Jó én mindenkit megértek, hogy bepróbálkoznak, persze, nincsen ezzel semmi baj.
A bajom csak a hozzállással van: nem az van, hogy megköszönik, hogy egyáltalán hozzájuk vittem az autót még arra a munkára is, amire, hanem még nekik áll feljebb, és éreztetik velem, hogy nem sikerült átverniük.
Nem az van, hogy alázattal állnak szemben az ügyféllel, akitől kapják a munkát és a pénzt, hanem pofátlanul és szemtelenül beszélnek mert 100 lehúzásból 1 nem sikerült.
A TMH kezet nyújt nekik egy jó kis ügyfélcsalogatóval, központi Assistance-al betolja az öreg autó tulajdonosokat a márkaszervizekbe, hogy ne magánba/maszekba/sufniba oldják meg az olajcserét, ezt nem hogy megköszönnék, még az egész karját is lerántanák az emberről.
Gondolom az ügyfelek többségét sikerül rábeszélni az 5szörös árra, de ha akad egy-egy tudatos vásárló, aki nem kér ebből, azt nem kéne egyből szembeköpni.
Ezzel a magatartással a buta munkafelvevő a saját munkaadójának tesz kárt, mert az ügyfél elégedetlenül távoz, többet nem viszi oda az autóját. Sőt másoknak is elmondja, még fórumokra is kiírja, és akkor mások se viszik oda az autójukat. Jó ez nekik? Az üzletvezető ezt megengedi? Ki kiért van? Az ügyfél az üzletért, vagy az üzlet az ügyfelért? Álljunk már meg egy pillanatra...
A cee'd_sw kapcsán is van egy friss szerviztapasztalatom szintén egy budai márkaszervizzel, ott is hasonló pökhendi hozzáállást tapasztaltam.
Nem tudom mire ekkora az arcuk, gondolom olyan nagy árrésekkel sikerül trükközni, hogy ez a lazaság simán belefér.