Természetesen a legjobb eredmény a te általad felsorolt összetevőkből jön össze, de egy jó sofőr többet ér, mint a legjobb gumi. Ezzel ezt akartam hangsúlyozni. Hiába minden, ha nincsenek gyors reflexek, gyors helyzetfelismerés. Én sem raknék kici ócó gumit az autóra, de nem is kell bedőlni a marketing gepezetnek.
Nem értitek mitől változik évente a tesztgyőztes, lehet, hogy a cikk/teszt támogatójától, de lehet pusztán a körülmények miatt. Nem azonos hőmérséklet, aszfalt minőség, stb. Ezek alapján kijelenteni, hogy melyik a legjobb, és azt kell megvenni...
Itt olvastam, hogy valaki szidott egy téli gumit, mert nekicsuszott a kapunak, a korábbival, meg ugyanolyan tempoval nem. Biztos lemérte, a jég felületet is korábban, és az pont ugyanolyan volt minden szempontból, ergo tuti a gumi volt rosszabb. Hát biztos is.
Na az ilyen emberek szokták kiszakítani a szalagkorlátot a kanyarokban, természetesen a gyenge gumi miatt.
Igen, pont ezt írtam én is párszor már. Veled értek egyet!
Az a baj, hogy a legtöbb embernek fogalma sincs a csúszáshatárról. Szárazon nem szoktak megcsúszni, ott abszolút nincs tapasztalat, esőben bizony már tapasztalhatták, na akkor jól megijednek és úgy néz ki rohannak megvenni a legjobb esőgumit, mert juj, majdnem meghaltunk. Télen meg a legdrágább tesztgyőztes gumikkal is csak az esp tartja őket az úton, ott meg a traction control lámpa állandó villogása hozza rájuk a frászt és gondolom hangosan szidják, hogy a tesztgyőztes drága gumi is milyen sz@r, az sem ér semmit, mert ajaj csúszunk, de azt sem érzi, csak a lámpa villogásából érzékeli, vagy a sípolásból/bimbammolásból (de utálom azokat az autókat, amik kikapcsolt esp-nél bimbammolnak amikor már beavatkoznának, ha be lennének kapcsolva)! Azt azért jó látni, hogy sokan nem sajnálják a drága gumigarnitúrára a pénzt, de sokszor az az érzésem, hogy hamis illúziókba kergetik magukat azzal, hogy ha megvették a drága gumit, akkor az majd minden jövőbeni vészhelyzetet megold helyettük, ahogy írtad te is, ha meg balesetet szenvednek mégis, akkor a gumi a hibás.