Nem hangzik rosszul...
Na majd az lesz az érdekes, mikor elkezdenek versenyezni, kinek kisebb a gördülési ellenállása.. És akkor mi lesz a tapadással ?
Ez azért nem ilyen egyszerű. Én pl. a Michelin Energy Saver-t tervezem megvenni a kocsimra a jövőben, ami talán a jelenlegi gumipaletta legtakarékosabb abroncsa, legkisebb a gördülési ellenállása. Viszont azt még senki sem mondta, hogy ez a Michelin gumi nem vagy rosszabbul tapad, ezt egyik teszt sem bizonyította. Továbbmegyek: a Michelinek kopnak a legkevésbé, talán a legtartósabb gumiknak vannak nyílvántartva (bár biztosan vannak vele negatív tapasztalatok, és sokan utálhatják is, mint minden kiemelkedő és elismert terméket).
Egy szó, mint 100: egy gumi tapadása függhet a mintázattól, nameg a gumikeveréktől. Egy fejlett gyártó képes olyan abroncsot előállítani, ami kisebb gördülési ellenásllás mellett hozza az prémiumoktól elvárt tapadást.