Szerző Téma: RX (Harrier)  (Megtekintve 210630 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
RX (Harrier)
« Válasz #645 Dátum: 2016.12.16 10:08:05 »
Az még mindig igencsak baráti ár érte.  :yes:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

dert

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
Re:RX (Harrier)
« Válasz #646 Dátum: 2016.12.19 14:12:04 »
Sziasztok!

gondoltam tartok egy kis  beszámolót az elmúlt 3 hét tapasztalataiból.

Fogyasztás: Az első héten városban közlekedve többnyire rövid távokon 12 litert evett.
Mi tagadás kicsit sokallottam. igaz azért ebben benne volt pár padlógázás gyorsítás is.
Aztán következő héten gondoltam vezetési stílust váltok. Az eddigi tötymörgős, nagyon óvatos gyorsítás helyett elkezdtem dinamikusan kigyorsítani, aztán próbáltam tartani a tempót.
Igy, a fogyasztást nagyon sokáig sikerült 9,5 körül tartani, de a hét végére már inkább 10 liter volt. (többnyire a rövid távok miatt, és persze a hideg miatt is, ha picit hosszabb távokat megyek vele 2-3km nél többet akkor tartani lehet a 9.5 litert:D )
Országúton: 7.6 litert sikerült kihozni

A héten rakatom bele az LPG-t (már folyamatban van 340.000 Ft hana injektorokkal), az előzetes kalkuláció szerint városban kb a Prius üzemeltetési költségét fogja tudni:
9,5 x 1,15(15% os fogyasztástöbblet) x 190 (1L/LPG) = 2075 Ft  (350 Ft os benzinárral számolva = 5,9 L es benzinfogyasztásnak felel meg városban!!!)
Országúton a fenti képlet 7,6 literes benzinfogyasztásból kiindulva =  1660 Ft/100km  (4,7 literes fogyasztásnak felel meg!)

Gumi: Az autó elég kopott nyári gumikkal volt szerelve, mivel tél van, feltétlen le kellett cserélni, mivel most eléggé kiköltekeztem, nem akartam új gumit venni.
A környékbeli gumisoknál néztem szét, de ilyen méretű használt gumit nem találtam (amúgy 20.e ft /db lett volna). Ezért felmentem valamelyik használt alkatrészes oldalra, és rögtön találtam is jó pár ajánlatot 8500 Ft tól indultak az árak. Én egy 10.000 Ft os gumit néztem ki, aminek a leírás szerint 7mm es volt a profilmélysége, a fényképek alapján is elég jónak nézett ki.
Szállítással együtt 44.000 Ft ot fizettem érte. És tényleg elég jó állapotúak voltak. A szerelés még +6.000 ft volt.

Műszaki állapot: Téli gumi cserénél vettem észre, hogy az egyik féktárcsában van egy nagyobb repedés. valamint az egyik hátsó féknél az tűnt fel, hogy a tárcsa nagy része még mindig rozsdás.
Mivel a fék egy elég fontos része az autónak, gyorsan el is vittem a szerelőmhöz, hogy nézze meg.
A lényeg, az első hátsó tárcsák + betéteket mindet lecserélték, aztán kiderült, hogy a komplett hátsó féknyerget is le kell cserélni, mert úgy be van rohadva, hogy meg sem mozdul.
Igy most gyakorlatilag zsír új fékek vannak az autón. Szerencsére a szerelő haverom nagyon olcsón dolgozik, az alkatrészeket nagyker áron számolja, igy munkadíjjal együtt 115.000 Ft ból megúsztam a teljes fékcserét.
Szerencsére a ferodo tárcsák és betétek pont akciósak voltak. Szerintem nagyon jó áron megúsztam.

Más hibát nem találtak, a külső belső a korához képest nagyon szép.
Eddig úgy számolom, hogy átírással, fék javítással, gumi cserével,  LPG beszereléssel = 3.275.000 be van az autó

Nem kötekedés... de milyen évjáratú a használt gumi szett? Mert a profilmélység csak egy dolog...

Karesz76

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 122
Re:RX (Harrier)
« Válasz #647 Dátum: 2016.12.19 14:24:47 »
Nem kötekedés... de milyen évjáratú a használt gumi szett? Mert a profilmélység csak egy dolog...

