Szerző Téma: RX (Harrier)  (Megtekintve 214053 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: RX (Harrier)
« Válasz #405 Dátum: 2011.02.27 18:29:34 »


A hivatalosba voltál?
Ex IS300 tulaj :)

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: RX (Harrier)
« Válasz #406 Dátum: 2011.02.27 18:30:43 »
A hivatalosba voltál?

Mint eddig mindig :)

Makaveli

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 627
    • http://www.youtube.com/watch?v=P07dJEbG8zM&feature=related
Re: RX (Harrier)
« Válasz #407 Dátum: 2011.02.27 18:39:04 »

Gondolom a szervizkönyv miatt nem is akarsz variálni mondjuk Toyota-val ?!
Ex IS300 tulaj :)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: RX (Harrier)
« Válasz #408 Dátum: 2011.02.27 19:43:32 »
Morci vagyok a szerviz miatt.  :censored:

Aludtam rá már vagy kettőt, mert a nem a pénzzel hanem az elvvel van a gondom.
A 30-40 perces melóra lazán kiszámláztak 2 órát. Ok, hogy vannak normák, de pl. egy levegőszűrő csere az két pattent, kivesz-berak, még kicsomagolással együtt sincs több 2 percnél. Az olajok kb. 5 percig csöpögtek, feltöltésük max. 2 perc.
Óradíj 17.000 HUF, no comment...


Tudod, elvileg egyet is értek veled. Engem is zavart, hogy még ott dolgozóként is hasonló "elbánásban" részesültem a múltheti olajcserémkor.
Egy dolgot nem értek csak, pénteken, mikor elmentél tőlünk azt mondat a számlára, hogy nem is sok, ahhoz képest, hogy mennyi minden lett csinálva.
Mi változott közben?

Zárójelben: valahogy éreztem, hogy a visszahívásos reklamációd mögött van valami...

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: RX (Harrier)
« Válasz #409 Dátum: 2011.02.27 20:11:34 »
kb. kezd "kicsordulni a pohár" :)

- kezdődött a térkép dologgal, hogy ~50e(!) hufért kapok egy szar frissítést(!) aminek lazán ingyen kéne lennie.
- aztán ott tudja meg az ember hogy éppen ilyen-olyan visszahívás miatt vannak bent autók, ami magában nem is baj, mert jó jel hogy törődnek velünk, de hogy ezt miért kell titkolni?
- aztán a szerviz, ott voltam végig, tudom mit csináltak és mikor. Miért csak 8:30 után jött a szerelő, mikor 8-ra hívtak, stb. tudom mennyi időt töltött a dolgokkal, stb. Gondoltam nem érdekel a dolog, de ha csak nálunk valaki így dolgozna már éhenhalna.
- meg lehet nem kéne beengedni embert a szervizbe, mert siralmas a kinézete/felszereltsége. Mikor egy szerszám-fal üres, illetve pár fogó lóg csak benne...
- a kapott kávé "jegybe" egy 320Ft-os szendvics már nem fér bele. Multkor még igen...

szóval ez egyáltalán nem Lexus top kiszolgálás és "fíling"  :no:

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: RX (Harrier)
« Válasz #410 Dátum: 2011.02.27 20:34:12 »
kb. kezd "kicsordulni a pohár" :)

- kezdődött a térkép dologgal, hogy ~50e(!) hufért kapok egy szar frissítést(!) aminek lazán ingyen kéne lennie.
- aztán ott tudja meg az ember hogy éppen ilyen-olyan visszahívás miatt vannak bent autók, ami magában nem is baj, mert jó jel hogy törődnek velünk, de hogy ezt miért kell titkolni?
- aztán a szerviz, ott voltam végig, tudom mit csináltak és mikor. Miért csak 8:30 után jött a szerelő, mikor 8-ra hívtak, stb. tudom mennyi időt töltött a dolgokkal, stb. Gondoltam nem érdekel a dolog, de ha csak nálunk valaki így dolgozna már éhenhalna.
- meg lehet nem kéne beengedni embert a szervizbe, mert siralmas a kinézete/felszereltsége. Mikor egy szerszám-fal üres, illetve pár fogó lóg csak benne...
- a kapott kávé "jegybe" egy 320Ft-os szendvics már nem fér bele. Multkor még igen...

szóval ez egyáltalán nem Lexus top kiszolgálás és "fíling"  :no:



Kedves Mickey.

