Szerző Téma: Aktív/passzív biztonság  (Megtekintve 90800 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #150 Dátum: 2009.07.14 10:16:44 »
Gondolom a kepeken a kilometerora mutatobol meritettek ihletet  :cool2:


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #151 Dátum: 2009.07.14 10:25:17 »
Erre mondom, hogy tipikus. Merthogy az nem bizonyít semmit. A becspódáskor, ha ez a kocsi 120at ment volna, most nem azt írnák, hogy túlélte...Ettől függetlenül ha abban a kanyarban elszállt, akkor sztem is 100 fölött mehetett, vagy csak elnézte a kanyart, későn kezdte bevenni, stb...
Gabe 254.

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #152 Dátum: 2009.07.14 10:29:04 »
Amikor anno Horn Gy. balesete volt, hetekig tartott, mire megállapították a becsapódási sebességet. Itt meg ránézésre megmondták...
music     

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #153 Dátum: 2009.07.14 10:31:30 »
Azota sokat javult a technika szemmertek  [rohog]


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

Peti

  • Vendég
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #154 Dátum: 2009.07.14 12:01:17 »
Tipikus hatásvadász délmagyaros cikk. Tipikus, hogy honnan veszik a 120as tempót! :censored:  Mondjuk ha nem is volt 120 a tempó, azért egy Matizzal túlélni egy ilyen csattanást nem semmi.

Ott van a km-óra lefényképezve :flowers: Kicsivel 120 előtt, tehát olyan 110valós ::) nagyon vigyáztak rá ha túlélte ebben a pléhdobozban.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #155 Dátum: 2009.07.14 13:50:16 »
És gondolod, az, hogy hol áll a km óra, bizonyítja a becsapódáskori sebességét?  :whistling: Ezer oka lehet, amiért arrébb mozdul. Akár fölfelé, akár lefelé. És még egyszer: ha egy Matiz 120al rongyolt volna egy fának, abból legfeljebb löncshúst kapartak volna ki...
Gabe 254.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12153
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #156 Dátum: 2009.07.14 13:52:05 »
 :yes:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #157 Dátum: 2009.07.14 16:03:01 »
És gondolod, az, hogy hol áll a km óra, bizonyítja a becsapódáskori sebességét?  :whistling: Ezer oka lehet, amiért arrébb mozdul. 
Az is lehet, hogy mindig 120-at mutat...
music     

Peti

  • Vendég
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #158 Dátum: 2009.07.14 20:56:57 »
És gondolod, az, hogy hol áll a km óra, bizonyítja a becsapódáskori sebességét?  :whistling: Ezer oka lehet, amiért arrébb mozdul. Akár fölfelé, akár lefelé. És még egyszer: ha egy Matiz 120al rongyolt volna egy fának, abból legfeljebb löncshúst kapartak volna ki...

De miért lovagolunk konkrétan a becsapódási sebességen :flowers: valamiért csak kiakadt annyinál az óra, amúgy te is azt írtad hogy 100felett mehetett. Az oké hogy a fának már nem annyival ment...

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #159 Dátum: 2009.07.14 21:27:05 »

De miért lovagolunk konkrétan a becsapódási sebességen :flowers:
Talán mert a cikk ezt sugallja, és te is emiatt 'dicsérted' az újságot.
music     

Peti

  • Vendég
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #160 Dátum: 2009.07.14 22:57:33 »
Hol "dicsértem" én az újságot :?: :hmmmm:

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #161 Dátum: 2009.07.14 23:08:53 »
Tényleg, az nem te voltál, hanem KGabe, bocs...
music     

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #162 Dátum: 2009.07.14 23:12:51 »
Igen, én "dícsértem", pont azért, amiért így hoz egy szalagcímet "120al csapódott fának, bla-bla-bla..."
Gabe 254.

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12153
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #163 Dátum: 2009.07.16 11:53:06 »
kollégnőm bejött ma reggel , a parkolo kocsiját éjjel összetörték. egy csaj nem adott meg egy jobbost egy orkmercinek csatt és oldalba kapták a kocsit totál kész van.
nem is ez a durva hanem aki vezetett a merciben öv nélkül , nyílt a lufi, telibe kapta a szélvédőt és a fickó ezek után elsétált ...biztos nem volt sáros... :winkiss:
hatalmas!  [rohog] [rohog]
 :eek:
 :wacko:
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26327
Re: Aktív/passzív biztonság
« Válasz #164 Dátum: 2009.07.16 18:08:19 »
kecskeméten viszont a fordítottja történt. Jobbról, de stoptáblás útról érkezett egy furgon, telibe kapott egy autót a jobb első ajtónál, és meg is halt, aki ott ült.
music