2014 es gumi

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:RX (Harrier)
« Válasz #648 Dátum: 2016.12.20 19:10:35 »
használt koton vaze...  :ph34r:

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:RX (Harrier)
« Válasz #649 Dátum: 2016.12.21 13:40:20 »
Sziasztok!

gondoltam tartok egy kis  beszámolót az elmúlt 3 hét tapasztalataiból.

Fogyasztás: Az első héten városban közlekedve többnyire rövid távokon 12 litert evett.
Mi tagadás kicsit sokallottam. igaz azért ebben benne volt pár padlógázás gyorsítás is.
Aztán következő héten gondoltam vezetési stílust váltok. Az eddigi tötymörgős, nagyon óvatos gyorsítás helyett elkezdtem dinamikusan kigyorsítani, aztán próbáltam tartani a tempót.
Igy, a fogyasztást nagyon sokáig sikerült 9,5 körül tartani, de a hét végére már inkább 10 liter volt. (többnyire a rövid távok miatt, és persze a hideg miatt is, ha picit hosszabb távokat megyek vele 2-3km nél többet akkor tartani lehet a 9.5 litert:D )
Országúton: 7.6 litert sikerült kihozni

A héten rakatom bele az LPG-t (már folyamatban van 340.000 Ft hana injektorokkal), az előzetes kalkuláció szerint városban kb a Prius üzemeltetési költségét fogja tudni:
9,5 x 1,15(15% os fogyasztástöbblet) x 190 (1L/LPG) = 2075 Ft  (350 Ft os benzinárral számolva = 5,9 L es benzinfogyasztásnak felel meg városban!!!)
Országúton a fenti képlet 7,6 literes benzinfogyasztásból kiindulva =  1660 Ft/100km  (4,7 literes fogyasztásnak felel meg!)

Gumi: Az autó elég kopott nyári gumikkal volt szerelve, mivel tél van, feltétlen le kellett cserélni, mivel most eléggé kiköltekeztem, nem akartam új gumit venni.
A környékbeli gumisoknál néztem szét, de ilyen méretű használt gumit nem találtam (amúgy 20.e ft /db lett volna). Ezért felmentem valamelyik használt alkatrészes oldalra, és rögtön találtam is jó pár ajánlatot 8500 Ft tól indultak az árak. Én egy 10.000 Ft os gumit néztem ki, aminek a leírás szerint 7mm es volt a profilmélysége, a fényképek alapján is elég jónak nézett ki.
Szállítással együtt 44.000 Ft ot fizettem érte. És tényleg elég jó állapotúak voltak. A szerelés még +6.000 ft volt.

Műszaki állapot: Téli gumi cserénél vettem észre, hogy az egyik féktárcsában van egy nagyobb repedés. valamint az egyik hátsó féknél az tűnt fel, hogy a tárcsa nagy része még mindig rozsdás.
Mivel a fék egy elég fontos része az autónak, gyorsan el is vittem a szerelőmhöz, hogy nézze meg.
A lényeg, az első hátsó tárcsák + betéteket mindet lecserélték, aztán kiderült, hogy a komplett hátsó féknyerget is le kell cserélni, mert úgy be van rohadva, hogy meg sem mozdul.
Igy most gyakorlatilag zsír új fékek vannak az autón. Szerencsére a szerelő haverom nagyon olcsón dolgozik, az alkatrészeket nagyker áron számolja, igy munkadíjjal együtt 115.000 Ft ból megúsztam a teljes fékcserét.
Szerencsére a ferodo tárcsák és betétek pont akciósak voltak. Szerintem nagyon jó áron megúsztam.

Más hibát nem találtak, a külső belső a korához képest nagyon szép.
Eddig úgy számolom, hogy átírással, fék javítással, gumi cserével,  LPG beszereléssel = 3.275.000 be van az autó


Köszi a beszámolót. :clap: Összességében milyen a járgány napi használatban?

Karesz76

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 122
Re:RX (Harrier)
« Válasz #650 Dátum: 2016.12.21 14:47:21 »
Szia!

