A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 331
0 Felhasználó és 9 vendég van a témában
Idézetet írta: music - 2008.12.22 21:48:21Idézetet írta: taby - 2008.12.22 21:40:38Csak a centrir kőcségeket kell rászámolni, nem kell kerékcsere árakat éves szinten... Mennyi időnként kell, már azon túl, ha érzem, hogy ráz?Én 45e után centíroztattam a 4 évszakos lufikat, sokat nem kellett változtatni rajta - azért kicsit kinlódtak a fiúk ( 255/70r15) -mellesleg, ha valóban kevés futás, azis inkábba városban ( 10e km alatt) akkor egy jó téligumi is megoldás lehet!
Idézetet írta: taby - 2008.12.22 21:40:38Csak a centrir kőcségeket kell rászámolni, nem kell kerékcsere árakat éves szinten... Mennyi időnként kell, már azon túl, ha érzem, hogy ráz?
Csak a centrir kőcségeket kell rászámolni, nem kell kerékcsere árakat éves szinten...
Azért mondtam, hogy ha kevés, és inkább város, mert autópályán 140-ről vészfékezve azért elég gáz egy téligumi nyáron 40 fokban!
-mellesleg, ha valóban kevés futás, azis inkábba városban ( 10e km alatt) akkor egy jó téligumi is megoldás lehet!
HmmmVajon milyen volt a sebesség indexe a guminak? Arról nem is beszélve, hogy nem ugrik be a 180-as szakasz az M3-ason....
Hát körülbelül. Már 100-120-nál is igen rutinos vezető legyen a talpán, aki "simán megússza", de 180-nál egy durrdefekt az = a biztos borulással. Érdemes megnézni a közúti autóknál ezerszer stabilabb F-1-es autókkal mi történik durrdefektnél, és nemcsak akkor, amikor csúszáshatáron autóznak...