Szerző Téma: Aktív/passzív biztonság  (Megtekintve 90944 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9392
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #196 Dátum: 2010.07.14 19:35:05 »

http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/07/14/a_fek_helyett_a_gazt_tapostak_a_toyotasok/

Idézet az előző cikkből: ...Az adatrögzítőből kiolvasott információk alapján az esetek túlnyomó többségében a sofőrök ugyanis hozzá sem értek a fékpedálhoz, viszont tövig nyomták a gázt... a 75 halálos balesetből eddig csak egyről tudták bizonyítani, hogy az autó hibája miatt történt....  :hmmmm:

rokafiu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1022
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #197 Dátum: 2010.07.24 18:23:49 »
sziasztok

Meg tudjátok mondani, hogy pontosan melyik tipusokat érinti ez a gázpedál-hiba?

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #198 Dátum: 2010.07.24 19:23:23 »
Ezeket:)
         

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #199 Dátum: 2010.07.24 19:43:24 »
Valójában pedig szerintem semelyikeket  :) ... Időközben erre jutottam. Ez egy nagy kamu, amit a Toyota kényszerűségből "beismert" (mert az amik szétlőtték volna őket ha nem ezt teszik), és kitalált rá egy mondvacsinált megoldást.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #200 Dátum: 2010.08.08 12:21:28 »
Létezik véletlenül a biztonsági öveknél olyasmi hosszabbító, mint a konnektoroknál a t-dugó - itt most nem az elosztás lehetősége az érdekes, hanem az a pár centis meghosszabbodás?
Olyanra gondolok, mintha még egy övcsatot beledugnánk az övcsatba. Értelme annyi lenne, hogy néha a hátsó ülés övcsatjai nagyon el tudnak bújni, így meg könnyebben beléjük lehet(ne) csatolni az övet, illetve ha túl közel van egymás hoz az öv két alsó pontja, akkor ezzel valamennyit lehet(ne) szélesíteni.
music     

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #201 Dátum: 2010.08.18 13:07:02 »
Azért mégsem mindegy a méret  ::) ...

('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Peti

  • Vendég
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #202 Dátum: 2010.08.18 13:28:58 »
Uhhh ba+ :wacko:

A Yarisba a baba... :ph34r: :eek:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #203 Dátum: 2010.08.18 22:25:56 »
A Yarisba a baba... :ph34r: :eek:
... halott, szerintem tutira.

Kár hogy nincs oldalnézeti kép a Camry bal oldala felől is - de az azért a felülnézetin is jól látszik, hogy sokkal kevésbé deformálódott.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #204 Dátum: 2010.08.18 22:30:35 »
Háát.. :eek: a yaris úgy szerkezetileg nyekkent nem kicsit...nagyon nem kicsit. Remélem, az európai típus nem ilyen...csak nem... :hmmmm:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #205 Dátum: 2010.08.18 22:55:34 »
Én ebben kicsit sem reménykednék  ::) ... Nem hinném, hogy pont oda szállítanának gyengébb kivitelű autókat.

Ez is "viccesen" néz ki:

« Utoljára szerkesztve: 2010.08.18 23:03:09 írta Palaczk »
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #206 Dátum: 2010.08.18 23:15:11 »
De ha megnézed, mindezek ellenére a Smartban maga az utascella egész ép maradt!
Gabe 254.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #207 Dátum: 2010.08.18 23:47:48 »
Igen; nagyon masszívra van építve, mivel ugye gyűrődő zónának nincs hely. De a sofőrre pl. egy ilyen ütközésnél már alighanem közel végzetes terhelések hathatnak, pont azért, mert nincs energia-elnyelő zóna. Az, ahogy visszapattan az autó, egészen ijesztő látvány.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

gomzol

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1590

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #209 Dátum: 2010.08.19 10:36:17 »
Én ebben kicsit sem reménykednék  ::) ... Nem hinném, hogy pont oda szállítanának gyengébb kivitelű autókat.

Arra azért kíváncsi lennék, hogy mennyiben különbözik ez a teszt a szabványos ADAC teszttől, amiben félátfedéssel ütközik fixen álló akadálynak. Véleményem szerint kizárt, hogy az utóbbi teszten egy Yaris, ami köztudottan nagyon merev szerkezetileg, így összetörjön. Viszont az is tudott, hogy USA-ban sokkal engedékenyebbek a törésteszteken a "hatóságok". Ezért nekem bűzlik valami e körül a teszt körül...
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i