Nem tudom pontosan mire vagy kíváncsi.
Én eddig prius-al jártam (mostanában), azzal tudom összehasonlítani.
Mindenféleképpen kényelmesebb, sokkal jobb benne a szellőztetés - klíma.
A prius sem hangos autó, de ez ahoz képest tényleg sokkal csendesebb.
A legtöbb esetben azt is nehéz megmondani, hogy megy e a motor vagy nem megy.
Tároló rekeszek tekintetében, nagyon picivel rosszabb mint a prius. Legalábbis a középső kartámaszba eddig gond nélkül belefért a 7"-os tablettem, most is belefér, de csak ferdén (igy nehezebb bele pakolni)
Mondjuk ez azért van mert a kartámasz aljába légcsatornák vannak, amik hátra is viszik a hideget-meleget.

Menetteljesítmények: Ha odalépsz neki itt egyből jelentkezik a gyorsulás, nincs az a priusnál megszokott dolog, hogy előbb a motor felpörög aztán 2-3 mp után jön a gyorsulás.
Sőt! én azt mondom, hogy már durván sok erő érkezik hirtelen, ez pedig akár veszélyes helyzeteket is szülhet.
Ha országúton egyenesnél lepadlózod, az eleje szinte felemelkedik, ilyenkor elég instabil érzete van.
Előzésnél, ha nem egyenesen áll a kormány, szinte ki akarja csavarni a kezedből a kormányt. (nah jó azért nem tragikus, de érdemes két kézzel fogni)
Szóval ésszel kel vezetni. Ha nem padlógázzal gyorsítasz ki, akkor nincs vele gond, és akkor is jól gyorsul a gép.
A lényeg ez nem sportautó, nem is szabad úgy vezetni.

Kanyarokba is ésszel kell bemenni, főleg csúszós úton. tegnap Szigetszentmiklóson voltam ahol épp esett a hó, és a körforgalomba megindult kifelé az eleje.
Sajnos kanyarban a 2000 kg az nem kevés, oda már nagy tapadás kell.
Mondjuk faterom ment előttem Suzuki Sx4 el, és ő is megcsúszott egy kicsit.

ennyi jutott most eszembe.
jah még egy dolog, a távolsági fény az nagyon durva, szinte nappali fényt csinál az úton, a tompított az csak átlagos.

Az LPG vel még nincs sok tapasztalatom 100km-t autóztam gázzal, én semmi különbséget nem veszek észre hogy mikor mivel megy a kocsi.
A fedélzeti kijelző 8,5 l/100km-tír ki. Nem tudom mennyire lehet neki hinni. Jó lenne ha ennyi gázt enne (1500Ft/100km) :))

Még városban figyelgetem a rendszert, itt kicsit érdekesen működik. Én legalábbis úgy látom, hogy túl sokat vár amíg átkapcsol gázra. (kb.: 5mp)
Most lehet mondani mi az az 5 mp, de ez egy hibrid autónál nagyon sok.
ugyanis, elveszed a lábad a gázról, a motor lekapcsol, kicsit gyorsítasz, a motor beindul (de benzinnel!) aztán megint csak gurulsz, motor leáll, aztán megint kicsit gyorsítasz, a motor beindul (de megint benzinnel!)
Szóval van hogy megyek 2 km-t ugy hogy csak árammal + benzinnel mentem. Ráadásul pont a kigyorsitásoknál fogyaszt többet az autó, amit igy többnyire benzinnel történik.

januárban ugy is vissza kell vinnem, átnézik a rendszert, akkor majd mondom nekik hogy ezt a várakozási időt valahogy vigyék lentebb 1-2 mp körülire.
Ezenkívül szerintem a vízcsöveket le fogom hőszigetelni, ugyanis  amíg csak 50-70 fokos a víz, és megállok egy lámpánál, a reduktor nagyon visszahűl, ilyenkor újra meg kell várni amíg bemelegszik.
(aki nem tudná a reduktorban alakul át a folyékony LPG - gázzá. A párolgás pedig hőelvonással jár)
Ez sem sok idő: kb 30-40 másodperc. De ha 300 Ft os csőszigeteléssel felezhető, akkor miért ne.


Karesz76

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 122
Re:RX (Harrier)
« Válasz #651 Dátum: 2016.12.21 15:15:07 »


A környezetvédelmi besorolás tudnám mi alapján határozzák meg.
 
