Ja-ja, én is hajlanék rá, hogy inkább 185-öst tegyek csak az 5.5-ös felnire, és ne 195-öst. Volt már rajta korábban 195-ös, és nagyon "hasas" volt :| ... Csak hát ott van a szokásos kemény ellenérv, hogy ugye mennyibe is kerül egy 195/50x15-ös, és mennyibe egy 185/55x15-ös :szomoru: ..........
Mindegy, fel fogom tétetni próbaképpen ezeket a használt 195/50-eseket, aztán megyek velük kicsit erre-arra, és meglátom, milyen. Sanszos, hogy a menetkomfortot olyan szinten le fogják rontani (már a 185/60x14 is meglehetõsen kemény a 175/70x13-hoz képest), hogy már eleve ezek miatt le fogok mondani ennek a méretnek a használatáról... De azért mindenképpen kipróbálom.
hmmmmmm
nem minden a méret :kacsint:
a yaris Ts felnije is 5,5 széles
használtam már 185/55R15 bridgestone potenzát, 195/50r15 uniroyal rallye 550-t (amit nemsokára láthatsz :kacsint: ) és 165/65r15 bridgestone b250-t
tudod melyik volt a legkonfortosabb rugózása?
a legszélesebbnek :nana:
a 165/65 keményebb!
persze a nyomvályúktól kicsavarja a kezedbõl a kormányt, amíg a 165-tel meg sem érezni...direkt próbáltam, tetszett :nagymosoly:
a keskeny gumi viszont a kátyúkat-repedéseket jobban érezteti, a szélesebb elnyelte.
(a 185 potenzát most nem hasonlítom velük össze, m akkor másik ültetõrugó volt a kocsiban, amivel lejebb ült, mint most. így persze,h más)
lehet,h furán hangzik, de ezt tapasztaltam... és nem csak én, Zénókának is hasonló tapasztalatai voltak :nagymosoly:
ja és még egy adalék az eddigi legjobban rázós kerék-gumi kombó amit használtam, az a legmagasabb oldalfalú volt :nana:
155/80r13 michelin energy.