A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 331
0 Felhasználó és 7 vendég van a témában
Igen, ezzel fogom kezdeni.
Na így van ez a futóműgeometriánál is. Egy két ezred ide-oda és már nem tökéletes. Dőlésszög, utánfutás, összetartás, bonyolult dolog ez.Pontos lézeres beállítópadon, a gyári adatok birtokában a hibalehetőség szinte egyenlő a nullával.
Nekem is állítottak futóművet jó pénzért az enyhe jobbra húzás miatt. Nem változott semmit. Azt mondták, a gumi a ludas, új kell. Vettem új nyári szettet (jó pénzért), ugyanúgy jobbra tart. Ja és a téli szettel is.Úgyhogy a futóműállítás nálam nem jött be.
off verdára is új papucsok kerülnek, remélem elfér a dobban, bár a c5 batár nagy, a 17-es felnik még kicsik is nekik.ha minden igaz holnapra lesz kép, kicsit japános lesz mert a felni 6,5 coll és arra húzok rá 225/45 r17et, de a 87 ezer Ft-os ár után meg nem gondolkodtam...j
Kb ennyit érhetnek az olcsóbb típusok: két-, max 3 év és már nem szívesen használja őket az ember.
Egyrészt a Sava nem olcsóbb típus, hanem középfekvés - ez pedig konkrétan tesztgyőztes típus, másrészt másfél évről van szó, nem kettőről és nem háromról. (Az utóbbinak a fele )
A tesztek, amelyek a 4 évszakos gumit összevetik egy nyári gumiteszttel, azt írták mind, hogy a 4 évszakosoknak komoly hiányaik vannak.
A mondat úgy teljes, hogy komoly hiányaik vannak a csúcskategóriához képest. Ahhoz a csúcskategóriához képest, ahová szinten minden teszten előfordul, hogy oda szánt gumi nem fér beAz emberek egy tekintélyes része ilyen-olyan megfontolásból nem az első kategóriás gumikat veszi az autójára, a középmezőnnyel pedig már partiban van a négyévszakosok élmezőnye, minél kisebb a méret, annál inkább.Sz.arnak semmi esetre nem nevezném, oda a noname keletieket sorolnám.