Az RX400h forgalmijába 9 es szám van írva.
Miközben elvileg a hibrid (és ez FULL HIBRID!) 5 ös be kellene tartoznia.

Ez nekem a parkoló bérlet miatt nem mindegy, a kettő között majdnem 100.000 ft különbség van az éves bérletnél.

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:RX (Harrier)
« Válasz #652 Dátum: 2016.12.21 16:16:23 »
Szia!

Nem tudom pontosan mire vagy kíváncsi.
....
Bármire. Szimpatikus opciónak tűnik egy RX, bár csak az utóbbi egy hónapban nézegetem őket. Második kocsit kell majd leváltani valamikor. Szerencsére nem hajt a tatár. :)




A környezetvédelmi besorolás tudnám mi alapján határozzák meg.
 
Az RX400h forgalmijába 9 es szám van írva.
Miközben elvileg a hibrid (és ez FULL HIBRID!) 5 ös be kellene tartoznia.

Ez nekem a parkoló bérlet miatt nem mindegy, a kettő között majdnem 100.000 ft különbség van az éves bérletnél.
NKH-t vagy okmányirodát kérdezd meg. Azt hittem minden hibrid automatikusan ötös.

Karesz76

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 122
Re:RX (Harrier)
« Válasz #653 Dátum: 2016.12.21 20:35:25 »
Bármire. Szimpatikus opciónak tűnik egy RX, bár csak az utóbbi egy hónapban nézegetem őket. Második kocsit kell majd leváltani valamikor. Szerencsére nem hajt a tatár. :)
Én nagyon nem bántam meg eddig. ja és ez az egyetlen hibrid ami vonóhoroggal is felszerelhető! (na jó a GS re is lehetett rakni, de ez mögött azért egy lakókocsi hülyébben nézz ki + az többet is fogyaszt)
Eddig igazából semmi rosszat nem tudok mondani rá.
vannak apróságok amik bosszantanak, de csak annak a tükrében, hogy az olcsóbb alacsonyabb kategóriás priusban benne van a kulcs nélküli indítás, ebbe nincs, a priusnak a kormánya jobban tetszik (okosabb több mindent lehet szabályozni róla) Igaz itt mondjuk a hőmérséklet szabályozást a dual klíma miatt nehéz is lett volna a kormányról szabályozni, de mondjuk a hátsó ablakfűtés kapcsoló elfért volna a kormányon.
Aztán az is bosszant, hogy a központi kijelző miért csak a navira tud ugrani automatán ? (priusnál a rendszer ábrára ugrik) mennyiből tartott volna 2-3 opciót felkínálni ?

De mondom aki nem ült mondjuk priusba, annak lehet soha fel sem merülne hogy ez miért igy van megoldva.

jah: nagyon tetszik az is, hogy a lábtér is meg van világítva, sőt még a belső kilincs és a küszöb is világit, a csomagtartóba is 3db lámpa van.
A hátsó üléseket előre lehet tolni mint a yarisban, és valamelyest hátra is lehet dönteni.

tisztán elektromos hajtással szerintem többet megy el mint a prius (2-3 km) a lexus kb: 5km

A fogyasztása lehetne jobb, persze ez is nézőpont kérdése, épp ma néztem egy videót a BMW X6-ról Disel evett 11 litert! (igaz M-es)
Városban nekem eddig 9.5-10.5 között alakult a fogyasztás. Egy ekkora autónál ez jónak mondható.  Igaz most néztem videón hasonló méretű autót (picivel talán kisebb) hyundai tucson 1.6 turbó benzinessel, állítólag 7 liter körül fogyaszt. (igaz ott fele ennyi lovat kell etetni)


én vásárlásnál mindig a következő szempontok alapján döntök:
1: ár
2: érték, azaz mit kapok a pénzemért (Le, dual klima, xeon, stb...)
3: biztonság (lehetőleg 5 csillagos legyen)
4: megbízhatóság (nagyon sok ilyen felmérés van, ez a tipus az 1 helyen végzett)
5: felhasználói vélemények

