1., A forgalmazó nem egyelő a kereskedővel. Pl., ha bemész a Tescoba és veszel egy Francia sajtot, akkor láthatod a címkén, hogy az azon feltüntetett forgalmazó nem biztos, hogy a Tesco lesz. Éppen ezért, ha mondjuk a sajt mérgező, akkor nem a Tesconak kell érte felelnie, hanem a forgalmazónak. De, hogy maradjunk az autónál, ha veszel egy Yaris a Toyota Supernél, akkor nem csak náluk kérhetsz garanciális javítást, hanem bármelyik hazai hivatalos márkaszervizben. Mert a garanciás javítást a TMH fizeti, illetve hagyja jóvá a szervizeknek.
2., Az előző hozzászólásodban írtad, hogy ki lehetne cserélni az érintett alkatrészt(eket?), de azok elvileg ugyanolyanok. Nekem ebből az jött le, hogy a lehetőség adott, de Te ezt nem kérted. Sajnálom, ha félreértettem.
3 (4)., Nem értem mi volt ebben a gúnyos? Csak egy példát írtam arra, hogy nem olyan a gondod, amire könnyen találnak megoldást.
4 (5)., Egy korábbi hangfájlra emlékszem, azon én nem hallottam semmit. Talán a hangszóró hibája.
Ha szeretnéd, írhatom azt is, hogy ez a mocsok Lexus micsoda vacak autókat gyárt, és még csak ki sem tudja javítani a hibás terméküket. Szerintem ettől a Te autód nem fog hamarabb megjavulni. De kétségtelen tény, hogy nagyon hangzatos és baráti.