Jó néhány évtizedes tapasztalatom alapján bátran kijelenthetem, hogy a szervizekben (nem feltétlenül a gumis műhelyekre gondolok) igenis képesek túlhúzni a kerékcsavarokat, maradandó kárt okozva. Off Barkasról anno le kellett vágni a csavart, sikerült előtte légkulccsal véglegesen rögzíteni azt. Másik: szintén régi emlék. Nem tudtam elképzelni, mi kattog a Lada hátsó kerekénél. Aztán kiderült, hogy (valószínű többszörös kitartó munkával) a szerviz annyira túlhúzta a kerékcsavarokat, hogy a felni kónuszos része megkopott és/vagy beljebb húzódott, emiatt a csavarok beleütöttek a dobon belül a kézifék karba. Na, mi volt ezek után a "szakszerű" javítás? Hát persze, leköszörültek a csavarokból. Az elb...szott felniket kicserélni eszükben sem volt. Én innentől vagyok nyomatékkulcs párti. De rohadtul idegesít, mint ahogy korábban is írtam, hogy túlhúzzák légkulccsal, aztán alibiből rámennek nyomatékkulccsal, ami már semmit nem tud húzni a csavaron.