Benne van a pakliban ő is...A sorrend most ST, Ave D4, IS. Esetleg Camry.
Ez a sorrend nálam így nézne ki: Camry, Ave, IS, ST. (Magyarázat: az Avét a helykínálat miatt sorolom az IS elé.)
Ave "D4" alatt a kétliteres benzinest érted, ugye? Amilyen a miénk is.
Itt konkrétan az Ave I. D4-et értem alatta. Abból csak az érdekelne, a hozzá járó Sol felszereltséggel. A gond az, hogy a vállalható példányok ára eléggé széthúz. Ave 1,8-tól Camry 3ig (ST 3,2 körül...)
Amúgy ez a nagy benzines Ave nekem nagyon szimpatikus. Kellemesen nyomatékos, ha kell pörög és szalad és tud takarékos is lenni. (nekem Ave I-el van tapasztalat...)
Nade ha befér 3 millió, akkor miért nem Ave II-ben gondolkodsz? 3-ért már bőven vannak jó darabok, squiddyék most csíptek meg egy 2005-ös (!) 1.8-ast 2.9-ért

... És azért az Ave I és II teljesen más világ: igazából az I egy modernizált, de még alapvetően 90-es évekbeli autó, nincs vele semmi gond persze, de már kívül-belül látható-érezhető rajta a kor; míg a II még mai szemmel nézve is aktuális, belül minőségérzetben, "bunker-feelingben" nagy ugrás, tágasabb is, menetkényelme is magasabb szintű, törésbiztonság terén is jobb. Én próbáltam egymás után I-es és II-es Avét, tényleg jelentős a különbség!
Persze ugyanaz a D-4 kétliteres benzines kissé kevésbé mozgatja jól a nehezebb II-es kasztnit, ez tény. De azért alapvetően elegendő bele, elvezethető igen alacsony fordulatszámokon is; városban (ha nincsenek nagy dombok) pl. kvázi folyamatosan 2000 alatt tartható
