toyotánál sosem volt ESP-nek hívott kütyü.

Idézetet írta: A5
...Nem is arról van szó egyébként, hogy a 9,5 másodperces nulla-százas gyorsulás vagy a 220 km/h körüli végsebesség a mindennapokban nem lenne tökéletesen elegendő, csakhogy érezni, hogy az autóban rengeteg tartalék van, és egy sokkal erősebb motorral is lazán megbirkózna...

Szintén nem pontatlanság, csak egy észrevétel: Milyen mindennapjai lehetnek a cikk írójának, hogy nem elég egy 10mp alatti gyorsulás? És miért gondolja azt, hogy ez másnak sem elég. Hangsúlyozom: hétköznapokra.

Idézetet írta: A5
...és létezett egy Sport kivitel is önzáró diffivel, fém váltógombbal és fém pedálokkal is....

Az Executive felszereltséget leszámítva az összes modellben fém váltógomb volt. Az automatában is.

Idézetet írta: A5
...A felszereltséglista elég furcsán fest egyébként, hiányoznak az olyan tételek, mint xenonlámpa, fedélzeti számítógép, fényszórómosó vagy tempomat...

A fedélzeti számítógép kivételével az összes hiányolt extra elérhető volt! Igaz, a tempomat csak az automatához járt, ott viszont alapból.

Idézetet írta: A5
...Először is, igen szűk a motor- és felszereltségválaszték...

A következő mondatban: "és nagyon magas volt annak idején az indulóár, mert fapados változat gyakorlatilag nem létezett".
Valóban szűkös a felszereltségválaszték: szinte csak fullos van. Azzal mi a baj?
Egyébként igen sok a nem fullos is, sőt, több, mint az Exe...


A cikk alapvető tévedése egyébként, hogy azt feltételezi, hogy egy prémium autó csak nagy, tágas autó lehet. Gyakorlatilag az összes kifogás a méretből, variálhatóságból áll.
A cikkben említi a 3-as BMW-t, mint ellenlábast. Az sem nagyobb autó. Akkor az sem prémium?
Ha valamitől nem prémium ez az IS, az maximum a belső anyagok némelyike miatt lehet, de 10 évvel ezelőtt egyrészt a versenytársak sem kínáltak sokkal jobbat (ebben a kategóriában), másrészt, mint tudjuk, ez egy átcímkézett Toyota. Azaz a tervezésénél még nem a prémium jelző volt a legfontosabb.
A cikkben talán érdemes lett volna megemlíteni, hogy a 2 literes 6 hengeres motorhoz létezik gyári kompresszor, amivel növelhető a teljesítmény (50 lóerővel, pont ennyit hiányol a cikkíró), másrészt akár elmondhatta volna, hogy volt egy másik két literes, 4 hengeres erőforrás is ehhez az autóhoz, 200 lóerős teljesítménnyel (3S-GE motor), igaz csak Japán belpiacon. Ezt kellett volna hiányolni (pl.: Kár, hogy nálunk ez nem volt elérhető.).
Ez utóbbi észrevétel inkább csak a teljességet hiányolja a cikkből.


Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: IS (Altezza)
« Válasz #237 Dátum: 2009.02.17 23:32:19 »
Tegnap kénytelen voltam 20 percig járatni az autót, miután este észrevettem, hogy a belső világítás feletti tetőrészen gyanúsan nem akar megmaradni a hó.
Mivel mostanában nincs hova mennem, így álló helyzetben töltöttem az akksit. Mondjuk így jobb is volt, mert nem volt rajta semmi fogyasztó.
A környezeti ártalmakról taktikusan hallgatok...

musspici

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1755
Re: IS (Altezza)
« Válasz #238 Dátum: 2009.02.18 08:58:18 »
Valld be, hogy valójában a havat akartad leolvasztani a kocsiról, csak túl kicsi volt a fűtőszál! :devil: :D :D
musspici 242
Toyota Prius 4 PHV

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re: IS (Altezza)
« Válasz #239 Dátum: 2009.02.18 09:25:29 »
nem tudom pontosan de ugy tudom h csak bizonyos sebesség felett tolti az akksit a generátor. Trotter majd megmondja :helpsmilie:
csak mondom..
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002