kb. kezd "kicsordulni a pohár"
- kezdődött a térkép dologgal, hogy ~50e(!) hufért kapok egy szar frissítést(!) aminek lazán ingyen kéne lennie.
- aztán ott tudja meg az ember hogy éppen ilyen-olyan visszahívás miatt vannak bent autók, ami magában nem is baj, mert jó jel hogy törődnek velünk, de hogy ezt miért kell titkolni?
- aztán a szerviz, ott voltam végig, tudom mit csináltak és mikor. Miért csak 8:30 után jött a szerelő, mikor 8-ra hívtak, stb. tudom mennyi időt töltött a dolgokkal, stb. Gondoltam nem érdekel a dolog, de ha csak nálunk valaki így dolgozna már éhenhalna.
- meg lehet nem kéne beengedni embert a szervizbe, mert siralmas a kinézete/felszereltsége. Mikor egy szerszám-fal üres, illetve pár fogó lóg csak benne...
- a kapott kávé "jegybe" egy 320Ft-os szendvics már nem fér bele. Multkor még igen...
szóval ez egyáltalán nem Lexus top kiszolgálás és "fíling"
Kedves Mickey.
A pohár nálam is problémás...
Akkor sorjában:
- A térképet dolgozói áron vettem meg neked, áthágva ezzel minden szabályt, mindezt azért, mert barátok vagyunk. (Kockáztatva ezzel némi céges büntetést, de ez az én döntésem volt.) Mikor kiderült, hogy hibás (hiányos) a térkép, megkérdeztem, hogy visszavigyük-e. Nemet mondtál. Az, hogy a térkép fizetős, szerintem sem jó dolog. Ugyanakkor az is tény, hogy megvenni sem kötelező. Mint, ahogy Te is megpróbáltál olcsóbb, "illegális" példányt beszerezni. Pénteken még azt is megmutattam, hogy hajtom a TMH és a Lexus Europe-ot a probléma megoldásra, mely várhatóan az lesz, hogy az év végi frissítést ingyen megkapják az érintettek. Ezt persze most nem tudom garantálni, de láthattad/láthatod, hogy dolgozom/dolgozunk az ügyön. Szerencsésebb lett volna ezt is megemlítened.
- A visszahívások nincsenek titkolva. Minden érintett autó tulajdonosa kap értesítést az importőrtől. Plusz a sajtó is lehozza. Igaz, Te most azt reklamálod, hogy a sajtó mellett miért nem hozza le a Lexus Buda facebook oldala is. Egyelőre azért, mert a TMH ezt kérte, de ezt is tudtad. Mindenesetre továbbítani fogom mai észrevételeidet a TMH felé.
- Hogy a szerelő mikorra ért oda, azt sajnos nem tudom. Te észrevételezted a munkafelvételen? Mit válaszoltak?
- Volt-e olyan szerszám, aminek hiánya miatt nem tudtak elvégezni valamilyen javítást az autódon?
- Sajnos a büfé dologra nincs rálátásom, de ha jól értem, kaptál egy ingyen kávét?
Tudod Mickey, az a nagy problémám, hogy már nem először jön kissé hátulról a támadás. Nem értem azt, hogy miért nem ott tettél észrevételeket, pláne úgy, hogy ott is voltam. Miért egy nyilvános fórumon kell az első lépést megtenni? Milyen megoldást vársz ettől a megoldástól? Nekem ez így inkább lejáratásnak tűnik.
A Lexus Budás facebook oldalról egyszer már kivetted magad a rajongók közül arra hivatkozva, hogy csupa olyan hír van csak kint, amit máshol is elolvashatsz, semmi "belsős", saját hír nincs fent. Ennek ellenére most azt reklamálod, hogy minek rakunk (rakok) ki olyanokat, hogy egy vadonatúj modell, -melyet azért várnak páran, többek közt talán Te is, hiszen pénteken este elég sokat időztél benne-, első példányai merre járnak, mikor érnek hozzánk?
Ez sem teljesen egyértelmű nekem.
Nincs azzal baj, ha reklamálsz, ha azt mondod, ez vagy az nem tetszik a szolgáltatásban. Azzal viszont már szerintem baj van, ahogy teszed...