Szerintem peremerositett, ugyhogy utni-vagni lehet. A gyar altal megadott nyomas meg szerintem nem 2.5 ![flowers :flowers:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/flowers.gif)
Jah, peremvédős. Szerintem erősebb az oldalfala, mint a fater nem peremvédőséjének. Jó, hogy picit erősebb, de ettől függetlenül egy nagyobb kátyuval meg lehet így is vágni a felnit rendesen.
A faterén ugye a gyári /60-as van, kapott már nagyobb kátyukat is. De most, hogy meg lett pörgetve a gumiszereléskor, olyan volt, mint gyári állapotában. Eléggé jól bírta az elmúlt 7 évet, hihetetlen, de semmi komolyabb sérülés vagy ovál nincsen a felniken, csak pár mikrokarc, meg 1-2 apró pötty. Ha az enyém is így bírja majd, akkor no para.
Nálam a gépkönyv azt írja, hogy 2,2 körül taligázzál normál esetben, 160 felett azonban 2,5 BAR az előírt nyomás nálam. Én a 185/60R14 gumikat is 2,4-2,5-re fújom állandóan, nekem ez jött be a legjobban. Így nem annyira puha a gumi oldaltartása sem, illetve a fogyasztás is jobb, meg 100 felett stabilabb a kocsim.
A mostani gumim az 195/50R15, előtte 185/60R14 volt fent. Biztos teljesen más lesz a kettő, szerintem sokkal jobban fog rázni a kocsi, cserébe viszont pontosabban és gyorsabban tudok majd kanyarodni vele. Bepi felnije 16"-os volt, az enyém csak 15"-os. Szerintem ez még pont az a méret, amit fel szabad tenni erre a kocsira. A 16"-os már hatalmas, nagyon peres gumi kellene rá (/45 vagy alacsonyabb).
Amúgy nagyon überül néz ki a peremvédős /50-es gumi, igazi vaddisznó a /60 után.
![wub :wub:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/wub.gif)
Már várom, hogy nyár legyen és otthon zúzzak vele a parton a bömbölő zenére...
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)