A kérdéseim fentebb olvashatóak. Várom a kifejtős választ.
Már kicsit rég volt, tehát kicsit felületes lesz, s teher abroncsra vetítve, de nem sokkal
tér el a személyabroncstól.
Az előkészítő üzemben indul a gyártás.
Különböző keverékeket használnak a teherbírás, sebesség,
téli, nyári használat alapján.
A vázszerkezet a légzáróval kezdődik, amely 4 rétegből, bizonyos butil keverékes alapanyagból készül.
Ezt követi a peremvédő párna, a légzáró réteg mind a két oldalára.
Ezt követi a perem erősítő szalag, amely acélkord szálakat tartalmaz, mind a két oldalra kerül.
Ennek a külső részére a perem takaró gumiszalag.
Ezután jön a radiál nevezetű acélszálas fedőréteg.
Ezt követik a peremerősítő karikák.
A karikák mellé töltőanyag, az ügynevezett ék kerül.
A radiál takaró közepére egy pozíciós gumiszalag.
A szélek visszahajtását követően kerülnek fel az oldalfali gumik.
Ezt követően felfújják, s felkerül a 3 vagy 4 (terhelés függő) teherviselő acélszálas övek.
A sort a futófelület zárja.
Ezután vulkanizálás.
Szemrevételezés.
Uniformitás vizsgálat.
Ha esetleg valamire nem kaptál választ, bocsi,
mert nem találtam meg a kérdéseket.