Annyi következtetést itt "hangosan" is levonnék, hogy ha ez biztonsági kockázatot jelentene, nyilvánvalóan nem ajánlanák. Én a Yarison nagyon figyelem az aránylag nagy, 185/65x14-es gumikkal és az elöl 3.0, hátul 2.8-as nyomással az autó viselkedését, hogy nincs-e valamilyen menetbiztonsági kockázata ennek a kombinációnak - de nincs, még abban a szituációban sem, amiben a leginkább tartani lehetne ettől: jelesül mondjuk egy olyan, lejtős, aránylag nagy sebességgel vett, rossz útburkolatú kanyarban történő fékezésnél sem (direkt igyekeztem próbálgatni az autót ezekben a helyzetekben). Lefogadom, hogy beülve, vezetve nem is tippelné meg senki, hogy ilyen magas a keréknyomás.
15" TTE felniken 165/65r15 gumi van, ami pont akkora átmérőjű, mint amit most használsz téli garnitúrád.
azaz 2%-kal nagyobb a gyári, 175/65r14-hez képest
az enyémben TTE ültetőrugók is vannak, amik kb 3cm-rel viszik lejjebb az autó(elől biztos, hátul nem vennék rá mérget)
soha, semmilyen körülmény között nem ért bele a gumi a kerékjárati ívbe.
guminyomást 3bárig növelve nem veszít jelentősen a komfortjából(bár az ültetőrugó miatt alapból jobban "ráz").
4 bár környékét viszont én sem erőltettem, csak 1-2 balatoni durvázás erejéig.
viszont a 145/80r14 ecopia aránylag komfortosan viselkedik 4báron is
sőt, azt tapasztaltam,h 3 bár alatti nyomással, kanyarban nyeklő-nyaklón, "úszósan" viselkedik.
ennek a guminak olyan lágy az oldalfala, h kisujjal be tudod nyomni(persze ezt úgy értem,amikor még nincsen a felnire felszerelve)