Szerző Téma: IS (Altezza)  (Megtekintve 722145 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1305 Dátum: 2009.11.20 11:49:05 »
Szerinted amúgy kinek gyártották ezt?

Annak, aki egy kényelmes, 4 üléses, csendes, megbízható, jó minőségű kabriót szeretne, amivel azért lehet gyorsan is menni. Semmiképp nem azoknak, akik versenyezni szeretnének... Valószínűnek tartom, hogy a vásárlók átlagos életkora bőven 40 fölött lesz, és ők imádni fogják.

Az ára amúgy szerintem is eltúlzott. Ugyan nem vagyok célcsoport, de éles helyzetben is inkább vennék egy használt ISF-et ennyiért, mint egy új kabriót. Vagy ott van 10 milla körül az IS250, az a maga műfajában hibátlan kis gép. Valóban nem sikerült túl jól a kabrió, szinte minden ár- és teljesítmény-kategóriában van vonzóbb alternatívája.

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1306 Dátum: 2009.11.20 11:56:36 »
...Rendben nem minden a gyorsulás,de szerintem az itteniek közül bárki belemenne egy kis csatába  a hecc kedvéért nem?...
khhhm... :D

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1307 Dátum: 2009.11.20 12:00:19 »
Látod egyről beszélünk és ugye kijött akkor az is hogy inkább ISF.

Úgy látszik nem csak alapkövetelményként jó agyorsulás hanem akkor is ha az árban gondolkozol hogy miért mit kapsz.Ne akarjon BMW lenni,de minimum legyen olyan jó és ugyanolyan menetteljesítményekkel rendelkezzen egyenesben,kanyarban.féktávon.Sztem egy 40éves férfi aki férfi nem imádná azt ha egy ugyanolyan új bömös a lámpánál állvahagyná.Ok nem minden a verseny,sőt van akinek semmi,tehát eszébe sem jutna a dolog,de ennyiért egy autó hasítson!!!Főleg hogy az RX450 is 7 körül van 100-on:-))

Jóvammán Leszilaci biztosan neked is volt már olyan hogy ültél egy autóban és tövig nyomtad a pedált és az autó be is volt indítva meg sebességben is volt :D :D

Satriani

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1308 Dátum: 2009.11.20 15:05:37 »
...Ok nem minden a verseny,sőt van akinek semmi...

Jut eszembe, a Corollával azt hiszem, egyszer mentem bele bármilyen versenybe: egy 316i-ben liluló fejű tagot, aki korábban villogva-dudálva-integetve akart csoportos kamionsor-előzés közben letúrni a sztrádáról, Bagtól Hatvanig hasonló stílusban kergettem meg. 5 év alatt nem sok...

Amúgy abban egyet tudunk érteni, hogy gyorsulhatna jobban egy 17 millás autó. Ennek a gépnek az ára a legnagyobb baja, a szedánnál 2 millával drágábban simán helyzetbe hozná magát az európai piacon, így viszont esélytelen.

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1309 Dátum: 2009.11.20 16:17:02 »
Nem feltétlen az ára a baj ennek a lexusnak, igaz, nem tudom a 17milla hogy jött ki, jó lenne ismerni egy árlistát. Volt alkalmam próbálni a C70 2,5T cabrio-t, és a 335i cabriot, és azok a példányok 16-17millába kerültek, szóval ezek ennyibe kerülnek egy ekkora motorral.
Az a baj már megint, hogy a Toyota-nak nincs egy benzines turbója, még ebben a szegmensben sem, ami dinamikusabban megmozgatja ezt a dögnehéz kasznit. Ebbe a 15-20milliós prémium körben a gyorsulgatás az inkább olyan 6sec-től lefelé indul, ez a kocsi meg sajnos az árához képest picit lomha, bár lehet a rugalmassága nem olyan rossz.....nem ismerem.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1310 Dátum: 2009.11.20 16:30:51 »
Én is vezettem a haverom 335i-jét és a biturbó nagyot üt :cool2:

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1311 Dátum: 2009.11.20 16:37:38 »
Én is vezettem a haverom 335i-jét és a biturbó nagyot üt :cool2:
A 1,8tonnás cabrio 335i 5,8sec alatt van százon.....így sajnos a Lexus tehet egy szívességet a 3er-nek....és az öregek, a kövérek, meg mindenki szereti kraftot....szóval kicsit magyarázkodásnak érzem, hogy nem a Bmw a konkurencia, meg a lexust idősebbek veszik stb. Az IS is anno kimondottan a 3er ellenfelének lett beharangozva.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1312 Dátum: 2009.11.20 16:44:10 »
Tényleg öregurasra van tervezve ez a modell,de mondjuk az is350 már pariban lehet a 335 i-vel :yes:

leszilaci

  • Vendég
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1313 Dátum: 2009.11.20 19:34:14 »
Jóvammán Leszilaci biztosan neked is volt már olyan hogy ültél egy autóban és tövig nyomtad a pedált és az autó be is volt indítva meg sebességben is volt :D :D
jaja. egyik tavasszal, a veszprémi találkozón, a tolatós szlalomban  :clown: :D meg párszor a cégest...de mióta az 1.4tdi fóbiával az 1.2clió lenyomott, rájöttem,h nem olyan autókat vezetek, amit száguldozásra terveztek :flowers:

najó, az is250-t is kipróbáltam, de az az autó számomra nem arról szólt,h megy, mint a barom, hanem a csend, a kényelem, kikapcsolódás, élvezet(és durvára nem unalmas). :wub: és még az is jól esett,h plusz 6-8fokban mosogattam, tisztára simogattam  :tt1:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1314 Dátum: 2009.11.20 23:24:59 »
Gyerekek, azért nézzünk már utána, pontosan melyik BMW modell az IS 250 C konkurrense - és ez mennyibe kerül, és cserébe mit tud?

