Pont az a lényeg, hogy a a forgásirány nem kötött. Így gondoltam, hogy tök mindegy, oldat is lehet cserélni, mert csak a kivül/belül oldal a lényeges. Miért nincs sok értelme áttenni felnivel együtt? Nem akarattal tettem át ,egyszerűen csak nem jelöltem meg levételkor, hogy melyik hol volt. Ezért kérdeztem, hogy mindegy-e, hogy hová rakom vissza?
Ha biztosan nem kötött, akkor mindegy melyik oldalra teszed. Azért nincs értelme felnivel együtt, (azaz átszerelés nélkül ugye a külső oldal külső marad, és az általában jobban kopik, ha valaki dinamikusan, vagy repesztve vezet) mivel annak az lenne az értelme, hogy a belső és külső oldal helyet cseréljen, azaz ha nem egyformán kopik, akkor ez kiegyenlítődjön.
AZ uniroyalokat 0km esen vettem, a téliek már egy szezont futottak. Eleinte a kocsival vett acélfelniken futott (gyári toyota), ott is volt ilyen jelenség. Most átkerültek másik felnire (szintén gyári toyota). A gumi mérete is gyári, 185/65/R14
Furcsa, a gumin keresztül biztos nem megy ki a levegő, ahol szökhet az a felni és a gumi illesztése, vagy a szelepnél, máshol nem juthat ki, csak defekt esetén. Vagy a gumikat karcolta végig a "szaki" vagy a felniket. Teljesen hibátlanok azok a felnik, nem lettek padkázva enyhén sem? Ráadásul szappanozzák is felszereléskor, az is tömít valamennyit. A felniről a rozsda le lett pucolva rendesen, nem rozsdásodik az illesztési felület? Egyszerűen más nem lehet.