Szerintem ennyi pénzért  2,6 milla ennél jobb autó a fentiek alapján nincs. (persze akinek csak a sarki közértig kell autó, vagy zöldséget szállít annak más lesz a véleménye)
Érdekes hogy amikor elkezdtem RX et keresni akkor 8db volt 3 millió alatt, de 3 hét alatt az összes elkelt!!! Az is érdekes hogy külföldön (EU) drágább ahogy néztem 3.5 millától indulnak.
Eddig minden autómmal jól jártam, és ez nem csak a megbízhatóságot illeti hanem ténylegesen is jól jártam, azaz minden használt autómat 3-4 év használat után drágábban adtam el mint amennyiért vettem!
Ez egyrészről köszönhető annak, hogy csak Honda vagy toyota tipust veszek, egy suzukit vagy opelt soha nem tudnál drágábban eladni mint amennyiért vetted.

Karesz76

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 122
Re:RX (Harrier)
« Válasz #654 Dátum: 2016.12.29 14:46:49 »
Gondoltam beszámolok a fogyasztásomról.
Tegnap voltunk egy nagyobb túrán összesen 560 km-t mentünk.
Indulás előtt csurig töltöttem mindent, benzint gázt.
Ma megint megtankoltam:
LPG:  53liter - 10.350 Ft   
Benzin. 11 liter: 4000 Ft

Összesen: 2562 Ft/100 km

Ez kb: 6,7 - 7  liter körüli benzinfogyasztásnak felelne meg (ár alapján)
Ekkora jószágtól szerintem ez nem rossz érték.

Ha jól lenne felprogramozva a gáz akkor a benzinből minimális fogyott volna, akkor számításaim szerint kb: 2400 Ft/100 km lett volna az út.


Ui: Odafelé nagyon fújt a  szél, mondhatni viharos erejű volt, visszafelé már nem fújt annyira igy kapásból csökkent az átlagfogyasztás, 0,4 literrel. (ha odafelé sem fúj, akkor lehet 6 liter körüli átlag is kijöhetett volna (benzinben számolva))
Mondjuk most óra szerint 9,2 litert fogyasztott, ez nagyon elmarad a 3-4 hete produkált 7,6 literes átlagomtól nem tudom ennek mi a legfőbb oka.
Mondjuk az biztos hogy az autó most kb: 160-180 kg mal nehezebb volt. (+1fő + LPG + benzin is csurig töltve)
Akkor nyári gumi volt rajta, most téli gumi van.
Akkor +12-14 fok volt, most +3-5 fok volt csak.
Akkor sík terepen mentem, most meg Sárospatakra kicsit dombosabb vidék.

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:RX (Harrier)
« Válasz #655 Dátum: 2016.12.29 21:17:07 »
Milyen gyorsan hajtottal? Mennyi volt ebben az útban a pálya / országút / falvak arány? Az RX nagyon érzékeny a sebességre (mármint a fogyasztás tekintetében). 8 alatt országúton lehet tartani nyugodt vezetéssel. (8 körül inkább..)

24-én mondjuk sikerült fedcomp szerint 14l/100km-t csinálni (ez real life fél literrel több) 70km temposabb országút (110) és 110km tempós (160-170 valós) pályázás után... 140 valós sebesség felett nagyon büntet fogyasztásban (12.5 fölé megy ezen a ponton). 

Az RX szerintem egy nagyon jó autó. A 400h-nak már nincs presztizse (5 évesnél idősebb "prémium" autó már nem presztizsjármű) ezért nem írigykednek rád, viszont nagyon kényelmes, tágas mindent megad ami elvárható tőle. A 400h-knak 2-3 évvel ezelőttől kezdve van (szerintem) jó ár/érték aránya, 3M alatt egy jó 400h meglátásom tökéletes választás (én nem is adnám oda az enyémet közel ennyiért sem...).

A padlógázas gyorsításokat hamar meg fogod unni, mert kb. sosincs szükség akkora erőre, amit a padlógáz ad, ezért az az érzés hogy le akar esni az autó ilyenkor az útról (kis sebességnél történő padlógázról) is ritkább lesz, de még pár év használat után is kényelmetlen ez és állítólag a 450h-ban már kevésbé van ez meg mert megoldották. (Padlógázt kb akkor szoktam nyomni ha egy agresszív tulok jön mögöttem a pályán és nem akarom feltartani.) Padlógáznál amúgy van egy kb 1mp-es idő, amikor gondolkodik és csak utána indul be.