14.7 millió az IS 250 C alapára - úgyhogy talán hagyjuk a 17 milliót, mert mióta hasonlítgatunk extrázott kiviteleket árban? Szóval, 14.7. Ennyibe kerül ez az autó, ami 9.0 mp alatt van 100-on.

Mi a helyzet a BMW-nél? Van a 320i kabrió, 12.9-ért, kézi váltóval (nemtom mennyi az automata felára) - és van a 325i kabrió, 15.6-ért, ugyancsak kézi váltóval. Előbbi, automata váltóval, 9.8 alatt van 100-on - utóbbi, ugyancsak automatával, 8.4 alatt; ez, ugye, egy háromliteres motor.

Úgy gondolom, hogy ha összevetjük ezekkel az árakkal és menetteljesítményekkel a Lexus IS 250 C tudását, akkor azzal semmi probléma nincs :excl: Az olcsóbb 320i kicsit gyengébben megy - a drágább 325i kicsit jobban.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1315 Dátum: 2009.11.20 23:28:07 »
Másrészről viszont az a véleményem, hogy ha valahol harmadlagos dolog a gyorsulás, akkor egy ilyen luxus-komfort-kabriónál egészen biztosan az... Kötve hiszem, hogy egy IS 250 C, vagy akár BMW 3 kabrió tulajt fikarcnyit is izgatna, ha valaki le akarja gyorsulni a lámpánál. Ezek az autók abszolút nem erről szólnak! Az IS 250 C egyébként még kevésbé szól erről, mint a BMW 3 kabrió.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1316 Dátum: 2009.11.21 01:34:11 »
Másrészről viszont az a véleményem, hogy ha valahol harmadlagos dolog a gyorsulás, akkor egy ilyen luxus-komfort-kabriónál egészen biztosan az... Kötve hiszem, hogy egy IS 250 C, vagy akár BMW 3 kabrió tulajt fikarcnyit is izgatna, ha valaki le akarja gyorsulni a lámpánál. Ezek az autók abszolút nem erről szólnak! Az IS 250 C egyébként még kevésbé szól erről, mint a BMW 3 kabrió.

Szerintem ezt a bmw topicba ne írd be hogy a cabriobmwseket nem érdekli a lámpás gyorsulás ;)

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1317 Dátum: 2009.11.21 10:20:41 »
14.7 millió az IS 250 C alapára - úgyhogy talán hagyjuk a 17 milliót,

Talan megsem kene hagyni, mert az USA-ban ugyanez az auto 44ezer Dollar, nem az alap, hanem a tesztelt auto.
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1318 Dátum: 2009.11.21 10:21:31 »
Másrészről viszont az a véleményem, hogy ha valahol harmadlagos dolog a gyorsulás, akkor egy ilyen luxus-komfort-kabriónál egészen biztosan az... Kötve hiszem, hogy egy IS 250 C, vagy akár BMW 3 kabrió tulajt fikarcnyit is izgatna, ha valaki le akarja gyorsulni a lámpánál.
Palaczk! Az ezt megelőző véleményeddel egyetértek, annyit hozzáfűznék, hogy lám lám, mégis konkurensek, egymáshoz vannak árazva :flowers:
A cabriokat többnyire mindig a motorpaletta legerősebbikeivel szerelik, vagyis igen is fontos ennél a szegmensnél a gyorsulás. Másrészt meg szakadjunk már el a piroslámpás gyorsulástól, az viszont tényleg nagyon keveseket érdekel. Nem is értem, hogy az autó ereje és gyorsulása miért jelenik meg a piroslámpától való kigyorsításos szitukban...mintha másról nem is szólhatna...hajam égnekáll :1eye:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: IS (Altezza)
« Válasz #1319 Dátum: 2009.11.21 14:38:10 »
14.7 millió az IS 250 C alapára - úgyhogy talán hagyjuk a 17 milliót,
Talan megsem kene hagyni, mert az USA-ban ugyanez az auto 44ezer Dollar, nem az alap, hanem a tesztelt auto.
Úgy értettem, hogy összehasonlításhoz az alapárat nézzük. Magyarországi összehasonlításkor pedig a magyarországi árakat  ;) ... Az, hogy az USA-ban mi mibe kerül hozzánk képest, egy meglehetősen szomorú történet, mármint nyilván a mi szempontunkból  :helpsmilie:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )