A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 331
0 Felhasználó és 10 vendég van a témában
Érdekes, mert az E11 Corollánál sem a 185/60R14-et adták meg gyári váltóméretnek a kis plaketten, hanem a 185/65R14-et. Gyári abroncs mérete a 165/70R14 volt, emellé adta a gyár a 175/65R14 és 185/65R14 méreteket.
Yarisnál 165/70x14, 175/65x14, 185/60x14. BIZTOS vagy benne, hogy a Corollánál nem 185/60? Fura logika lenne, hogy 165/70 helyett 175/65, ellenben 175/65 helyett 185/65. Nem áll össze.
Nem tudom én sem, hogy miért pont ezt a két méretet adtàk meg (lehet nyomtatàsi hiba?)..., amùgy 206-os Pözsorol van szo.Minden esetre a @Palaczk àltal leirtak alapjàn nem hiszem, hogy érdemes lenne akkor vàltani a jelenlegi 175/65-ös gumirol. Azonban, ha a màsik méret 185/60 lenne, akkor is ugyanezek lennének a lényeges különbségek a mostani gumihoz képest?
Ez van konkrétan a kis plaketten.
Fura és érthetetlen. 185/65 nem váltómérete a 175/65-nek. Mondjuk, nekem a Yarison eddig volt fent mind a négyféle: 165/70, 175/65, 185/60 és 185/65. Utóbbival volt a leglomhább a kocsi, érezhetően túl nagy volt rá az a gumi. A 185/60-al ellenben nem volt ilyen érzésem - cserébe azzal a legstabilabb a kanyarokban: kanyargós országúton, de hosszan elnyújtott autópálya-kanyarokban is optimális! A 165/70 már egyértelműen virsli, kanyarban kenődik, nyekereg - cserébe ezzel gurul a legkönnyebben a kocsi: ha szinte csak városban jár az ember, ez a legjobb választás. A 175/65 pedig valahol ezek között helyezkedik el.
Haliho mi lesz akkor, ha a pótkeréken lévő gumi nem ugyanolyan, mint az autón lévő gumik, hanem más méret?! - és persze szükség lesz rá. A fordulatszám érzékelő hülyeséget fog mutatni, és az abs lámpa világítani fog nem? Nem gáz amúgy úgy használni az autót? És ha megszűnik a pótkerekes közlekedés, akkor magától eltűnik a hiba a kocsiból?