A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 331
0 Felhasználó és 2 vendég van a témában
Ha oda akarja adni annyiért - vagy még kevesebbért. Bár megmondom őszintén nem is tudom pontosan mennyit érhet a szett, hiszen a gumiról semmi infót nem tett fel.Majd figyelem a hirdetést, lehet az utolsó nap leviszi az árat, ha látja, hogy nincs rá érdeklődő.Villám árat sem kell babrálni, hiszen darabáron tette fel, azaz elég leütni 1 db-ot is, ő is jól jár vele.Bár igazán nincs is szükségem a felnikre, amolyan "szépítészeti" vásárlás lenne, az erősebben padkázott felnit egy kevésbé padkázottra cserélni. Csak megér-e ez a "móka" 12e Ft-t, vagy alku esetén kevesebbet? Próbálom lebeszélni magam.
Telen is alufelnin gurulsz, vagy acelon? Nem lenne esetleg hosszab tavu megoldas a mostani felnik javittatasa-festese, ha telen esetleg nem hasznalod oket?
Ha homokszorjak, javitjak, festik, majd lakkozzak, akkor nagyon nem lesz olcso sehol. Persze, ha elfogadhato aron van normalis allapotban levo felni, akkor lehet, hogy az a gyorsabb es celravezetobb megoldas.
Hja, de azért a 10-15k/db összegért már akár jó állapotú használtat kapsz.
Csak egy garesz felnid van?
Ezen a nyáron jöttem rá "valamire" az új Hankook Ventus Prime3 K125 abroncsaimmal kapcsolatban. Nagyon jó gumi, de nagy teljesítményű autóra és sportos vezetési stílushoz nagyon nem jó!! Jól tapad, nem csúszott még meg soha, nagyon kényelmes, halk... De gyorsabb induláskor és gyorsabb kanyarvételnél semmi tartása nincs!! Nagyon bizonytalan érzést kelt! Nem fog megcsúszni, de nem ad stabil érzetet!
Ez az abroncs nem is arra való... Nem tudom miért vagy meglepődve ezen?
nem 195.60r15 a gyári méret e12nél??
Lehet, de mindegy (azért írtam ? jelet). Az sem lesz stabil forszírozott kanyarvételnél.
én anno a kis corin kiprobáltam a 195.50r15 méretet a gyári 165.70r14 helyett...huh,hát ég és föld volt.