A pohár nálam is problémás...
Akkor sorjában:
- A térképet dolgozói áron vettem meg neked, áthágva ezzel minden szabályt, mindezt azért, mert barátok vagyunk. (Kockáztatva ezzel némi céges büntetést, de ez az én döntésem volt.) Mikor kiderült, hogy hibás (hiányos) a térkép, megkérdeztem, hogy visszavigyük-e. Nemet mondtál. Az, hogy a térkép fizetős, szerintem sem jó dolog. Ugyanakkor az is tény, hogy megvenni sem kötelező. Mint, ahogy Te is megpróbáltál olcsóbb, "illegális" példányt beszerezni. Pénteken még azt is megmutattam, hogy hajtom a TMH és a Lexus Europe-ot a probléma megoldásra, mely várhatóan az lesz, hogy az év végi frissítést ingyen megkapják az érintettek. Ezt persze most nem tudom garantálni, de láthattad/láthatod, hogy dolgozom/dolgozunk az ügyön. Szerencsésebb lett volna ezt is megemlítened.
- A visszahívások nincsenek titkolva. Minden érintett autó tulajdonosa kap értesítést az importőrtől. Plusz a sajtó is lehozza. Igaz, Te most azt reklamálod, hogy a sajtó mellett miért nem hozza le a Lexus Buda facebook oldala is. Egyelőre azért, mert a TMH ezt kérte, de ezt is tudtad. Mindenesetre továbbítani fogom mai észrevételeidet a TMH felé.
- Hogy a szerelő mikorra ért oda, azt sajnos nem tudom. Te észrevételezted a munkafelvételen? Mit válaszoltak?
- Volt-e olyan szerszám, aminek hiánya miatt nem tudtak elvégezni valamilyen javítást az autódon?
- Sajnos a büfé dologra nincs rálátásom, de ha jól értem, kaptál egy ingyen kávét?


Tudod Mickey, az a nagy problémám, hogy már nem először jön kissé hátulról a támadás. Nem értem azt, hogy miért nem ott tettél észrevételeket, pláne úgy, hogy ott is voltam. Miért egy nyilvános fórumon kell az első lépést megtenni? Milyen megoldást vársz ettől a megoldástól? Nekem ez így inkább lejáratásnak tűnik.
A Lexus Budás facebook oldalról egyszer már kivetted magad a rajongók közül arra hivatkozva, hogy csupa olyan hír van csak kint, amit máshol is elolvashatsz, semmi "belsős", saját hír nincs fent. Ennek ellenére most azt reklamálod, hogy minek rakunk (rakok) ki olyanokat, hogy egy vadonatúj modell, -melyet azért várnak páran, többek közt talán Te is, hiszen pénteken este elég sokat időztél benne-, első példányai merre járnak, mikor érnek hozzánk?
Ez sem teljesen egyértelmű nekem.

Nincs azzal baj, ha reklamálsz, ha azt mondod, ez vagy az nem tetszik a szolgáltatásban. Azzal viszont már szerintem baj van, ahogy teszed...

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: RX (Harrier)
« Válasz #411 Dátum: 2011.02.27 20:51:38 »
Rákérdeztél, válaszoltam. Magyarázkodsz, jó mert így talán majd történik valami.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: RX (Harrier)
« Válasz #412 Dátum: 2011.02.27 21:08:32 »
Utóbbiban egészen biztos vagyok.

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: RX (Harrier)
« Válasz #413 Dátum: 2011.02.27 21:42:44 »
Misi nem értelek...

Megkérdezted mi a probléma, leírtam. Magában ezek nem fontosak, de azért összességében már problémásak. Hidd el nem a 320Ft-os szendvics, vagy a kávé. De szerintem ebben a kategóriában ez alap kellene, hogy legyen mint gesztus. (nem tudom a többi márkánál hogy van)
Ugyanezt gondolom pl. az ablakmosó folyadékról, hogy azt ingyé adnám a kötelező szerviznél, de lehet ez csak utópia.

Elhiszem, hogy mivel most ott dolgozol, talán kicsit más szemszögből is látod a dolgokat, de most csak annyi kellett volna, hogy "Nem kaptunk ilyen visszajelzéseket, beszéljünk róla, mert lehet akkor változtatnunk kellene a folyamatainkon" vagy hasonló.

Részemről semmi bántó szándék nem volt a dologban, csak a negatív tapasztalataimat írtam le, mert úgy hiszem hogy azok viszik előre a dolgokat és segítenek javítani szolgáltatáson.

Továbbra is tisztelettel: Mickey

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: RX (Harrier)
« Válasz #414 Dátum: 2011.02.27 22:11:25 »
Mickey,

A dolog nem ott kezdődött, hogy én kérdeztem, hanem ott, hogy délután először belekötöttél abba a LB-s facebook oldalon, hogy miért nincs kint írás a visszahívásról, ami ráadásul csak USA modelleket érint, majd kiírtad ide, hogy hogy jártál a szervizben. Nem kellet Sherlock Holmesnak lenni, hogy rájöjjön az ember, a kettő összefügg.
Ekkor kérdeztem.
Erre Te írtál egy pontokba szedett választ, ami sajnos (szerintem?) nem volt túl objektív, erre válaszoltam, amire már azt kaptam, hogy magyarázkodás.
Ez egyrészt nem igaz, másrészt továbbra sem értem (mivel nem kaptam rá választ), hogy miért nem:
1., a szervizben szóltál, hogy valami nem jó?
2., miért nem pénteken este szóltál, mikor találkoztunk?
3., miért nem személyesen nekem szóltál?
4., ha velem bajod van, miért nem vártad meg a hétfőt, hogy telefonon/személyesen jelezd a problémádat egy illetékesnek.?