Kulcs nélküli indítás hiánya nekem is furcsa volt az IS után, de kb 1 hét után megszoktam, nem is hiányzik, sőt pont elég ha csak a mobil van a zsebemben és nem még egy jeleket adó kütyü..

Az autó nagy és nehéz, személyautó után szokni kell hogy a kanyarokból dinamikus vezetésnél ki akar esni és a sávokat sem tudod olyan dinamikusan váltogatni vele nagyobb sebességnél, csak óvatosan!
« Utoljára szerkesztve: 2016.12.29 21:38:25 írta richkan »

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:RX (Harrier)
« Válasz #656 Dátum: 2016.12.29 21:18:37 »
Az lpg tartály hová került? Hány km alatt hozza be szamitasaid szerint az árát?

Karesz76

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 122
Re:RX (Harrier)
« Válasz #657 Dátum: 2016.12.30 02:30:30 »
Az lpg tartály hová került? Hány km alatt hozza be szamitasaid szerint az árát?

Szia !

Az útvonal Kecskemét - Sárospatak volt kerülve a fizetős szakaszokat. kb: 70% országút, 5% autóút, a többi falvakon keresztül.
A sebességhatárokat többnyire betartottam, max 5-10km/h val hajtottam gyorsabban. GPS szerint! Ugyanis az óra sokat csal  óra szerinti 100km/h nál a valós sebesség kb. 90km/h.
Én még azt vettem észre hogy a lassú vánszorgás mellett fogyaszt iszonyat sokat, ha ez emelkedőn történik akkor 60-70 literes pillanatnyi fogyasztást írt végig. (volt kb: 1km es "hegyi" terep szakasz. ahol 10km/h val haladtunk, akkor nagyon durva értékeket írt ki)
Ui: viszonylag sokszor megálltunk útközben (két gyerek miatt)


LPG: Délután átszámoltam a számításaimat, ha a rendszer jól lenne felprogramozva és nem fogyasztana benzint, akkor a  11,2 liter benzint durva! 30% kal magasabb gázfogyasztással számolva összesen az egész út alatt 67,72 liternyi gáz fogyott volna x 180 Ft os LPG árral = 12.190 Ft osztva 560km-rel = 2.176 Ft/100km
Ez 360 Ft os benzinárral számolva 6 liter/100km-nek felel meg.
(200 Ft os LPG vel számolva: 2420 Ft = 6.7 liter)

Az LPG tartály a pótkerék helyére ment, igy szinte láthatatlan. 72 literes a tartály, de ebből kb: 58 litert lehet használni. (20% tágulási tartály van benne)
Megtérülés: nagyban függ attól hol mennyiért sikerül LPG-t tankolni ebben sokall nagyobb a szórás minta benzinben. 155 Ft tól -220 Ft ig. 
Én itt Kecskeméten 180 Ft ért tudok tankolni, de az átlagár az kb: 195 Ft körül mozog.
Ez azt jelenti, hogy átlagosan kb: 1020 ft ot tudok megspórolni 100 km-enként.
A bekerülési költség: 340.e ft volt.
Amennyit én megyek kb: 1 év alatt megtérül. Csak ezen az egy út alatt 6000 Ft "visszajött".

De ha rendesen be lesz programozva, akkor újra letesztelem, bízom benne, hogy ennél jobb adatok is kijönnek.

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:RX (Harrier)
« Válasz #658 Dátum: 2016.12.31 08:54:15 »
Köszi a választ! Akkor cca 34e km alatt vissza is termeli az árát az lpg. Majd számolj be hogy mi lett az ujraprogramozas után.

richkan

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 631
Re:RX (Harrier)
« Válasz #659 Dátum: 2017.01.01 18:57:28 »
Őszintén szólva én is elgondolkodtam az LPG dolgon. Sosem volt LPG-s autóm és még ott járok, hogy abban is bizonytalan vagyok, hogy jó-e egy hibridet LPG-re alakítani. A Priusos topikokban esetleg volt erről szó? Szívesen megnézném.

Angol fórumot olvasgattam, ott megoszlottak a vélemények, volt olyan aki azt mondta hogy nem megfelelő a motornak. (Én magam nem vagyok műszaki ember.)