Nem tartom egyenesnek a viselkedésedet. Ennyi.
Pontosan tudod, hogy a szervizhez semmi közöm sincs. Ennek ellenére mégis próbálok mindenkinek segíteni. A szolgáltatás olyan, amilyen. Nyilván sosem lehet eléggé tökéletes. Hidd el, sokat dolgozom én is azért, hogy minden jobb legyen egy kicsit/nagyon.

Egyszer már megromlott a kapcsolatunk, mikor még elnökségi tagként támogattad a klub átalakítására tett javaslataimat egy elnökségi ülésen, majd a fórumon már kihátráltál mögüle. Most megint egy olyan lépést tapasztaltam részedről, amivel nem tudok azonosulni.
Sajnálom, de az én korántsem tökéletes énem ezzel nem tud mit kezdeni...

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: RX (Harrier)
« Válasz #415 Dátum: 2011.02.27 23:18:36 »
Nem kötöttem bele, rákérdeztem, hogy ilyenekről miért nincs kint infó, mert gondolom érdekelné a népet.
Csak általánosságban érdekelt a dolog, persze lehet az az importőr dolga lenne, de a Lexust jelenleg Ti képviselitek az országban.

Tényleg azt gondolod, hogy nem írhatjuk le a véleményünket ide a fórumra, hanem előtte engedélyt kell kérni, meg megbeszélni?
Se pénteken reggel, se este nem tartottam még fontosnak a dolgokat sőt nem is foglalkoztam még a számlával, ami a bilit borította. (tudom persze én vagyok a hibás, hogy miért nem fizetés előtt reklamáltam)
A számlát ma vettem elő este felé, hogy beírjam a jó kis nyilvántartásomba és akkor néztem végig soronként és erre írtam a fórumra. Ennyi. Nem kell ezt túl dramatizálni.
Erre megkérdezted, válaszoltam pontokba (de írhattam volna vesszővel elválasztva is) hogy összességében mit láttam szerintem(!) problémásnak. ...és még pár kisebb dolgot nem említettem, hogy pl. szépen lefóliázva a sofőr ülés, kormány, váltó és a szerelő lazán belül a jobb egybe cserélni a pollenszűrőt és computert állítani. Ez is kis hülyeség, de érted mire gondolok...

(A régi dolgot meg már párszor átbeszéltük Veled a többiekkel együtt, hogy jön ez ide?)

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: RX (Harrier)
« Válasz #416 Dátum: 2011.02.27 23:44:58 »
Vissza az eredeti témához...
Szóval megvolt a 60e szerviz.

Ekkor a szokásoson kívül a "váltókba" is volt olajcsere (elöl és hátul egyaránt)
Fékek még több mint 50%-on így az valamikor 90e-115e körül lesz.

Szóval szűrők (olaj, pollen, levegő), 3 ablaktörlő gumi, és olajcserék (motorolajat vittem) összesen 88e magyar királyi forintba volt. (ha olajat nem viszek akkor ~15e-el lehetne több)

Nyáron jön a következő :)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: RX (Harrier)
« Válasz #417 Dátum: 2011.02.27 23:53:22 »
Mindenkinek joga és lehetősége is van leírni a véleményét akár itt, akár máshol.
Viszont tudjuk, hogy más, elegánsabb, barátibb utat is választhattál volna. Legalábbis én egy baráttal szemben nem így szoktam viselkedni.

A fórumos részvételemet ezennel befejezettnek tekintem. Mindenkinek jobb lesz ez így.

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: RX (Harrier)
« Válasz #418 Dátum: 2011.02.28 00:04:02 »
Hát ez remek.  :?:

Írtam pár orvosolható problémát, leírtad nincs közöd a szervizhez, de segíteni akarsz és mégis a mindent vagy semmit megoldást választottad. (már megint)

Kérlek :flowers:

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: RX (Harrier)
« Válasz #419 Dátum: 2011.02.28 07:56:40 »
Érdekesség:
2,5 évig használtam RX400h-t, átlagfogyasztása 10,5 volt (sok a pálya)
Van most egy rx450h, ennek az átlaga már 11,2. Ugyanúgy vezetem, de nekem úgy tűnik, hogy a benzinmotor nagyon gyorsan bekapcsol és "lomhább" is, mint a 400h. a futóműve is keményebb, mint az előző, a 400h sokkal komfortosabb.
Csalódás az új rx.

Hmmm ez érdekes, mert elvileg (papíron) kevesebbet kéne fogyasztania ~1l-el. A spritmonitoron kevesebb is az átlag, igaz még nem sok autó szerepel rajta. Mióta tolod a 450-et?
« Utoljára szerkesztve: 2011.02.28 08:21:26 írta MiCKEY »